chouette Skrevet 9. november 2021 #701 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Marsh skrev (6 timer siden): Ja, det er ikke alt som passer. På stemmen likner det på Inger Lise Rypdal, hadde vært litt spesielt om hun var med i år igjen.... Kanskje søsteren? 😅 Nei, jeg vet ikke Jeg har også vært innom Mariann Saastad Ottesen. Hun hadde en av hovedrollene i teaterstykket Fruen fra havet der hun spilte en kvinne som mistet barnet sitt og som lengtet etter noe mer enn sitt følelsesløse ekteskap. Har ikke sett forestillingen men kanskje det har blitt sagt noe a la "stor frykt for å leve et liv på overflaten" osv. Men vet ikke med stemmen. Line Victoria Husby er også et navn jeg slenger inn. Sikkert ikke kjent nok for folk flest? Eller? Usikker. Hun er i hvert fall teknisk dykker. Hun er vokst opp ved havet og skjærgården og har alltid drevet med båt. Datteren hennes har et navn der betydningen er "fra havet". Hun er jo også kjent som en litt fjasete, gøyal person som tør å vise frem det upolerte og hverdagslige men som likevel har opplevd motgang og vonde opplevelser som ikke alle kjenner til. Men så ligner ikke stemmen noe særlig. Og hun har vel en hel del annet å gjøre. Hun er vel i full jobb ved siden av å være lokalpolitiker og aktiv i SoMe. Leser forøvrig at hun var innlagt på sykehus for 4 dager siden så hun kan nok utelukkes med stor sannsynlighet. Endret 9. november 2021 av toothfairy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. november 2021 #702 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) 5 hours ago, NordicViking said: Jeg fikk ikke med meg denne sofaen, men der var den! Det kan godt være et hint til "Sofa" på TV2 som du sier. Men hva med Luxemburg, bueskytter/skytten og 3 kors? Det er også et telt i bakgrunnen. Er det noe i Unni Lindells forfatterskap der noe av dette er sentralt i noen av bøkene hennes? Ja, hun har skrevet boka "Dronen", hvor det begås drap i et telt Riverton-pris logoen er avbildet på boka. Boka "Sørgekåpen", handler om drap i en skog. Men krimforfattere, skriver jo unektelig mye om drap, så det er muligens bare min trass, som vil det skal passe Derfor tror jeg også at hun, med trening og coaching på sang, kan greie å synge ganske bra 🙂 (Mange tipper Lilli Bendriss, og opp mot henne, tror jeg Unni kan synge mye bedre...) Endret 9. november 2021 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 9. november 2021 #703 Del Skrevet 9. november 2021 Har tenkt på bamsen, vedkommende er veldig lav. Mange som foreslås her, et rett og slett utelukket fordi de er for høy, feks Margrete Røed. Hvis man ser bort fra en del hint, hvilke kvinnelige kjendiser/sangere har vi i Norge som er skikkelig lave? Gitt at øynene til bamsen er øynene til personen, så er de ganske mye lavere enn Siljes. Dette er en person på 150-noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 9. november 2021 #704 Del Skrevet 9. november 2021 Silje er høy og har på seg hæler. Tror ikke Røed er særlig høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. november 2021 #705 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) jenteanonym91 skrev (49 minutter siden): Har tenkt på bamsen, vedkommende er veldig lav. Mange som foreslås her, et rett og slett utelukket fordi de er for høy, feks Margrete Røed. Hvis man ser bort fra en del hint, hvilke kvinnelige kjendiser/sangere har vi i Norge som er skikkelig lave? Gitt at øynene til bamsen er øynene til personen, så er de ganske mye lavere enn Siljes. Dette er en person på 150-noe. Jorun Stiansen er 1,59. Sandra Borch er 1,42. Anita Hegerland er rundt 1,70. Lene Marlin er 1,60. Endret 9. november 2021 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 9. november 2021 #706 Del Skrevet 9. november 2021 Forresten var ikke kjendisene i forrige sesong så veldig kjente heller. Jeg visste bare om Rypdal, Gundersen og politikeren og hun sport dama. Hadde aldri hørt om finalistene i forrige sesong så det nok noen reality deltakere med og i de senere sesongene er det slik det vil bli. Erna kommer også til å delta en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 9. november 2021 #707 Del Skrevet 9. november 2021 jenteanonym91 skrev (8 minutter siden): Har tenkt på bamsen, vedkommende er veldig lav. Mange som foreslås her, et rett og slett utelukket fordi de er for høy, feks Margrete Røed. Hvis man ser bort fra en del hint, hvilke kvinnelige kjendiser/sangere har vi i Norge som er skikkelig lave? Gitt at øynene til bamsen er øynene til personen, så er de ganske mye lavere enn Siljes. Dette er en person på 150-noe. Pia Tjelta er 1,60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. november 2021 #708 Del Skrevet 9. november 2021 Tenkte litt på om Ida Fladen kan ha høyden til bamsen? 🙂 Kun en innskytelse, ikke basert på hint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. november 2021 #709 Del Skrevet 9. november 2021 18 hours ago, Tamsi said: Hva er grunnen til at folk tror Abid Raja er nissen? Jeg tror jeg hører det på stemmen når dere sier det liksom, men hvordan kom dere på han i utgangspunktet? Fikk ikke med meg noe særlig til hint, eneste jeg så var noe grøt og en kongekrone. 1 abid har en veldig gjenkjennelig tulle-nordnorsk (som også ganske mange søringer har) 2 han er en prkåt fyr 3 dasinga var veldig abid. 4 sangstemmen hørtes ut som han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. november 2021 #710 Del Skrevet 9. november 2021 hunteragain skrev (7 minutter siden): Silje er høy og har på seg hæler. Tror ikke Røed er særlig høy. Det er Ikke røed. Hun har konserter flere lørdager. Uansett, Silje er sikkert ca 172 med hæler. Så trenger ikke være unormalt lav 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 9. november 2021 #711 Del Skrevet 9. november 2021 hunteragain skrev (8 minutter siden): Silje er høy og har på seg hæler. Tror ikke Røed er særlig høy. Silje sa hun var 167 med hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 9. november 2021 #712 Del Skrevet 9. november 2021 hunteragain skrev (10 minutter siden): Silje er høy og har på seg hæler. Tror ikke Røed er særlig høy. Og på kompani Lauritzen var røed en del høyere enn Ulrikke Brandstorp. Nokså sikker på bamsen ikke er henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. november 2021 #713 Del Skrevet 9. november 2021 jenteanonym91 skrev (3 minutter siden): Silje sa hun var 167 med hæler. Hun sa 167 + litt hæler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 9. november 2021 #714 Del Skrevet 9. november 2021 rosemarin skrev (1 minutt siden): Hun sa 167 + litt hæler Ja, med 5 cm hæler er hun da 172 som du skriver. Slik det ser ut er bamsen mer enn 10cm lavere enn Silje. Og det med «maske» over sitt eget hår, og lua (ligger på snei). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 9. november 2021 #715 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg tenker at snømonsteret kanskje er Ole Klementsen. Han har jo kallenavnet Ole Lukkøye, og drakten har ett øye og noe som ser ut som et belte fra en boksekamp på seg. Han kan også synge og spille gitar på et amatørnivå. Tangen-guttene er jo talentfulle, synes sangprestasjonen var altfor dårlig til å være dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 9. november 2021 #716 Del Skrevet 9. november 2021 Djækklåsst skrev (4 timer siden): Men det viktigste spørsmålet: Er det noe som helst som tyder på at Unni Lindell har sangstemme? Nøkken sang ganske bra. Ikke slik at man kan konkludere med at det må være en topp artist, men godt nok til at jeg ville utelukket kjendiser som det ikke er noen som helst grunn til å tro at kan synge. Jeg syntes ikke vedkommende sang særlig bra jeg. Tydelig at det ikke var en skolert artist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 9. november 2021 #717 Del Skrevet 9. november 2021 NordicViking skrev (2 timer siden): Luxemburg, bueskytter, kors og telt - hvordan passer disse hintene med Unni Lindell? Hun har i hvert fall skrevet en bok om folk som myrdes i telt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 9. november 2021 #718 Del Skrevet 9. november 2021 Stavangebrud2012 skrev (26 minutter siden): Jeg syntes ikke vedkommende sang særlig bra jeg. Tydelig at det ikke var en skolert artist Ikke topp klasse, men noe ganske annet enn Frosken, Nissen og ikke minst Heldiggrisen. Så jeg kjenner meg ganske trygg på at vi snakker artist eller lignende. Er ikke alle som alltid synger perfekt live også blant disse. Men vi får se, slike diskusjoner er jo litt av moroa med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. november 2021 #719 Del Skrevet 9. november 2021 Djækklåsst skrev (10 minutter siden): Ikke topp klasse, men noe ganske annet enn Frosken, Nissen og ikke minst Heldiggrisen. Så jeg kjenner meg ganske trygg på at vi snakker artist eller lignende. Er ikke alle som alltid synger perfekt live også blant disse. Men vi får se, slike diskusjoner er jo litt av moroa med dette. Ja, forrige sesong falt brikkene mer på plass etter program 2, så man får vel bare være tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. november 2021 #720 Del Skrevet 9. november 2021 Bamsen har muligens barn pga at hun bærer med seg en bamse på bildet. Det at hun har måttet kjempe for livets gunst mot de mer erfarne lekene tyder på at hun har vært med i en konkurranse av noe slag. Tenkte på Alexandra Rotan, men Keiino hadde konsert i Polen på lørdag, så henne kan det ikke være. Bamsen sier at det er en jungel der ute og bamser hører jo hjemme i skogen, kan det tenkes at hun har reist ut for å prøve lykken, men funnet ut at det er best å drive på hjemme i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå