Marsh Skrevet 8. november 2021 #621 Del Skrevet 8. november 2021 Marsh skrev (13 timer siden): Nissen tror jeg er Henrik Elvestad. Nissene på låven, knekke koder ( som han gjorde da han vant 71 grader nord) Eventuelt Atle Antonsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 8. november 2021 #622 Del Skrevet 8. november 2021 Marsh skrev (32 minutter siden): Dragen er garantert Victor Sotberg, bare sammenlign stemmen med Bli Med låta han synger. Han har vært med i skal vi danse, gode ideer har han i Flipp Klipp, han har skrevet bok (historier og sagn fra en svunnen tid). Ballongene kan ha med alle eksperimentene på youtube å gjøre. Det var vel et forsøk med ballong i Alle mot En også, der han vært assistent for Selda Ekiz og til med vikar, men om det var ballonger de gangene han var med husker jeg ikke. Virker som Dragen passer veldig godt til Victor, enig! Marsh skrev (27 minutter siden): DEt er iallefall IKKE Caroline Berg Eriksen som er nøkken, hun skal jo være med i musikkprogram på TV 2 snart Det hadde jeg ikke fått med meg. Får ikke hintene til å passe henne heller, så det er nok lite sannsynlig at det er henne. Nøkken er den som er mest vanskelig nå synest jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. november 2021 #623 Del Skrevet 8. november 2021 MsElliot skrev (6 timer siden): Jeg tenkte også Otto Jespersen som Dragen👌 Er ganske sikker på det. Dragen er neppe særlig høyere enn programlederen (1,67 m), så da kan det ikke være Otto Jespersen. Han er nærmere 1,90 m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 8. november 2021 #624 Del Skrevet 8. november 2021 Sommerkommer skrev (20 timer siden): Kan det hende at dragen er line Andersen? Jobbet i sjakksendingene, alle mot en på sjakk brettet, ble kalt en drage av ledelsen, å stille på maskorama på nrk blir et comeback osv Eller Victor Sotberg som det sannsynligvis er. Dragene passer. Stemmen er veldig lik. Comeback når det gjelder sang, siden han hadde den ene «Bli med»-låta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 8. november 2021 #625 Del Skrevet 8. november 2021 Blueberrymuffin skrev (4 timer siden): Nei, ikke kjent nok. Samme med Christian Ringnes og Line Andersen. Hele konseptet hadde vært ødelagt om man skulle basert det på slike D-kjendiser som de færreste har hørt om. Det var ganske profilerte kjendiser sist. Da tar de ikke med seg en ukjent lege som var med i chaterfeber, Ringnes eller Andersen. Christian Ringnes og Andersen er jo kjente folk for hvermansen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. november 2021 #626 Del Skrevet 8. november 2021 hunteragain skrev (14 timer siden): Hør på Kongen av Mallorca live og sammenligne Jeg kommer IKKE til å høre på Kongen av Mallorca!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 8. november 2021 #627 Del Skrevet 8. november 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Jeg kommer IKKE til å høre på Kongen av Mallorca!! Det trenger du ikke heller. Charter Svein er Persona non grata vil jeg tro 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. november 2021 #628 Del Skrevet 8. november 2021 Lurer på om grunnstoffene Bor, Uran, Radium, Kobber, Osmium, Scandium skal hinte til steder som har en tilknytning til snømonsteret? Type spesifikke områder, kanskje bosted? (Uranienborg, Radiumhospitalet, Oslo, Skandinavia...) Men finner ingen sammenheng med iskrem, disse grunnstoffene sto jo som merkelapper ved isdisken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 8. november 2021 #629 Del Skrevet 8. november 2021 notarobot skrev (17 timer siden): Hva tenker dere om Idar Vollvik som dragen? - Livet er ikke bare en dans på orkideer og gode ideer - han har jo hatt mange "flops" opp igjennom - Sjakk-hintet kan være en referanse til mobilselskapet Chess - Han mistet sønnen sin i 2014 - etter regnet kommer solen og dette er hans comeback? sterk resonnement 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 8. november 2021 #630 Del Skrevet 8. november 2021 MsElliot skrev (8 timer siden): Jeg tenkte også Otto Jespersen som Dragen👌 Er ganske sikker på det. Tror også du er inne på noe med han legen i Charterfeber som Heldiggrisen, Helt lik stemme og han er jo en entertainer og er veldig impulsiv. Og strør rundt seg med penger til ungene (Money, money, money). Jeg tror Cess er Bamsen. Tror Siri Nilsen er for ukjent for de fleste. Den resonneringen der er KG gull verdt. Satte nesten maten i halsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 8. november 2021 #631 Del Skrevet 8. november 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 8. november 2021 #632 Del Skrevet 8. november 2021 hunteragain skrev (7 minutter siden): Heldiggrisen er IKKE Svein. Svein har mye og kraftig stemme. Grisen klarte jo knapt å synge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 8. november 2021 #633 Del Skrevet 8. november 2021 rosemarin skrev (Akkurat nå): Heldiggrisen er IKKE Svein. Svein har mye og kraftig stemme. Grisen klarte jo knapt å synge Det er det jeg insinuerer. Han synger ikke som noen av dem og er ikke med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8. november 2021 #634 Del Skrevet 8. november 2021 Sommerkommer skrev (3 timer siden): Christian Ringnes og Andersen er jo kjente folk for hvermansen Da er vi uenige. Aldri hørt om noen av de, aner ikke hva de er kjent for. Aldri sett dem i reality eller media. For spesielt interessert er de sikkert kjent. Men ikke for hvermansen, det blir å dra det altfor langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 8. november 2021 #635 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Da er vi uenige. Aldri hørt om noen av de, aner ikke hva de er kjent for. Aldri sett dem i reality eller media. For spesielt interessert er de sikkert kjent. Men ikke for hvermansen, det blir å dra det altfor langt. Da må du være veldig ung? Og kanskje ikke sett så mye på nrk. Eller på nyheter. Hadde du hørt om juritzen da? Endret 8. november 2021 av Sommerkommer 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8. november 2021 #636 Del Skrevet 8. november 2021 Sommerkommer skrev (27 minutter siden): Da må du være veldig ung? Og kanskje ikke sett så mye på nrk. Eller på nyheter. Hadde du hørt om juritzen da? Har hørt om Arve Juritzen. Husker han som programleder på vil du bli millionær. Han har også vært flere ganger i media i ettertid. Vesentlig mer kjent etter min mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 8. november 2021 #637 Del Skrevet 8. november 2021 Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Har hørt om Arve Juritzen. Husker han som programleder på vil du bli millionær. Han har også vært flere ganger i media i ettertid. Vesentlig mer kjent etter min mening. Line Andersen er jo en av Norges mest kjente sportsjournalister. Hun har hatt fjeset klistret på tv hver romjul de siste årene i forbindelse med sjakken og har vært journalist på utallige OL. I tillegg så var hun kontinuerlig på nyhetene for noen måneder tilbake fordi hun saksøkte nrk. Så man må leve litt under en stein for å ikke vite hvem det er. Det er mer på tv en reality…. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 8. november 2021 #638 Del Skrevet 8. november 2021 Tough cookie skrev (19 timer siden): Andreas Wahl? Han vant Skal vi danse i fjor Jeg vil tro man ville visst om det, dersom Andreas Wahl hadde kunnet synge som Snømonsteret. Det er vel lite sannsynlig at de deltakerne som har en ganske bra sangstemme er noen som overhodet ikke er kjent for å kunne synge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. november 2021 #639 Del Skrevet 8. november 2021 Blueberrymuffin skrev (På 7.11.2021 den 18.25): Nøkken Nøkken er mørkeredd, noe som er ambivalent fordi personen liker seg ved mørkets frembrudd. Kanskje er det en person som ikke liker å være i mørket alene. Personen setter pris på en god invitasjon, så tror dette er en reality deltager som har vært med i flere programmer. Vi ser også et gult telt, som kan bety 71 grader nord. Når jeg først hørte Nøkken snakke, så syntes jeg det lignet på stemmen til skuespilleren Bjørn Hallgeir Myrene (Vikingane, Familien Lykke). Men når Nøkken synger, så høres det ut som ei dame. Ca. rundt 24:07 inne i programmet (Link: NRK Nett-TV) ser vi en invitasjon. Og denne invitasjonen har et frimerke. Man skulle jo tro at det var et norsk frimerke, men det er det ikke. Tilfeldig? Kanskje. Ved nærmere ettersyn kan vi se at det er et frimerke fra Luxemburg, og at det er av en bueskytter. Verdien ser ut til å være 3 franc. Etter å ha søkt litt blant frimerker fra Luxemburg, så fant jeg det som ser ut til å være det samme frimerket. Det er fra 1972. (link) Kan Luxemburg og årstallet 1972 være et hint, eller er det et bevisst forsøk på å villede de av oss som finner og sjekker slike små "bagateller"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 8. november 2021 #640 Del Skrevet 8. november 2021 Sommerkommer skrev (2 timer siden): Line Andersen er jo en av Norges mest kjente sportsjournalister. De fleste vet nok hvem Line Andersen er. Hva det/hun har å gjøre i en tråd om Maskorama er derimot vanskeligere å forstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå