Sigyn Skrevet 7. november 2021 #461 Del Skrevet 7. november 2021 Kaiisa skrev (5 minutter siden): Hun er vel en 6 mnd på vei nå, hvertfall. Ja, kan ikke tenke meg at det er noe problem i det kostymet 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 7. november 2021 #462 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg tror nissen absolutt ikke er nordfra, jeg tror det er Abid Raja. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 7. november 2021 #463 Del Skrevet 7. november 2021 Føler det er særlig ett hint som gjør at det ikke kan være Birgitte Skarstein som er havfruen, men heller Sarah Louise Rung: Quote Jeg har ingen frykt for å gå i dybden, men stor frykt for å leve et liv på overflaten Skarstein er jo roer = et liv på overflaten. Svømming foregår på dybden. Det eneste som skurrer er hvor god hun er til å synge, men for alt jeg vet kan hun godt være flink til det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 7. november 2021 #464 Del Skrevet 7. november 2021 Aliquis skrev (1 minutt siden): Føler det er særlig ett hint som gjør at det ikke kan være Birgitte Skarstein som er havfruen, men heller Sarah Louise Rung: Skarstein er jo roer = et liv på overflaten. Svømming foregår på dybden. Det eneste som skurrer er hvor god hun er til å synge, men for alt jeg vet kan hun godt være flink til det. Bra fanget opp 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 7. november 2021 #465 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg har en svak teori om at nissen kan være Cengiz Al. Jeg baserer det kun på nissen(referanse til julefilm) og kronen siden han har spilt prinsen i nyinnspillingen av Askepott. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. november 2021 #466 Del Skrevet 7. november 2021 Sally-Go-Round skrev (30 minutter siden): Trodde hun sang bedre? Jeg synes havfruen høres ganske habil ut vokalmessig. Også stemmer det nok som flere påpeker, at en dreven og profesjonell sanger svekker stemmen litt bevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 7. november 2021 #467 Del Skrevet 7. november 2021 toothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg synes havfruen høres ganske habil ut vokalmessig. Også stemmer det nok som flere påpeker, at en dreven og profesjonell sanger svekker stemmen litt bevisst. Ingen grunn til å tro det. Ulrikke Brandstorp og Inger Lise Rypdal svekket sa ikke stemmene sine ifjor? Personlig synes jeg det ville vært utrolig tullete om de skulle synge dårligere enn de kan. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. november 2021 #468 Del Skrevet 7. november 2021 Sozzen skrev (10 timer siden): Heldiggrisen er Christian Ringnes. 1) Han eier ibsen museet. Det er bilde av ibsen i introen. 2) Han er vokst opp på gård. 3) Han sa i programmet lystløgneren at han elsket baconchips og har et lager med det. Han sitter å spiser baconchips i introen. 4) Han er livlig, full av selvironi og veldig ekstrovert. 5) Han er rik. Introen viser mye som tyder på en pengesterk person. 6) Han går ofte med et tørkle rundt halsen slik som på kostymet. 7) Han sier "Vi har hvertfall gjort så godt vi kan for å sette spor eller en form for livsbevis" Den tolker eg som at han og andre store forretningsfolk har skapt arbeidsplasser, donert store summer til diverse osv.. 8 : Han sier " Vi har hørt folk si at vi ikke eier skam,men vi eier jo mye annet da" Første del kan tolkes som det noen kan mene om forretningsfolk med mye penger som har tråkket over mye for å komme så langt som de har... Forretningsfolk som han eier jo mye eiendommer og derfor " men vi eier jo mye annet da". 9) Du ser flere flasker øl og fylte ølglass i introen. 10) Stemmen høres ut som han. 11) Han kan snakke flere dialekter 👍Så han vrir om på dialekten for å forvirre. Jeg tørr påstå at absolutt ALLE hint passer på Christian Ringnes. Jeg tørr nesten si med sikkerhet at det er han. Alt han sier og gjør stemmer på han. Dette høres jo unektelig bra tolket og lovende ut. Men er det virkelig slik at programmet laget såpass mange klare hint i program én? 🤔 Ser jo for meg at de har ansatte som går all in for disse hintene. Men både lage klare og uklare hint, og noen for å forvirre nettopp slik at man ikke skal gjette riktig med én gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. november 2021 #469 Del Skrevet 7. november 2021 Noen som har gjort seg noen tanker om den grønne planten i bamsens hintpakke som hadde en rift ytterst på bladet? