Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Djækklåsst skrev (9 timer siden):

For min del har jeg fanget det opp som et av flere tips, og da jeg så det på nytt så passet det veldig godt på sangstemmen. Akkurat slik jeg ville forestilt meg han synge.

Hintene er ganske vage, men alle passer vel ganske greit. Kongens bord (statsråd), har ikke alltid vært kul (luktet i barndommen pga. tilstanden), osv. Dansingen/faktene passer bra.

Og Abid har blitt veldig glad i å gå på ski. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvem var det som slo seg hele tiden på magen? er det noen kjendiser som gjør det? kan jo virke som personen har særdeles stor mage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 timer siden):

Nissen er omtrent like høy/lav som programlederen, og da tror jeg ikke at det kan være Abid Raja. Han er over 1,80.

Nissen er høyere enn det ser ut som. Man ser hvor skuldrene er, og ansiktet til kostymet er nok på øvre del av brystet til personen inni, slik at hodet nok er oppe i lua. Så ingenting i veien for at det er Raja, som vel er rundt 185 ca.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (1 minutt siden):

hvem var det som slo seg hele tiden på magen? er det noen kjendiser som gjør det? kan jo virke som personen har særdeles stor mage. 

Det var grisen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller mer og mer mot Triana på hvafruen, det første man ser i videoen er en matte hvor det står Welcome (velkommen til Paradise Hotel), og det er sand og skjell. Triana er født i fiskene, mange elsker å sladre om henne. Kanskje hun pleier å dykke når hun er i Mexico. Det er ofte masker involvert i PH.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charnelle skrev (11 timer siden):

Interessant, det kan vel lett bli litt kleint for programlederen Silje🙈

Tenker det kanskje ville være veldig spesielt om Fay takket ja til Maskorama når Silje er programleder. 

Det er ikke så lenge siden det ble slutt -  og de har vel ikke snakket om at de "fortsatt er venner" o.l. som mange kjendiser gjør etter et brudd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (9 timer siden):

Har selv Unni på "blokka". La også merke til et rødt møbel blant hintene. Enten en stol eller sofa. Hun er med i "Sofa" på tv2 denne sesongen. Men dette også, er sikkert altfor søkt.... 🙈

Men hun har ved flere anledninger snakket om at hun er mørkeredd, som også ble sagt i snutten. 

Jeg fikk ikke med meg denne sofaen, men der var den! Det kan godt være et hint til "Sofa" på TV2 som du sier. Men hva med Luxemburg, bueskytter/skytten og 3 kors? Det er også et telt i bakgrunnen. Er det noe i Unni Lindells forfatterskap der noe av dette er sentralt i noen av bøkene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (36 minutter siden):

Jeg fikk ikke med meg denne sofaen, men der var den! Det kan godt være et hint til "Sofa" på TV2 som du sier. Men hva med Luxemburg, bueskytter/skytten og 3 kors? Det er også et telt i bakgrunnen. Er det noe i Unni Lindells forfatterskap der noe av dette er sentralt i noen av bøkene hennes?

Men det viktigste spørsmålet:

Er det noe som helst som tyder på at Unni Lindell har sangstemme? Nøkken sang ganske bra. Ikke slik at man kan konkludere med at det være en topp artist, men godt nok til at jeg ville utelukket kjendiser som det ikke er noen som helst grunn til å tro at kan synge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (11 minutter siden):

Men det viktigste spørsmålet:

Er det noe som helst som tyder på at Unni Lindell har sangstemme? Nøkken sang ganske bra. Ikke slik at man kan konkludere med at det være en topp artist, men godt nok til at jeg ville utelukket kjendiser som det ikke er noen som helst grunn til å tro at kan synge.

Det er jo mange «vanlige folk» som kan synge helt greit uten at de viser det offentlig i hytt og pine, så hvorfor ikke?

syns egentlig nøkken høres litt yngre ut enn Unni lindell, men uansett.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (46 minutter siden):

Det er jo mange «vanlige folk» som kan synge helt greit uten at de viser det offentlig i hytt og pine, så hvorfor ikke?

Enig, hintene passer på Unni Lindell, men ikke stemmen helt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (4 timer siden):

Jeg heller mer og mer mot Triana på hvafruen, det første man ser i videoen er en matte hvor det står Welcome (velkommen til Paradise Hotel), og det er sand og skjell. Triana er født i fiskene, mange elsker å sladre om henne. Kanskje hun pleier å dykke når hun er i Mexico. Det er ofte masker involvert i PH.

Spennende tanker! Legg også merke til hennes bio på instagram, der kaller hun seg "full time MERMAID" Og synge kan hun, stemmen er veldig i samme gate. Legg også merke til havfruens bevegelser, VELDIG Triana

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charnelle skrev (6 minutter siden):

Spennende tanker! Legg også merke til hennes bio på instagram, der kaller hun seg "full time MERMAID" Og synge kan hun, stemmen er veldig i samme gate. Legg også merke til havfruens bevegelser, VELDIG Triana

Syns liksom at havfruen høres så veldig tydelig gammel ut jeg da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (39 minutter siden):

Ikke når hun synger, men måten hun prater på og ordlegger seg syns jeg stemmer helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

Luxemburg, bueskytter, kors og telt - hvordan passer disse hintene med Unni Lindell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes utsagnet "jeg har stor frykt for å leve et liv på overflaten" passer dårlig med Triana 🙈 Det er jo i en rimelig overfladisk business hun opererer. Eller har hun markert seg på et felt som har gått meg hus forbi?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 minutter siden):

Luxemburg, bueskytter, kors og telt - hvordan passer disse hintene med Unni Lindell?

Kors passer med at hun dreper mange i bøkene sine, i boka Dronen skriver hun om et drap på en teltplass i Maridalen, i boka sukkerdøden blir Luxembourg nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 timer siden):

Jeg synes også Nøkken har en ganske ung stemme når hun synger. Vil tippe kvinne i 20- eller 30 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (22 minutter siden):

Synes utsagnet "jeg har stor frykt for å leve et liv på overflaten" passer dårlig med Triana 🙈 Det er jo i en rimelig overfladisk business hun opererer. Eller har hun markert seg på et felt som har gått meg hus forbi?

Ja, det er ikke alt som passer. På stemmen likner det på Inger Lise Rypdal, hadde vært litt spesielt om hun var med i år igjen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...