Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #401 Del Skrevet 6. november 2021 Kan heldiggrisen være bestekompisen til Jan Thomas, Gustav Witzøe? Han snakker om han i podkasten hele tiden, han er rik, homofil og reiser mye (ref kostymet med pride flagg og sydenvibber). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 6. november 2021 #402 Del Skrevet 6. november 2021 Bamsen kan ikke være Sophie Elise, stemmen er ikke som hennes. Sophie Elise har flere sanger på Spotify og jeg husker også gamle sangvideoer hun hadde på YouTube, tror de er slettet nå. Men sangstemmen hennes er mye mørkere og dypere enn bamsen sin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiorella Skrevet 6. november 2021 #403 Del Skrevet 6. november 2021 Korpsnerden skrev (3 timer siden): Jeg har ikke rukket å lese gjennom tråden ennå, men i dag synes jeg Silje Nordnes stjal showet. I fjor var hun stiv og "kjedelig", men i dag var hun utadvendt og mye mer komfortabel i rollen. Og den kjolen (mulig den var todelt)!!! Noen som aner hvor jeg kan få tak i den? Så enig! Spesialdesignet til henne, byfridman 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 6. november 2021 #404 Del Skrevet 6. november 2021 Korpsnerden skrev (4 minutter siden): Kan heldiggrisen være bestekompisen til Jan Thomas, Gustav Witzøe? Han snakker om han i podkasten hele tiden, han er rik, homofil og reiser mye (ref kostymet med pride flagg og sydenvibber). Han er ikke homofil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildanden Skrevet 6. november 2021 #405 Del Skrevet 6. november 2021 Urias skrev (6 timer siden): Er Lars Monsen kjærlighetssyk? Kanskje Jens Kvernmo? Han har jo sagt at han ønsker å finne seg dame, men får det ikke til.... Heldiggrisen høres ut som Petter Stordalen eller Alex Rosén. Lars Monsen var mest ment som en spøk, hehe! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #406 Del Skrevet 6. november 2021 Vinterjenta skrev (8 minutter siden): Han er ikke homofil. Googlet og det kan stemme, men det er i alle fall spekulert mye om det så da kan jo pride hintet stemme på det. Evt Stein-Erik Hagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #407 Del Skrevet 6. november 2021 Fiorella skrev (13 minutter siden): Så enig! Spesialdesignet til henne, byfridman Den var rålekker! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopp1 Skrevet 7. november 2021 #408 Del Skrevet 7. november 2021 Flisespikker skrev (5 timer siden): Det hørtes ut som tilgjort Nordlandsdialekt Siden vi flisespikker, så syns jeg ikke dialekta ligna noen dialekter fra Nordland. Enig i tilgjort, men Nissen prøvde vel mest å etterligne nord-Troms/Finnmark. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimba Skrevet 7. november 2021 #409 Del Skrevet 7. november 2021 Det var en del hint på Bamsen om ting som har med «vekt» å gjøre. «Vekter» og så var det noe hun sa. Det var også hint mot kjønnsroller i forhold til barneleker. Jeg tenker det passer med Sandra Lyng og hennes oppgjør med kroppspress. Jeg mener hun også har lagt ut poster på IG mot typiske kjønnsdefinerende klær etc for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 7. november 2021 #410 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Hattifnatten skrev (3 timer siden): Nei, det er Lisa Børud Hattifnatten skrev (3 timer siden): Nei, det er Lisa Børud Og jeg er sikker på det er Cess (Cecilie Steinmann) 😊 Hun er lav som Bamsen og har en nydelig sangstemme. Endret 7. november 2021 av MsElliot 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 7. november 2021 #411 Del Skrevet 7. november 2021 Sozzen skrev (2 timer siden): Heldiggrisen er Christian Ringnes. 1) Han eier ibsen museet. Det er bilde av ibsen i introen. 2) Han er vokst opp på gård. 3) Han sa i programmet lystløgneren at han elsket baconchips og har et lager med det. Han sitter å spiser baconchips i introen. 4) Han er livlig, full av selvironi og veldig ekstrovert. 5) Han er rik. Introen viser mye som tyder på en pengesterk person. 6) Han går ofte med et tørkle rundt halsen slik som på kostymet. 7) Han sier "Vi har hvertfall gjort så godt vi kan for å sette spor eller en form for livsbevis" Den tolker eg som at han og andre store forretningsfolk har skapt arbeidsplasser, donert store summer til diverse osv.. 8 : Han sier " Vi har hørt folk si at vi ikke eier skam,men vi eier jo mye annet da" Første del kan tolkes som det noen kan mene om forretningsfolk med mye penger som har tråkket over mye for å komme så langt som de har... Forretningsfolk som han eier jo mye eiendommer og derfor " men vi eier jo mye annet da". 9) Du ser flere flasker øl og fylte ølglass i introen. 10) Stemmen høres ut som han. 11) Han kan snakke flere dialekter 👍Så han vrir om på dialekten for å forvirre. Jeg tørr påstå at absolutt ALLE hint passer på Christian Ringnes. Jeg tørr nesten si med sikkerhet at det er han. Alt han sier og gjør stemmer på han. Er nok innertier, dette. Da har vi Heldiggrisen og Snømonsteret (Aleksander Walmann) avslørt med ganske høy sannsynlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 7. november 2021 #412 Del Skrevet 7. november 2021 Bingo Bongo skrev (5 timer siden): Jeg tenkte enda lavere. Var den ikke lavere enn programlederen som tidligere sa hun var 167 cm? Cess er 1,55 Jeg tror Bamsen er henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 7. november 2021 #413 Del Skrevet 7. november 2021 Highhopes skrev (6 timer siden): Tror dragen ikke er fra Østlandet, men faker dialekten. Hørte på enkelte ord at det ikke er en østlending, både på ordbøying og tonefall. (F.eks. Solen og ikke sola) Bergenser? I Bergen sier de solen, jenten, damen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 7. november 2021 #414 Del Skrevet 7. november 2021 MsElliot skrev (19 minutter siden): Cess er 1,55 Jeg tror Bamsen er henne Men Cess er jo gravid? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 7. november 2021 #415 Del Skrevet 7. november 2021 Kaiisa skrev (56 minutter siden): Men Cess er jo gravid? Ikke høygravid vel? Ser det bare er to-tre måneder siden det ble annonsert, og kostymet er jo ikke akkurat ettersittende, så sånn sett kan det vel fint være mulig? Jeg kan for øvrig fint finne på å si solen i stedet for sola selv om jeg er østlending, det er vel ikke helt uvanlig (husker ikke hvilke andre ord man kan stusse på). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ziljemor Skrevet 7. november 2021 #416 Del Skrevet 7. november 2021 Mine foreløpige gjetninger etter første program: Nøkken: jeg trekker tilbake tidligere gjett, og synes stemmen og sangteknikken kan minne om Silya. Hun er med i årets 71 grader nord - kjendis, kanskje teltet er et hint til dette. Havfruen: absolutt ikke Birgit Skarstein, kvinnen bak masken høres ut som en habil sanger med sterk sangteknikk, som holder litt igjen og kanskje sparer litt på kruttet til seinere (litt som Ulrikke/Trollet gjorde i fjor). Dragen: veldig usikker på om dette var en mann eller en dame! Det hørtes ut som vedkommende sang gjennom lydeffekter, og stemmen kunne være både en manns og en kvinnes. Fikk litt Ida Maria-vibber, så jeg gjetter foreløpig på henne. Bamsen: Sandra Lyng Haugen. Sandra har en naturlig sukkersøt stemme, og latteren kunne minne om hennes latter. Jeg syntes også det hørtes ut som stemmen bak masken kunne synge men valgte å holde litt igjen. Tviler sterkt på at Sophie Elise er så sterk sangmessig… Nissen: en liten nøtt, men jeg er litt fristet til å gjette Truls Svendsen 😁 Forsøket på nord-norsk dialekt lurer oss litt, men det kan faktisk høres ut som en nordlending/finnmarking som parodierer en søring som skal snakke nordlending 😅 Hilsen Finnmarking. Heldiggrisen: dersom dialekt og pronomen er relevante hint så holder jeg en foreløpig knapp på Esben Esther Pirelli Benestad. Snømonsteret: igjen tror jeg dette er en habil sanger som holder igjen/lurer oss bevisst med stemmen. Tipper det er en av Sollid Tangen brødrene. Hadde aldri gjettet at frosken var Arve Juritzen! 😅 Har nok ikke fulgt så mye med på hans ferd i bransjen etter at han sluttet å lede de programmene der folk deltok i diverse spill for å prøve å vinne penger, og var egentlig sikker på at han var ute av rampelyset 😂 Det var han altså ikke! Kan bli en spennende sesong hvis de har flere liknende overraskelser i ermet! Det var ikke like åpenbart i år som i fjor hvem som skjuler seg bak maskene, og det var en liten lettelse! Det skal jo være litt utfordrende for hjernen dette her, og gi oss litt å gruble på igjennom uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 7. november 2021 #417 Del Skrevet 7. november 2021 Er snømonsteret Ole lukkøye? Tenker på boksebeltet, og ikke minst det ene øyet. Og så brukte han ordene «finne de rette kombinasjonene» som jo er et bokse begrep. Han har også vært med i kamp kulinaris ref matlagingen. Vet ikke helt med snøen da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 7. november 2021 #418 Del Skrevet 7. november 2021 Dere som tipper Sandra Lyng.Hun er koornasjuk,så er nok ikke henne 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. november 2021 #419 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) jenteanonym91 skrev (På 31.10.2021 den 0.13): Synes det ser skikkelig ut som Synnøve Macody Lund nr.3 fra venstre. Men trur fortsatt ikke på at dette kan være de ekte deltagerne.... Ingen på siluettbildet ligner Arve Juritzen, kan vi vel konkludere med Endret 7. november 2021 av Snabeltann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 7. november 2021 #420 Del Skrevet 7. november 2021 Lacuna skrev (10 timer siden): Jeg tenkte med en gang broren, Erik. Var en krone der. Har han vunnet mr paradise mon tro? Men nord-norsken var ikke heeeelt strøken da. Det var det første jeg tenkte også🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå