EtFo Skrevet 6. november 2021 #361 Del Skrevet 6. november 2021 Egenskap skrev (10 minutter siden): Hva med stjernene da? Ser stjerner etter knockout? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 6. november 2021 #362 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tipper Birgitt Skarstei på havfruen. Synes jeg kan kjenne igjen de muskuløse skuldrene og armene hennes. Og pga hun sitter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 6. november 2021 #363 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen: Emil Meek nøkken: Aurora Gude bamsen: Alexandra joner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 6. november 2021 #364 Del Skrevet 6. november 2021 Fnugg1 skrev (1 minutt siden): Jeg tipper Birgitt Skarstei på havfruen. Synes jeg kan kjenne igjen de muskuløse skuldrene og armene hennes. Og pga hun sitter. Det tenkte jeg også på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 6. november 2021 #365 Del Skrevet 6. november 2021 Kan Nøkken være Silya? Eller synger hun bedre enn nøkken? Sikkert vanskelig å synge inni en sånn maske, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 6. november 2021 #366 Del Skrevet 6. november 2021 EtFo skrev (5 minutter siden): Nissen har blomstene fra nordlandsbunaden på skjorta si. Mini Jacobsen? Havfrua tror jeg er Birgit Skarstein, pga at hun er roer, altså tilbringer mye tid i vann. Hun hadde også muskuløse overarmer og det at hun ikke gikk ut på scenen… Googla kjendiser og kaffe, og fikk opp «Pølsa» Pettersen, tenkte på Ismonsteret da, vintersport og at han vil invitere på iskaffe (står i hintene), liker å mikse og blande for å få rett kombo. Øystein Pettersen har nettopp hatt en blødning i hjernen eller noe.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 6. november 2021 #367 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tror snømonsteret er Aleksander walmann ut i fra stemmen. Han har drevet med snowboard tidligere, derfor snømonsterkostyme kanskje. Og han hadde en stjerne på beltet, kanskje hint om at han har vært med i stjernekamp? Og snømonsteret hadde caps på, noe Aleksander også ofte går med. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 6. november 2021 #368 Del Skrevet 6. november 2021 Lykkelinn skrev (2 minutter siden): Øystein Pettersen har nettopp hatt en blødning i hjernen eller noe.. Uffda😢 Hadde egentlig ikke helt troa på at det var han heller🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 6. november 2021 #369 Del Skrevet 6. november 2021 Kan nøkken være Marte Stokstad? Det fløy en ravn bak henne mens hun sang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 6. november 2021 #370 Del Skrevet 6. november 2021 Flisespikker skrev (2 timer siden): Haha, gøy kommentarer om Svein og masker fra Ramm😄 Er jeg helt dust siden jeg ikke tok den helt? 😛 Jeg pleier å skjønne sånt, men her har jeg kanskje gått glipp av noe! 🤔😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. november 2021 #371 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Janzypants skrev (1 minutt siden): Er jeg helt dust siden jeg ikke tok den helt? 😛 Jeg pleier å skjønne sånt, men her har jeg kanskje gått glipp av noe! 🤔😅 Svein har jo brent masken sin utenfor Stortinget. Han tror ikke på covid og har gått helt inn i konspirasjonsverdenen Endret 6. november 2021 av Wenda 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 6. november 2021 #372 Del Skrevet 6. november 2021 Snømonsteret må være opptatt av noe blått. På det arket i introen så står det i følge Google translate «den blå himmelen» og øyet hans er blått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 6. november 2021 #373 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) morgenkåpedyret skrev (20 minutter siden): Jeg tror snømonsteret er Aleksander walmann ut i fra stemmen. Han har drevet med snowboard tidligere, derfor snømonsterkostyme kanskje. Og han hadde en stjerne på beltet, kanskje hint om at han har vært med i stjernekamp? Og snømonsteret hadde caps på, noe Aleksander også ofte går med. Det kan hende! Må høre igjen og tenke på Aleks 😊 Men hva er linken til kjemi? Endret 6. november 2021 av Ingebjørg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 6. november 2021 #374 Del Skrevet 6. november 2021 morgenkåpedyret skrev (13 minutter siden): Jeg tror snømonsteret er Aleksander walmann ut i fra stemmen. Han har drevet med snowboard tidligere, derfor snømonsterkostyme kanskje. Og han hadde en stjerne på beltet, kanskje hint om at han har vært med i stjernekamp? Og snømonsteret hadde caps på, noe Aleksander også ofte går med. Gode muligheter for at du har rett. Tenker mest på stemmen, kan absolutt være ham. Er vel bare å gå på YouTube og sammenligne med andre sangvideoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #375 Del Skrevet 6. november 2021 Djækklåsst skrev (Akkurat nå): Gode muligheter for at du har rett. Tenker mest på stemmen, kan absolutt være ham. Er vel bare å gå på YouTube og sammenligne med andre sangvideoer. Det passer også med Grenlandsdialet, selv om personen prøvde å fake Østfold-dialekt (men alt for overdrevent i mine ører) Aner ikke hvor boksebeltet kommer inn, men kan jo hende han driver/drev med det og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 6. november 2021 #376 Del Skrevet 6. november 2021 Korpsnerden skrev (Akkurat nå): Det passer også med Grenlandsdialet, selv om personen prøvde å fake Østfold-dialekt (men alt for overdrevent i mine ører) Aner ikke hvor boksebeltet kommer inn, men kan jo hende han driver/drev med det og. Han kom vel til finalen i the voice mener eg? Møtes ikke deltakerne i "ringen" der? Mulig en noe tynn teori men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 6. november 2021 #377 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) EtFo skrev (28 minutter siden): Googla kjendiser og kaffe, og fikk opp «Pølsa» Pettersen, tenkte på Ismonsteret da, vintersport og at han vil invitere på iskaffe (står i hintene), liker å mikse og blande for å få rett kombo. Tror ismonsteret er Emil Meek. Han er vokst opp nordpå, og utøver MMA (MIXED martial arts). Han kan også synge. Spilte og sang i band i sin ungdomstid Endret 6. november 2021 av Grøfteblomst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. november 2021 #378 Del Skrevet 6. november 2021 morgenkåpedyret skrev (1 minutt siden): Han kom vel til finalen i the voice mener eg? Møtes ikke deltakerne i "ringen" der? Mulig en noe tynn teori men. Har vært tynnere hint enn det i første sesongen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6. november 2021 #379 Del Skrevet 6. november 2021 Samboeren min gjetta Arve Juritzen. «Det der er jo han fra TV2 hjelper deg, hører du ikke det?» Jeg hørte det ikke. Hadde aldri trodd at han kunne synge såpass bra, så det var veldig gøy! Bamsen er Sophie Elise. Ellers er jeg usikker på samtlige. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #380 Del Skrevet 6. november 2021 morgenkåpedyret skrev (8 minutter siden): Han kom vel til finalen i the voice mener eg? Møtes ikke deltakerne i "ringen" der? Mulig en noe tynn teori men. Om det stemmer, så er det absolutt ikke for tynt - for det skal jo ikke være lett, bare forståelig etterpå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå