Rosatoast Skrevet 15. november 2021 #1461 Skrevet 15. november 2021 (endret) Jeg tenker Havfruen er hun som har vært med på Paraolymics. husker ikke navnet, men hun ble lam under en operasjon. Hun er en svømmer , lam dermed må hun sitte, og vunnet OL dermed OL-hintet. (hvis OL for handicap heter noe annet enn det jeg skrev her, så ikke skyt meg). Endret 15. november 2021 av Rosatoast
Kokokos Skrevet 15. november 2021 #1462 Skrevet 15. november 2021 (endret) Njaa skrev (6 minutter siden): Hva tror folket om Nissen? Trolig han som ryker neste gang 😀. - Han er ikke artist, trolig heller ikke skuespiller fordi han ikke kan synge. - Hint om fotball - Trøye 23 - Hint om noe fransk på julekortet - "Tok tid før han fant ut av Nissekoden". Tok litt tid før han slo gjennom eller ble kjent? Ser en del tipper Abid Raja, det må jo ene og alene være på stemmen (som er langt fra overbevisende om Raja). Ellers stemmer vel ingen av hintene? Jeg tror det er Sander Austad Dale, bedre kjent som Randulle. Sjekk ut instagramen hans! Flere bilder av han der med fotballtrøye nr.23! Eller kan han være dragen? Stemmer med spill + at det trillet en fotball forbi vinduet.. Han var et hett navn i fjor, så ikke unaturlig om han er med i år kanskje..? Endret 15. november 2021 av Kokokos 1
Vamos! Skrevet 15. november 2021 #1463 Skrevet 15. november 2021 Har bare sett litt av forrige episode av Maskorama, aldri sett det før. Flere enn meg som tenkte at Havfruen kanskje er Venke Knutson? Era Vulgaris skrev (På 29.10.2021 den 11.33): Er utrolig dårlig på å gjette, og blir superfrustrert når jeg ikke skjønner hvem det kan være, så det er ikke sikkert jeg holder ut hele sesongen Sånn er det for meg og. Jeg svitsja innom og ble nysgjerrig, men bytta kanal etter en liten stund. Jeg bør enten følge nøye med, eller bare droppe hele greia. Vi får se..🙈 1
Variert skydekke Skrevet 15. november 2021 #1464 Skrevet 15. november 2021 (endret) Rosatoast skrev (16 minutter siden): Jeg tenker Havfruen er hun som har vært med på Paraolymics. husker ikke navnet, men hun ble lam under en operasjon. Hun er en svømmer , lam dermed må hun sitte, og vunnet OL dermed OL-hintet. (hvis OL for handicap heter noe annet enn det jeg skrev her, så ikke skyt meg). Du tenker på Birgit Skarstein. Mange trodde det var henne før første sending, men "alle" slo vel det fra seg etter å ha hørt Havfruen synge, fordi stemmen passet så dårlig. Hun satt også blant publikum under finalen av Skal Vi Danse på lørdag, samtidig som Maskorama gikk. P.S: Hun er heller ikke svømmer, men roer og langrennsløper. Endret 15. november 2021 av Variert skydekke La til P.S 2
mon_nom Skrevet 15. november 2021 #1465 Skrevet 15. november 2021 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Du tenker på Birgit Skarstein. Mange trodde det var henne før første sending, men "alle" slo vel det fra seg etter å ha hørt Havfruen synge, fordi stemmen passet så dårlig. Hun satt også blant publikum under finalen av Skal Vi Danse på lørdag, samtidig som Maskorama gikk. Birgit er roer, men hun tenker nok på Sara louise Rung. 1
Variert skydekke Skrevet 15. november 2021 #1466 Skrevet 15. november 2021 mon_nom skrev (1 minutt siden): Birgit er roer, men hun tenker nok på Sara louise Rung. Tenkte hun mente Birgit fordi hun ble lam under en operasjon, men Googler nå og ser at det samme visstnok gjelder Rung.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. november 2021 #1467 Skrevet 15. november 2021 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): Akkurat det samme gjorde jeg med Havfruen/Haddy. Hørte det med en gang når jeg tenkte på henne og hørte stemmen fra lørdag😊 Jeg har ikke hørt så mye på Haddy at jeg kan kjenne igjen stemmen hennes. Men skal høre etter neste gang og sjekke stemmen hennes 👍😃
Auri Skrevet 15. november 2021 #1468 Skrevet 15. november 2021 Egenskap skrev (21 timer siden): har du forslag hvem det kan være da? stjerner betyr det stjernekamp deltaker? men regner med du er enig dette er tvers igjennom en proff sanger. Hvis jeg hadde hatt forslag, hadde jeg sagt det. Og nei, jeg er ikke 100% sikker på om det er en proff person. Angelheart2 skrev (4 timer siden): Syns det er litt slitsomt i tråden her at så mange tydeligvis ikke leser tidligere innlegg. Det har jo flere ganger blitt avvist at f.eks Sissel Kyrkjebø eller Tix kan være en av deltagerne, på grunn av at de beviselig var andre steder da de skulle stått på scenen, men like fullt kommer det opp de samme forslagene om og om igjen. Jeg syns det hadde vært artig hvis vi faktisk kunne hatt reelle forslag her, og knyttet det med de hintene som har kommet så langt. Veldig enig i dette. 2
GodIsAWoman Skrevet 15. november 2021 #1469 Skrevet 15. november 2021 (endret) Njaa skrev (41 minutter siden): Hva tror folket om Nissen? Trolig han som ryker neste gang 😀. - Han er ikke artist, trolig heller ikke skuespiller fordi han ikke kan synge. - Hint om fotball - Trøye 23 - Hint om noe fransk på julekortet - "Tok tid før han fant ut av Nissekoden". Tok litt tid før han slo gjennom eller ble kjent? Ser en del tipper Abid Raja, det må jo ene og alene være på stemmen (som er langt fra overbevisende om Raja). Ellers stemmer vel ingen av hintene? Jeg har svart på dette på side 68 med en lang begrunnelse. Men kort fortalt, oppfinneren Erik Alfred! limer det inn her så du slipper å leite: Nissen: dette tror jeg kan være oppfinneren Erik Alfred. Han snakker om å bli misforstått og at det tok lang tid før han fant sin plass, og at han nå har oppnådd mye mer enn hva folk forventet av han. Mener han snakket om å ikke være en av de kuleste da han deltok på farmen. Nissens verksted der han lager leker passer perfekt. Ballen som rullet forbi vinduet kan symbolisere barna hans som leker ute mens han jobber på verkstedet? Når man søker på navnet hans på YouTube får man opp en video som heter «re-enchant christmas» og Erik Alfred er tydeligvis veldig glad i julen. Den nordnorske dialekten er åpenbart tilgjort og innimellom kan man høre ord som passer bedre inn på Sørlandet. Han sier det finnes mange forskjellige typer nisser, f.eks fjøsnisse som passer med at han bor på en gård. Han snakker også mye om «luen sin» , og Erik Alfred går jo alltid med sinxpence! Endret 15. november 2021 av GodIsAWoman
Blueberrymuffin Skrevet 15. november 2021 #1470 Skrevet 15. november 2021 charnelle skrev (15 minutter siden): Når det står B i et skjold tenker jeg Lisa Børud, fordi: - B i skjoldet står for familien Børud. Dette er også bamsefamilien det henvises til - Boken om Olav den Hellige går ikke på fødsted, men lovfestelsen av kristendommen som henger sammen med hennes sterke religiøse tro - Alle lekene og bamsene er fordi hun var en barnestjerne og sang med blant annet Vennebyen - Hjerter på pysj og skjerf: Våren 2003 kom det andre albumet Hjertevenn - Mikke mus: I 2007 fikk Børud tilbud fra Disney om en TV-karriere, men dette ble avslått av familien. - Dansingen med lillebamsen: Hun er profesjonell danser - Vekter: Kan hun ha hatt spiseproblemer? - Hvorfor brukte de ikke kors i stede? Tror ikke Olav Den Hellige er hint om kristendom, da hadde de heller brukt en bibel som de gjorde med frosken. Maskorama er ganske direkte med hintene de gir. Som ifjor når STJERNE betydde STJERNEKAMP, og BRANNSTASJON betydde BRANNSTORP. Hintene skal ikke trenge å overtolkes for å gi mening, de skal være enkle slik at alle kan forstå hintene. Skulle det vært et hint til at Bamsen var kristen hadde de brukt et kors eller en bibel, noe som ikke kan misforståes. Olav den hellige er hint på Olav den hellige, ikke noe annet. - Vekter må ha en referanse til noe som høres likt ut. Spiseforstyrrelse og vekt er ganske ulike ord (selv om ordene kan ha noe med hverandre å gjøre). Men tror Vekten (akkurat som Brannstasjon) har en lik klang med sin betydning, og heller mer mot at VEKTER henviser til VEKTEN, som i stjernetegn. For å ta et eksempel. Hadde vekter betydd spiseforstyrrelse, kunne inferno betydd Brannstorp ifjor, fordi inferno og brann er ord som har noe med hverandre å gjøre (på samme måte som at vekt og spuseforstyrrelse har noe med hverandre å gjøre). Men for at hintet skal være enkelt nok til at kan forstå hintet, må de bruke ord som har likhet, derfor brukte de Brannstasjon og Brannstorp ifjor. Oppskriften på Maskorama er lik i år også, derfor må VEKTER hinte til noe med lik ordklang, slik som VEKTEN. Vi overanalysere veldig i denne tråden her, og det er gøy det... Men det er lurt å ha i bakhodet at programmet Maskorama ikke er designet for at alle skal sitte å rive hintene fra hverandre og analysere ned på mikronivå slik vi gjør her. Programmet er designet for at alle skal kunne være med å gjette, både barn, familier, besteforeldre, alle. Og da må hintene være såpass enkle og tydelige at det er lav terskel for å bli med på gjettingen. Hadde det vært et krav at man måtte overanalysere og tolke hintene, ville seertallene stupt, fordi det ekskluderer veldig mange, slik at Maskorama hadde blitt et nisje program for de som sitter på forumet. Derfor er det viktig å huske at hintene er såpass enkle og entydige, at de ikke skal kunne misforståes eller trenge å tolkes for å gi mening. Det er hintene som skal passe kjendisen. Ikke motsatt, ikke hintene som skal vries om på helt til de passer ønsket kjendis. Men sett bort fra vekter og Olav den Hellige så er jeg enig med at de andre hintene passet godt til Børud. 8
PinarelloSaCalobra Skrevet 15. november 2021 #1471 Skrevet 15. november 2021 (endret) Jeg kommer med nye idrettstips på Havfruen. Siren Sundby. Vunnet olympisk gull i Europa jolle (Seiling) som kan være hint i båten Havfruen sitter i. Gav seg tidlig, men var stor i sin idrett. Hint, seilte inn til land for lenge siden 😉 Hun vant et stort seilas, og premien der er en 69 cm høy vase på 3.1 kilo ref hintet 69 (bildet). Leste at hun bygget eget troférom for den vasen. https://no.wikipedia.org/wiki/Siren_Sundby Endret 15. november 2021 av PinarelloSaCalobra 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. november 2021 #1472 Skrevet 15. november 2021 PinarelloSaCalobra skrev (2 minutter siden): Jeg kommer med nye idrettstips på Havfruen. Siren Sundby. Vunnet olympisk gull i Europa jolle (Seiling) som kan være hint i båten Havfruen sitter i. Hun vant et stort seilas, og premien der er en 69 cm høy vase på 3.1 kilo. Leste at hun bygget eget skap for den vasen. https://no.wikipedia.org/wiki/Siren_Sundby Og en siren er faktisk en slags havfrue. Godt tips! 5
Sweetheaven Skrevet 15. november 2021 #1473 Skrevet 15. november 2021 Djækklåsst skrev (8 timer siden): Det vil naturligvis tale kraftig i mot, ja. Langt mellom Sandefjord og Lillestrøm Nøkken opptrådde for øvrig først i Maskorama på lørdag, i 20-tiden. Nå har jeg ikke sjekket stemmen opp mot annet hun har sunget, men hintene stemte jo uforskammet godt. Hintene stemmer uforskammet godt med de man ønsker det skal være. Bare se hvor mye de passer Maria Mena feks, bortsett fra stemmen. Bokstavene, to m'r, telt, Luxembourg osv. Har på følelse mange som kommenterer her inne er kjendiser selv for å få sitt navn nevnt 😜 Enkelte forslag er jo helt bak mål. 2
ella morax Skrevet 15. november 2021 #1474 Skrevet 15. november 2021 Blueberrymuffin skrev (12 minutter siden): - Hvorfor brukte de ikke kors i stede? Tror ikke Olav Den Hellige er hint om kristendom, da hadde de heller brukt en bibel som de gjorde med frosken. Maskorama er ganske direkte med hintene de gir. Som ifjor når STJERNE betydde STJERNEKAMP, og BRANNSTASJON betydde BRANNSTORP. Hintene skal ikke trenge å overtolkes for å gi mening, de skal være enkle slik at alle kan forstå hintene. Skulle det vært et hint til at Bamsen var kristen hadde de brukt et kors eller en bibel, noe som ikke kan misforståes. Olav den hellige er hint på Olav den hellige, ikke noe annet. - Vekter må ha en referanse til noe som høres likt ut. Spiseforstyrrelse og vekt er ganske ulike ord (selv om ordene kan ha noe med hverandre å gjøre). Men tror Vekten (akkurat som Brannstasjon) har en lik klang med sin betydning, og heller mer mot at VEKTER henviser til VEKTEN, som i stjernetegn. For å ta et eksempel. Hadde vekter betydd spiseforstyrrelse, kunne inferno betydd Brannstorp ifjor, fordi inferno og brann er ord som har noe med hverandre å gjøre (på samme måte som at vekt og spuseforstyrrelse har noe med hverandre å gjøre). Men for at hintet skal være enkelt nok til at kan forstå hintet, må de bruke ord som har likhet, derfor brukte de Brannstasjon og Brannstorp ifjor. Oppskriften på Maskorama er lik i år også, derfor må VEKTER hinte til noe med lik ordklang, slik som VEKTEN. Vi overanalysere veldig i denne tråden her, og det er gøy det... Men det er lurt å ha i bakhodet at programmet Maskorama ikke er designet for at alle skal sitte å rive hintene fra hverandre og analysere ned på mikronivå slik vi gjør her. Programmet er designet for at alle skal kunne være med å gjette, både barn, familier, besteforeldre, alle. Og da må hintene være såpass enkle og tydelige at det er lav terskel for å bli med på gjettingen. Hadde det vært et krav at man måtte overanalysere og tolke hintene, ville seertallene stupt, fordi det ekskluderer veldig mange, slik at Maskorama hadde blitt et nisje program for de som sitter på forumet. Derfor er det viktig å huske at hintene er såpass enkle og entydige, at de ikke skal kunne misforståes eller trenge å tolkes for å gi mening. Det er hintene som skal passe kjendisen. Ikke motsatt, ikke hintene som skal vries om på helt til de passer ønsket kjendis. Men sett bort fra vekter og Olav den Hellige så er jeg enig med at de andre hintene passet godt til Børud. Jeg er enig i mye av det du skriver her. Det blir overanalysering av alle små og store elementer i hintvideoene, og man kan jo finne noe som passer akkurat den man ønsker hvis man drar det langt nok.. Utfordringen er å finne de få elementene som faktisk er et hint. Som med Bamsen da, som naturlig nok er i en leketøysbutikk, som bamser ofte er inntil de blir plukket opp av noen som vil kjøpe de. Og da vil det være masse leker i omgivelsene, og prislapper. Jeg tror mye av dette bare er nettopp omgivelser. Men kanskje er Barbie et hint? Og vekteren? Ingeborg Walther er født i stjernetegnet Vekten og hun har vært Barbie i Stjernekamp. 1
minister-mio Skrevet 15. november 2021 #1475 Skrevet 15. november 2021 Rosatoast skrev (55 minutter siden): Jeg tenker Havfruen er hun som har vært med på Paraolymics. husker ikke navnet, men hun ble lam under en operasjon. Hun er en svømmer , lam dermed må hun sitte, og vunnet OL dermed OL-hintet. (hvis OL for handicap heter noe annet enn det jeg skrev her, så ikke skyt meg). Hun heter Sarah Louise Rung og jeg tror det kan være noe i det du sier
Hei på deg :) Skrevet 15. november 2021 #1476 Skrevet 15. november 2021 Variert skydekke skrev (1 time siden): Har tenkt tanken selv, men slo det fra meg fordi Bamsen er så lav. Jeg blir veldig overrasket hvis personen inni der er 170 cm høy, ser ut som om hun er godt under 160 cm. Hvis Bamsen var 170 cm høy, ville hun såvidt vært lavere enn Silje med heler. I tillegg tror jeg personen er enda lavere enn selve kostymet også, med tanke på hvor munnen er plassert. Jeg tror personen inni bamsen godt kan være 170 høy. munnen og øynene på bamsen forteller oss ikke noe om hvor munnen og øynene til personen inni er. Bamsen danser ganske stille og blir fulgt inn og ut veldig tett av vaktene. Tror det er fordi Bamsen ikke kan se noe, eller ihvertfall ikke noe godt gjennom masken. 2
charnelle Skrevet 15. november 2021 #1477 Skrevet 15. november 2021 Slik NRK satte sammen deltagerene i fjor, tror jeg de kjører litt samme miksen i år som treffer bredt i befolkningen: - Voksen politiker (Vedum) - Ung sangerinne (Ulrike) - Voksen sangerinne (Mia) - Voksen sangerinne (Inger Lise) - Programleder NRK (Anne) - Ung Barne-TV programleder (Markus) - Idrettsutøver (Goksør Bjerkrheim) - Ung Youtuber (Dahl) Analyserer man dette er det det en spredning på å treffe barn (Markus), ungdom(Dahl) også videre oppover. Med så langt avslørt en voksen programleder (Juritzen) og en voksen millionær (Ringnes), tipper jeg det er minst 3 profesjonelle sangere igjen i alderen 20-45 år (Snømonsteret, Bamsen, Nøkken) Er veldig usikker på Snømonsteret, men proff sanger er han og mulig han holder igjen litt. Nøkken tror jeg er en sangerinne som tidligere har hatt en glanstid, men gjør noe annet nå (som Lise Karlsnes) og Bamsen tror jeg nå er Lisa Børud. Tipper Nissen er en idrettsutøver (magefølelsen sier Mini) Så tipper jeg havfruen er en programleder som også kan synge (tipper Haddy) En som treffer barn og ungdom, er nok Dragen og Bamsen. Her tror jeg vi er i landskapet til Sotberg som allerede er i NRK og Lisa Børud som mange barn kjenner igjen fra Kutoppen. På denne måten tror jeg NRK treffer bredt og har en fordel med å hente egne ansatte og artister fra Stjernekamp. Jeg tror også at NRK bevisst i år som i fjor har minst en deltager med fremmedkulturell bakgrunn. 2
Gaiko Skrevet 15. november 2021 #1478 Skrevet 15. november 2021 Hvis dialekta til snømonsteret er et av hintene så kan det både være enten Staysman, Andreas Wahl eller et av Solli-Tangen-brødrene. Snømonstret snakker en sånn dialekt som snakkes i bl.a. Fredrikstad (hjemstedet til Staysman), Tønsberg (hjemstedet til Andreas Wahl) og Porsgrunn (Hjemstedet til Solli-Tangen-brødrene). Men det er ikke bare denne fredrikstaddialekta, tønsbergdialekta eller porsgrunnsdialekta som refererer snømonsteret til dem. Det finnes flere hint. Det kan også være Staysman fordi snømonsteret befinner seg inni en kafé hvor ordet "paradis" henger på veggene, og Staysman har jo deltatt i Paradise Hotel. Og flere setninger er skrevet på italiensk, noe som kan referere til sangen hans "En godt stekt pizza" som han deltok i Melodi Grand Prix med for noen år tilbake, og pizza er jo italiensk mat. Men det kan også være Andreas Wahl fordi snømonsteret driver å studerer og pusler med forkortelsene til grunnstoff og kjemiske symboler, og Andreas er jo fysiker. Og det er mye iskrem hos snømonsteret, og jeg tror jeg kan huske at Andreas holdte på med et eksperiment for ikke så lenge siden som omhandla iskrem. Men det kan også være et av Solli-Tangen-brødrene pga. stemmen. Når snømonsteret synger så høres det akkurat ut som om det er et av Solli-Tangen-brødrene som synger. Uff, dette er vanskelig... Hvem skal jeg gjette på her? Staysman, Andreas Wahl, Didrik Solli-Tangen eller Emil Solli-Tangen? 😣
Blueberrymuffin Skrevet 15. november 2021 #1479 Skrevet 15. november 2021 ella morax skrev (5 minutter siden): Jeg er enig i mye av det du skriver her. Det blir overanalysering av alle små og store elementer i hintvideoene, og man kan jo finne noe som passer akkurat den man ønsker hvis man drar det langt nok.. Utfordringen er å finne de få elementene som faktisk er et hint. Som med Bamsen da, som naturlig nok er i en leketøysbutikk, som bamser ofte er inntil de blir plukket opp av noen som vil kjøpe de. Og da vil det være masse leker i omgivelsene, og prislapper. Jeg tror mye av dette bare er nettopp omgivelser. Men kanskje er Barbie et hint? Og vekteren? Ingeborg Walther er født i stjernetegnet Vekten og hun har vært Barbie i Stjernekamp. Bamsen er faktisk i et Kafe-bakeri i Oslo som heter Talormade Dersom stedet skal være et hint, kan det være at vi skal frem til en person som er glad i søtsaker. Både Cess og Ingeborg viser i SoMe at de er over gjennomsnittet glad i godteri. Cess på insta av at hun handler smågodt, og tullet endel med det i Latter og Kollektivet. Ingeborg på TikTok tester diverse godteri, post av at hun kjøper 2kg godteri. Tror Talormade (dersom det er et hint) kan bety at kjendisen bak er en liten godtemoms.
Sommerkommer Skrevet 15. november 2021 #1480 Skrevet 15. november 2021 Gaiko skrev (6 minutter siden): Hvis dialekta til snømonsteret er et av hintene så kan det både være enten Staysman, Andreas Wahl eller et av Solli-Tangen-brødrene. Snømonstret snakker en sånn dialekt som snakkes i bl.a. Fredrikstad (hjemstedet til Staysman), Tønsberg (hjemstedet til Andreas Wahl) og Porsgrunn (Hjemstedet til Solli-Tangen-brødrene). Men det er ikke bare denne fredrikstaddialekta, tønsbergdialekta eller porsgrunnsdialekta som refererer snømonsteret til dem. Det finnes flere hint. Det kan også være Staysman fordi snømonsteret befinner seg inni en kafé hvor ordet "paradis" henger på veggene, og Staysman har jo deltatt i Paradise Hotel. Og flere setninger er skrevet på italiensk, noe som kan referere til sangen hans "En godt stekt pizza" som han deltok i Melodi Grand Prix med for noen år tilbake, og pizza er jo italiensk mat. Men det kan også være Andreas Wahl fordi snømonsteret driver å studerer og pusler med forkortelsene til grunnstoff og kjemiske symboler, og Andreas er jo fysiker. Og det er mye iskrem hos snømonsteret, og jeg tror jeg kan huske at Andreas holdte på med et eksperiment for ikke så lenge siden som omhandla iskrem. Men det kan også være et av Solli-Tangen-brødrene pga. stemmen. Når snømonsteret synger så høres det akkurat ut som om det er et av Solli-Tangen-brødrene som synger. Uff, dette er vanskelig... Hvem skal jeg gjette på her? Staysman, Andreas Wahl, Didrik Solli-Tangen eller Emil Solli-Tangen? 😣 charnelle skrev (7 minutter siden): Slik NRK satte sammen deltagerene i fjor, tror jeg de kjører litt samme miksen i år som treffer bredt i befolkningen: - Voksen politiker (Vedum) - Ung sangerinne (Ulrike) - Voksen sangerinne (Mia) - Voksen sangerinne (Inger Lise) - Programleder NRK (Anne) - Ung Barne-TV programleder (Markus) - Idrettsutøver (Goksør Bjerkrheim) - Ung Youtuber (Dahl) Analyserer man dette er det det en spredning på å treffe barn (Markus), ungdom(Dahl) også videre oppover. Med så langt avslørt en voksen programleder (Juritzen) og en voksen millionær (Ringnes), tipper jeg det er minst 3 profesjonelle sangere igjen i alderen 20-45 år (Snømonsteret, Bamsen, Nøkken) Er veldig usikker på Snømonsteret, men proff sanger er han og mulig han holder igjen litt. Nøkken tror jeg er en sangerinne som tidligere har hatt en glanstid, men gjør noe annet nå (som Lise Karlsnes) og Bamsen tror jeg nå er Lisa Børud. Tipper Nissen er en idrettsutøver (magefølelsen sier Mini) Så tipper jeg havfruen er en programleder som også kan synge (tipper Haddy) En som treffer barn og ungdom, er nok Dragen og Bamsen. Her tror jeg vi er i landskapet til Sotberg som allerede er i NRK og Lisa Børud som mange barn kjenner igjen fra Kutoppen. På denne måten tror jeg NRK treffer bredt og har en fordel med å hente egne ansatte og artister fra Stjernekamp. Jeg tror også at NRK bevisst i år som i fjor har minst en deltager med fremmedkulturell bakgrunn. Du har nok helt rett i at det er sånn de har castet. Men utrolig lite imponerende i såfall. Jeg har tenkt at fjorårets relativt simple casting med mye nrk personligheter var fordi det var nytt. I år når det har fått litt status hadde jeg forventet noe mer spenstig. Det bør være minst en skikkelig overaskelse hvis ikke har de feilet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå