Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Ewna skrev (14 minutter siden):

Ja det er sant! Nå tror jeg det er henne, selv om jeg er usikker på om stemmen passer. Hvor høy er Emilie tro? Og hvis det er henne, hva mener hun med at hun er «født en bamse»?

168 cm er Emilie

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenteanonym91 skrev (6 timer siden):

En ting er hvertfall sikkert! Ingen av de som er deltagere på skal vi danse, eller eventuelle kjendisvenner som sitter i publikum, er mulige kandidater til maskorama 

Både tix og Birgitte kan strykes. Søsteren min er der nå å det var de også🤓

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lipyros skrev (3 timer siden):

Jeg hører nå mer Grimstad enn Arendal på heldiggrisen. Ibsen bodde jo i Grimstad. Så gjetter på Dag Otto her 

Om du ser på hintene fra forrige lørdag, så ser du at det flere ganger dukket opp øl der. Det dukket opp plakat med alkoholfritt øl i dag. Har aldri vært i tvil om at heldiggrisen var Ringnes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (33 minutter siden):

Noen som skrev at havfruen holdt en plate som det stod 69 på? Det er året Sissel ble født 

Hun har konsert i Stockholm om en uke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryry2 skrev (1 minutt siden):

Både tix og Birgitte kan strykes. Søsteren min er der nå å det var de også🤓

Var TIX også på Skal vi danse? 
Glad vi fikk avkreftet at havfruen er Birgit. Det hadde blitt altfor enkelt 😊 Har tro på Cecilia Brækhus. Det 69-hintet kan referere til vektklassen hennes. 

Ellers må folk slutte å foreslå Sissel Kyrkjebø og Trine Rein. Det er to SINNSYKT dyktige vokalister, og å antyde at en av de er på Maskorama er en stor fornærmelse mot de, for ingen der er i nææærheten av deres stemmer!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er politisk korrekt å si det sånn, så fikk jeg i dag inntrykk av at stemmen til Havfruen tilhører enten er macho kvinne eller en feminin mann. Cecilia Brækhus, som flere gjetter nå, kan derfor stemme.

Endret av Variert skydekke
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint hos bamsen var det blant annet en terning med 6 øyne, så det er en person som har fått terningkast 6 på et eller annet.

Det var mange rosa lanterner i taket… 

Sophie Elise har fått en sekser for den ene boken sin, og rosa lanterner -rosa blogger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som har skjønt at Bamsen er Alexandra Rotan? ;) 

Keiino hadde konsert i Polen forrige lørdag....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Kan Linnea Myhre være bamsen og Linnie Meister havfruen? 

Linnea var på show med Berrum i dag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Takk!

Sorry jeg løy. Så på insta igjen og så at det var for 1 dag siden. Men hun var pp skal vi danse i kveld da :) Så hun utelukkes uansett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (6 minutter siden):

Kan Linnea Myhre være bamsen og Linnie Meister havfruen? 

Havfruen har vel langt dypere stemme enn Linni Meister sin pipestemme?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartland skrev (19 minutter siden):

Glad vi fikk avkreftet at havfruen er Birgit. Det hadde blitt altfor enkelt 😊 Har tro på Cecilia Brækhus. Det 69-hintet kan referere til vektklassen hennes. 

Ellers må folk slutte å foreslå Sissel Kyrkjebø og Trine Rein. Det er to SINNSYKT dyktige vokalister, og å antyde at en av de er på Maskorama er en stor fornærmelse mot de, for ingen der er i nææærheten av deres stemmer!

Haha helt enig! Samme med Solli tangen brødrene 🙈 er skremmende mange tone døve der ute tror jeg😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (21 minutter siden):

Men det er jo under forutsetning av at de gjør seg veldig til da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...