Lawyam Skrevet 13. november 2021 #1181 Del Skrevet 13. november 2021 Bingo Bongo skrev (5 minutter siden): Havfruen har vel langt dypere stemme enn Linni Meister sin pipestemme? Enig, men har hørt henne litt dypere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 13. november 2021 #1182 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Noen foreslo Mira Craig på havfruen. Det var ikke dumt heller altså, for det høres ut på introen som at hun har veldig hes stemme, noe Mira har. Men vokalen i dag var veldig Brækhus. Endret 13. november 2021 av Heartland 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 13. november 2021 #1183 Del Skrevet 13. november 2021 Egenskap skrev (1 time siden): Han er profesjonell sanger Hvordan kan du være så skråsikker på at alle som synger okei er profesjonell sanger😂 og attpåtil, hvor kommer hintene inn, betyr de ingenting? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 13. november 2021 #1184 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg hørte litt Jorunn når bamsen sang i kveld mellom de høye tonene. Holder fortsatt en knapp på Bertine og nøkken. Den rosa bakgrunnen kan hinte til coveret på boken hun nettopp har gitt ut, den er rosa. Og hun sier at hun elsker forandringer og det å bli noe helt annet. Hun debuterer som forfatter i disse dager mener jeg. Enig i at mange hint passer perfekt til Unni Lindell men blir det ikke altfor opplagt når man summerer alt? Stemmen høres dessuten for ung ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 13. november 2021 #1185 Del Skrevet 13. november 2021 Heartland skrev (34 minutter siden): Var TIX også på Skal vi danse? Glad vi fikk avkreftet at havfruen er Birgit. Det hadde blitt altfor enkelt 😊 Har tro på Cecilia Brækhus. Det 69-hintet kan referere til vektklassen hennes. Ellers må folk slutte å foreslå Sissel Kyrkjebø og Trine Rein. Det er to SINNSYKT dyktige vokalister, og å antyde at en av de er på Maskorama er en stor fornærmelse mot de, for ingen der er i nææærheten av deres stemmer! Morten Harket sang langt under sitt beste nivå på britiske Maskorama, så jeg synes ikke det er dumt å foreslå Sissel og Trine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 13. november 2021 #1186 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Bamsen sang litt falskt i dag, tror ikke hun er en profesjonell artist. Stemmen er ganske lys, noe som gjør meg usikker, men de fleste hintene stemmer med Lene Alexandra. Vekter og barbie var i fokus igjen. Hun har hatt spiseforstyrrelser, men vekter kan og være en referanse til hennes lidenskap for trening og hun er utdannet PT. Hun var glamourmodell og så ut som en barbie. Hun er 1.59 høy. Har slitt med depresjon og vanskelige tider. Hun er veldig energisk, sprudlende og måten bamsen snakker på minner meg om Lene A. Hun er opptatt av å nå målene sine. Hun har snakket om at hun alltid ønsket å skille seg ut og bli kjent. Var med i idol i 2003, så hun har en brukbar stemme. Superhelt-kostymet; hun har vunnet Skal vi danse, derfor er det delvis gull. Hun er feminist og opptatt å være en sterk selvstendig kvinne, bli den beste utgaven av seg selv. Nå sjekket jeg ut musikkvideoene hennes for å høre på stemmen hennes. I "Sexy, naughty bitchy me", har hun på seg pyjamas og holder en teddybjørn på starten. I "Hot boy, hot girl", er hun en barbie blant kosedyr og leker. "Ken" løfter vekter. Bamsen er en hard nøtt å knekke synes jeg. Er nok den jeg er mest spent på! Nissen er lav. Synes å høre at han lurte inn et par ord på sunnmørsk der. En lav sunnmøring som er tonedøv. Hvem kan det være? Dragen - Victor Sotberg Nøkken - Margaret Berger Havfruen - trodde det var Birgit Skarstein, men nå har jeg ingen anelse. Tipper Marit Bjørgen kun pga armene 🙊 Snømonsteret - Emil eller Didrik Endret 13. november 2021 av Biffmedløk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 13. november 2021 #1187 Del Skrevet 13. november 2021 Alvea skrev (55 minutter siden): Jeg tror bamsen er Lisa Børud. Synes stemmen ligner. Alle prislappene forrige gang, hun har gitt ut en låt/album som heter gratis. Hjerter - Hun har gitt ut album som heter hjertevenn. Vi så mikke mus - hun har fått tilbud fra Disney. litt søkt og jeg leter kanskje etter at hintene skal stemme, men synes stemmen lignet sånn Jeg tror det er henne ja! Tenkte egentlig at bamsen ikke er en sanger, siden bamsen synger surt. Men Lisa synger surt i denne videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 13. november 2021 #1188 Del Skrevet 13. november 2021 Å være født bamse, kan det være snakk om å være født kjendis? En som har kjente foreldre 🤷🏼♀️ Eller en lignende overført betydning. Også virker det som at vedkommende skal være fra Ringerike/Hønefoss da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 13. november 2021 #1189 Del Skrevet 13. november 2021 Alvea skrev (38 minutter siden): Linnea var på show med Berrum i dag Og linni er i utlandet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 13. november 2021 #1190 Del Skrevet 13. november 2021 Nå er jeg nesten helt sikker på at Lisa Børud er bamsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 13. november 2021 #1191 Del Skrevet 13. november 2021 Dupers skrev (2 timer siden): Jeg tror enten Victor eller Dennis vareide. Dennis Vareide danset i Skal vi danse på Fornebu i kveld. Umulig da å rekke til Hellerudsletta i tide. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 13. november 2021 #1192 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken (eller var det havfruen?) skarret på ene r-en i sin engelske låt. Veldig tidlig i sangen eller starten av refrenget. Og vet vi at Emilie Nereng feiret på lørdag og ikke fredag? Story kan legges ut når som helst. Men blir verre om gjestene også la ut story lørdag kveld, så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 13. november 2021 #1193 Del Skrevet 13. november 2021 Det er én jeg føler meg helt sikker på, og det er havfruen. Haddy N'Jie. Hørt masse på henne, og det MÅ være henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. november 2021 #1194 Del Skrevet 13. november 2021 Marion sa i dag at ballene i badekaret til havfruen var røde og hvite og snakket om Danmark... Ballene var da vitterlig ROSA og hvite.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0lip0p Skrevet 13. november 2021 #1195 Del Skrevet 13. november 2021 Kan Aylar Lie være Nøkken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 14. november 2021 #1196 Del Skrevet 14. november 2021 Tradegy skrev (39 minutter siden): Marion sa i dag at ballene i badekaret til havfruen var røde og hvite og snakket om Danmark... Ballene var da vitterlig ROSA og hvite.... Det tenkte jeg også på… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 14. november 2021 #1197 Del Skrevet 14. november 2021 Ifyousayso skrev (1 time siden): Det er én jeg føler meg helt sikker på, og det er havfruen. Haddy N'Jie. Hørt masse på henne, og det MÅ være henne. Hun er gravid, barnet kommer noen mnd inn i 2022 i følge Trond, står i VG. men om havfruen har gravidemage kan det selvfølgelig være henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 14. november 2021 #1198 Del Skrevet 14. november 2021 Tror bamsen er Ingeborg Walther✨ Snømonsteret må være enten Didrik eller Emil Solli-Tangen😋 Trodde leeenge havfruen var Birgit Skarstein, men nå aner jeg ikke hvem det kan være. Det må jo være veldig tungvindt å sitte og synge samtidig? Føler ikke stemmen hennes kommer skikkelig frem..😐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 14. november 2021 #1199 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg har ikke noe forhold til denne Ingeborg Walther og hennes stemme, men jeg ser på bilder at hun er ganske lav. Så hun kan godt være bamsen. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 14. november 2021 #1200 Del Skrevet 14. november 2021 Tipper dragen er en idrettsutøver. Mest fordi jeg ikke får det til å stemme at noen av de andre karakterene er det (kaanskje havfruen). De må jo ha med minst én idrettsutøver, vel? 🤔 Noen av hintene passer også med det, som at han lever i sin egen hule, har reist verden rundt og liker å showe. Stemmen er ikke veldig bra, tviler på at det er en artist. I dag nevnte han i tillegg et eller annet med å være rask. Synes jeg hørte litt Karsten Warholm noen steder i sangen i dag, men tipper kanskje en eller annen fotballspiller? Får følge med om det kommer flere hint i den retning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå