Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Salamandria skrev (40 minutter siden):

Noen som forstod hvorfor Rignes omtalte seg selv som «vi»!

Mulig han mente vi som i vi grisene. Han sa vel egentlig bare vi når han snakket litt mer generelt, meg jeg når han snakket om mer spesifikke ting

• Liker 2
Skrevet

Har hatt Unni Lindell som nøkken hele uken. Inntil i går. Da var jeg sikker på Ingeborg Heldal.

I dag er jeg tilbake til Unni 🙈 Kall det litt trass, for syngingen høres ikke ut til å være henne. Men gir det en uke til med Unni 🙂

• Liker 3
Skrevet

Filmen om bamsen er filmet på Talormade ( doughnut butikk), aner ikke om det betyr noe.

Skrevet
Ifyousayso skrev (10 timer siden):

Ikke nok med at stemmen til Havfruen er prikk lik Haddy sin. Hintene passer også. Hun sier at hun har stått i flere stormer, og det passer med alt som har skjedd med mannen hennes. De hvite og rosa ballene er like de som blir brukt i melodi grand prix, der hun har vært programleder. OL-ringene kan være et hint til at hun har ledet idrettsgallaen. Bare hør på henne på Spotify, stemmen er helt lik. 

Hun sa også i intro videoen forrige uke: "Jeg har fulgt med på deres tradisjoner" (eller noe i den duren), Haddy har ledet Kvelden før kvelden. Har aldri hørt henne synge og måtte inn på Youtube. Fant et klipp med henne, Marion Ravn og Thomas Numme fra 10 års feiringen til Senkveld😀

• Liker 3
Skrevet

Kanskje Doffen har lurt seg inn i Nissen? 😂 23 - Kristofer Hæstad

Skrevet
Auri skrev (1 time siden):

Snømonsteret er ikke en Solli Tangen. Det er ingenting i hintene som stemmer.

Jan Thomas kalte de forøvrig tvillinger på lørdag, det er de altså ikke.

har du forslag hvem det kan være da? stjerner betyr det stjernekamp deltaker? men regner med du er enig dette er tvers igjennom en proff sanger. 

Skrevet
Egenskap skrev (7 minutter siden):

har du forslag hvem det kan være da? stjerner betyr det stjernekamp deltaker? men regner med du er enig dette er tvers igjennom en proff sanger. 

Snømonsteret er ikke sånn kjempeflink å synge. Godt mulig artist. Men det er halvveis 

• Liker 7
Skrevet
Sommerkommer skrev (9 minutter siden):

Snømonsteret er ikke sånn kjempeflink å synge. Godt mulig artist. Men det er halvveis 

men du klarer ikke å definere hvem det er altså

Skrevet
Wenda skrev (1 time siden):

Mulig han mente vi som i vi grisene. Han sa vel egentlig bare vi når han snakket litt mer generelt, meg jeg når han snakket om mer spesifikke ting

Han sa jo mi/vi hele tiden, uansett om han snakket om seg selv eller mer generelt 

Skrevet
Egenskap skrev (3 timer siden):

God refleksjon

Iselin Guttormsen var til stede på Skal vi danse i går, live i samme tidsrom som Maskorama. Så hun kan utelukkes. 

Skrevet
Auri skrev (1 time siden):

Snømonsteret er ikke en Solli Tangen. Det er ingenting i hintene som stemmer.

I videoen ser vi flere ganger at det står Paradis på diverse skilt. Er det helt tilfeldig, eller kan dette være en kar med 'fartstid' fra Paradise Hotel?  :klo:

Skrevet

Nå begynner jeg å tro at snømonsteret er Staysman. I lørdagens episode så var det flere hint som tyder på at det er ham. Nummer 1: Snømonsteret snakker østfolddialekt og Staysman er fra Fredrikstad. Nummer 2: Jeg så ordet "PARADIS" flere steder på veggene i intro-videoen, og Staysman har jo deltatt i Paradise Hotel. Nummer 3: Jeg ser mange italienske ord skrevet flere steder, og som dere sikkert husker så deltok jo Staysman i Melodi Grand Prix for noen år tilbake med en låt som heter "En godt stekt pizza", og som dere sikkert vet så er pizza italiensk mat. Men det er også en del hint som kan tyde på at det er Andreas Wahl som er snømonsteret. For jeg ser også mange grunnstoffer og forkortelsene til hver grunnstoff der, og Andreas er jo fysiker. Også foregår jo introvideoen inni en iskrem- og milkshakekafé, og når jeg skriver inn "andreas wahl" på søkefeltet til Google så er det øverste søkeforslaget "andreas wahl iskrem". Kan det være en sammenheng? Og dialekta. Dialekta som snømonsteret snakker er ikke bare typisk Østfold. I Vestfold snakker de også sånn, og Andreas er jo fra Tønsberg. Dialekta høres ut som både tønsbergdialekt og fredrikstaddialekt. Bamsen, derimot, er jeg nesten overbevist om at er Emilie Voe Nereng. For det er nemlig et spesielt hint der som slo meg. Et av bøkene vi så i bamsens introvideo i første episode heter "Olav den helliges fødested", og Olav den hellige ble jo født i Ringerike, akkurat som Voe. 

• Liker 2
Skrevet
NordicViking skrev (7 minutter siden):

I videoen ser vi flere ganger at det står Paradis på diverse skilt. Er det helt tilfeldig, eller kan dette være en kar med 'fartstid' fra Paradise Hotel?  :klo:

Tenkte på det samme. Men paradis er jo navnet på den isbaren det er filmet i. Men kan jo være et hint likevel

• Liker 1
Skrevet
NordicViking skrev (14 minutter siden):

Umulig

Skrevet (endret)

Spørsmålet for meg er hvilken kjendis status personene har i dag og har vært. Men det virker som nrk prioriterer personer som engang har vært a kjendis.

Endret av Egenskap
  • Liker 2
Annonse
Skrevet

Et av bøkene vi så i bamsens introvideo i første episode heter "Olav den helliges fødested", og Olav den hellige ble jo født i Ringerike, så det betyr at bamsen må være en person som kommer fra Ringerike, noe Emilie Voe Nereng faktisk gjør.

• Liker 1
Skrevet
NordicViking skrev (53 minutter siden):

Sang ikke Didrik gangsters paradise på stjernekamp? Selv om jeg ikke har helt troa på at det er ham

Skrevet
Gaiko skrev (36 minutter siden):

Et av bøkene vi så i bamsens introvideo i første episode heter "Olav den helliges fødested", og Olav den hellige ble jo født i Ringerike, så det betyr at bamsen må være en person som kommer fra Ringerike, noe Emilie Voe Nereng faktisk gjør.

Ja, nå er det noen som mener at det er klin umulig pga høyde og en bursdagsfest. Men jeg er enig med deg. Maange av hintene stemmer. + Donutsjappe: hun elsker mat og godsaker. Prislapper: hun har take away og ei bok til salgs. Roar: hun kledde seg ut som Katy Perry på Halloween et år. Hun har opptrådt med sang på VG-lista og youtube, som passer med at hun kan synge, men ikke er helt rå som en profesjonell.

Så spørs det om det går an da. Jeg synes stemmen er i yngste laget

Skrevet

Jeg har tenkt Tomine Harket på bamsen pga kjent dubberstemme, men jeg lurer på om ikke hun var i publikum på skal vi danse, så da går jeg mot Siri Nilsen, hun har dubbet care bears, og min bror bjørnen, barbie osv

Skrevet
Mollert skrev (5 minutter siden):

Ja, nå er det noen som mener at det er klin umulig pga høyde og en bursdagsfest. Men jeg er enig med deg. Maange av hintene stemmer. + Donutsjappe: hun elsker mat og godsaker. Prislapper: hun har take away og ei bok til salgs. Roar: hun kledde seg ut som Katy Perry på Halloween et år. Hun har opptrådt med sang på VG-lista og youtube, som passer med at hun kan synge, men ikke er helt rå som en profesjonell.

Så spørs det om det går an da. Jeg synes stemmen er i yngste laget

Jeg synes ikke stemmen ligner Nereng sin 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...