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 7. november 2021 #470 Del Skrevet 7. november 2021 Amatariel skrev (21 minutter siden): Dette høres jo unektelig bra tolket og lovende ut. Men er det virkelig slik at programmet laget såpass mange klare hint i program én? 🤔 Ser jo for meg at de har ansatte som går all in for disse hintene. Men både lage klare og uklare hint, og noen for å forvirre nettopp slik at man ikke skal gjette riktig med én gang. Det er mer hint enn du tror. Alle legger ikke merke til alt i introen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 7. november 2021 #471 Del Skrevet 7. november 2021 Sjekk Funkygine sitt innlegg. Barna har "sminket" henne. Mistenkelig likt havfruen. Hun må da sitte for å skjule graviditeten 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. november 2021 #472 Del Skrevet 7. november 2021 Sozzen skrev (16 minutter siden): Sjekk Funkygine sitt innlegg. Barna har "sminket" henne. Mistenkelig likt havfruen. Hun må da sitte for å skjule graviditeten 🤣 Jeg syns ikke det var likt i det hele tatt jeg da. Innlegget er et reklameinnlegg hvor barna har fått gå bananas med sminke. Jeg syns havfruen hørtes ut som en godt voksen dame i stemmen, typ 50+, gjerne enda eldre. Jeg syns også det var en heshet der når hun "intervjues", og den hesheten har Brit Elisabeth Haagensli, som ble nevnt tidligere i tråden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. november 2021 #473 Del Skrevet 7. november 2021 Meadow skrev (1 time siden): Jeg tror nissen absolutt ikke er nordfra, jeg tror det er Abid Raja. Er ikke nissen litt for lav til å kunne være Raja? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. november 2021 #474 Del Skrevet 7. november 2021 Havfruen/Skarstein:" jeg har ingen frykt for å gå i dybden "(var vel en stupe/under vann ulykke der hun skadet foten sin?) "men har stor frykt for å leve et liv på overflaten" ( trenger ikke nødvendigvis bety over vann, men frykt for et overfladisk liv?) Synes også det var muskuløse overarmer, i tillegg til ganske så grasiøse armbevegelser, og grasiøs så vi at Skarstein kunne være under Skal vi danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 7. november 2021 #475 Del Skrevet 7. november 2021 En avdanka c-kjendis som frosken. De 16 som gjetta rett var vel de som hadde sett bildet av han med froskelue på Instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 7. november 2021 #476 Del Skrevet 7. november 2021 Ruspus skrev (3 minutter siden): En avdanka c-kjendis som frosken. De 16 som gjetta rett var vel de som hadde sett bildet av han med froskelue på Instagram. jeg tviler om at noen forstod det. kanskje kun maud angelica? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 7. november 2021 #477 Del Skrevet 7. november 2021 Mine beste gjetninger: Nissen - Støre Bamsen - Justisministeren Dragen - Carl I Hagen Nøkken - Siv Jensen Neida..joda..neida.. Jeg kommer ikke over Jan Thomas som gjettet Leonardo DiCaprio 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. november 2021 #478 Del Skrevet 7. november 2021 Havfruen kan være Lene Alexandra? Bamsen er så liten at den personen er garantert ikke høyere enn 150-160 høy. Tipper Sophie Elise jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. november 2021 #479 Del Skrevet 7. november 2021 Ruspus skrev (37 minutter siden): En avdanka c-kjendis som frosken. De 16 som gjetta rett var vel de som hadde sett bildet av han med froskelue på Instagram. Var mange på vg som hadde gjetta rett. Var det 1600 jeg leste i stad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. november 2021 #480 Del Skrevet 7. november 2021 Nøkken- Bertine Zetlitz? Jeg synes det er et preg som ligner i stemmen selv om nøkken synger dypere. Nøkker er kjent for å vise seg ved mørkets frembrudd. Bertine debuterte med albumet Morbid Latenight Show. Tre kors: Hun har opptrådt i "teltet" i Dødens Dal i Trondheim sammen med Morten Abel og Lene Marlin. Hun har også gitt ut en låt som heter "puste under vann". Hun har spilt ekteskapsguden Hymen fra Shakespeares Som Dere Vil, der kostymet minner om Nøkkens. Mye brunt, litt barokt og gulldekorert. "Jeg kommer frem for selskapets skyld så jeg slipper å sitte alene om natta og setter pris på en invitasjon" Hun er enebarn og har deltatt i HGVM og 4 stjernes middag. Men jeg finner ingen kobling til musefella. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå