Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Urias skrev (6 minutter siden):

Da kan Birgit Skarstein utelukkes som Havfruen. Ikke at det var noen overraskelse, men det hadde rett og slett vært for enkelt.

Skjønner ikke at noen har trodd det. Synger nok litt for bra uansett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ewna skrev (26 minutter siden):

Jorun Stiansen var godt tenkt med tanke på selve hintet isolert sett. Men som du sier stemmen hennes er veldig gjenkjennelig. 

Har tenkt Cess, Ida Fladen og Lisa Børud. Vet ikke om det endestasjonshintet kan passe med noen av dem da, kanskje noen som vet?

Cess har jo vært borte fra rampelyset og ikke vært synlig i sosiale medier.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen er 100% Ingeborg Walter! 

Hun kom på tredje plass i Stjernekamp, har vært med på The Voice ( husker ikke hvilken plass hun kom på) - noe som passer med dagens hint! 

Ingeborg er også lav, og hvis man studerer bevegelsene til bamsen, så er det ganske likt kroppsspråket til Ingeborg! Hun har også ufattelig godt humør og er kjempe sprudlende! I tillegg til at hun har en kanon sangstemme! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Djækklåsst said:

Du kan nok innkassere en enkel seier der. Skjønner ikke at noen kan tro det er Mini.

I dag må jeg jo bare innrømme at alle hintene tyder veldig på mini, og jeg forstår virkelig ikke hva abid skal med gardintrapp han er jo ganske lang. Jeg troe kanskje jeg taper dette veddemålet

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Tantadi said:

Alexandra Joner er kanskje nøkken?

Synger hun så hest? Jeg har tippa mira craig på nøkken, for hun har en veldig hes stemme, men det høres liksom ikke helt ut som henne når hun synger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (7 minutter siden):

Sandra er også for høy til at det kan være henne. 

Hvor høy er hun? Nå vet jeg ikke om Silje hadde høye sko i dag også, lett å bli lurt om man sammenligner slik. F.eks mange tror Nissen er for lav til å kunne være Abid Raja, men det er jo ganske åpenbart ham.

Endret av Djækklåsst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (29 minutter siden):

Er det bare jeg som har skjønt at Bamsen er Alexandra Rotan? ;) 

Det er ikke henne. Hun hadde konsert i polen forrige helg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (2 minutter siden):

Alexandra Joner er kanskje nøkken?

Alexandra Joner var vel i Kristiansund idag? Hvor er dette programmet spilt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (5 minutter siden):

I dag må jeg jo bare innrømme at alle hintene tyder veldig på mini, og jeg forstår virkelig ikke hva abid skal med gardintrapp han er jo ganske lang. Jeg troe kanskje jeg taper dette veddemålet

Han sa han hadde nådd høyere enn han trodde var mulig, det var poenget med det hintet. Å bli statsråd er vel å nå ganske høyt.

Men stemmen ligner jo ikke på Mini på noen som helst måte. Og Mini er altfor lav til å passe. Så du kan slappe helt av :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (7 minutter siden):

Noen som skrev at havfruen holdt en plate som det stod 69 på? Det er året Sissel ble født 

Godt gjort om Sissel klarer å gjøre sangstemmen såpass svak i forhold til hennes normale nivå. Aqua-Lene kan jeg tro mer på, om vi skal se til nordmenn relatert til Danmark på et eller annet vis.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewna skrev (47 minutter siden):

Tviler, sangstemmen ligner ikke i det hele tatt. Hun har mye mørkere stemme, bare hør f.eks. In My Head av Sophie Elise på Spotify. 

Men jeg har tenkt på det Bamsen sier med at vedkommende ikke hadde billett helt til endestasjonen. Virker som om hun har gitt seg/trekt seg unna mens karrieren gikk oppover, eller at hun har tapt en konkurranse på målstreken. Skjønner ikke helt hva det hintet kan bety.

Trakk ikke hun seg fra "Skal vi danse"? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelinn skrev (36 minutter siden):

Emilie Nereng ga seg jo «på topp» husker jeg. 

Ja det er sant! Nå tror jeg det er henne, selv om jeg er usikker på om stemmen passer. Hvor høy er Emilie tro? Og hvis det er henne, hva mener hun med at hun er «født en bamse»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Bent stiansen, sven Erik renaa, esben Holmboe bang og han slottskokken er nevnt tror jeg. Usikker på om det er her eller et annet sted på alle. 

Snømonsteret synger sykt bra hvis hen ikke er profesjonell sanger/artist? Enig at det er mye kokke hint og iskrem hint på hen.

Endret av r0llz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ewna skrev (Akkurat nå):

Ja det er sant! Nå tror jeg det er henne, selv om jeg er usikker på om stemmen passer. Hvor høy er Emilie tro? Og hvis det er henne, hva mener hun med at hun er «født en bamse»?

Nereng er høyere enn Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (Akkurat nå):

Nereng er høyere enn Silje

Ah, nei da kan det ikke være henne😐 Syns det er litt kjedelig hvis det er Ingeborg Walther, visste ikke hvem det var før noen skrev om henne i Maskorama-tråden i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun Stiansen kan utelukkes , hun har er  syk itillegg til hadde hun en konferansier jobb forrige lørdag. 

Sissel kan utelukkes hun starter opp med julekonserter til uken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bamsen er Lisa Børud. Synes stemmen ligner. 
Alle prislappene forrige gang, hun har gitt ut en låt/album som heter gratis. 
Hjerter - Hun har gitt ut album som heter hjertevenn. 
Vi så mikke mus - hun har fått tilbud fra Disney. 

litt søkt og jeg leter kanskje etter at hintene skal stemme, men synes stemmen lignet sånn 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...