Era Vulgaris Skrevet 6. november 2021 #341 Del Skrevet 6. november 2021 Sommerkommer skrev (37 minutter siden): Dragen Torstein Bae? Jeg tenkte Hans Olav Lahlum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 6. november 2021 #342 Del Skrevet 6. november 2021 Dupers skrev (28 minutter siden): Hun er jo veldig anti-janteloven og vil heller stå ut som seg selv enn blande seg med alle de andre. Men hvem vil ikke det da.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 6. november 2021 #343 Del Skrevet 6. november 2021 Bamsen er Greta Thunberg. Der, jeg sa det. 🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 6. november 2021 #344 Del Skrevet 6. november 2021 23 hours ago, Wildanden said: Hva med Olav Thon på nissen? Blir stort sett observert med rød lue, og han pensjonerer seg aldri. Kler seg ofte fargerikt. Kanskje Fay Wildhagen på Nøkken. Hun har vel bodd i ei hytte i skogen. Jeg tenkte også på Fay som nøkken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 6. november 2021 #345 Del Skrevet 6. november 2021 Kan bamsen vere Siri Nilsen? Trur igrunn det er Sophie Elise, men kanskje det er for åpenbart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 6. november 2021 #346 Del Skrevet 6. november 2021 Tror Heldiggrisen er Christian Ringnes. Alle hintene stemmer på han og stemmen hørtes også ut som han. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #347 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg har så lyst til at Marit Larsen skal være med, og lure Marion. Eneste det kan være er Bamsen, men jeg får ikke det rosa dilldallet i introen til å stemme. Stemmen var heller ikke veldig Marit Larsen, men det er jo heller ikke denne type sanger vi er vant til å høre henne synge. Ellers tenkte jeg på Alexandra Rotan, Lisa Børud, hun andre lyse fra Stjernekamp, Ingeborg et eller annet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. november 2021 #348 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Veldig fornøyd med at erfarne "gode gamle" kjendiser som Arve Juritzen er representert i år også! Interessant det havfruen sier om at hun har følgt med på dem fra under overflaten og er fascinert. En som jobber i NRK? I promovideoen som ble sendt under stjernekamp(ligger også på youtube) kan man skimte en miniatyrfigur av trollet og elgen fra i fjor som er plassert bak havfruen. Kanskje en som har blitt forvekslet med trollet på noe tidspunkt? Fikk også litt følelsen av Pernille Sørensen. Havfruen ser en del fyldigere ut enn henne men det kan garantert justeres på. Eventuelt er person som er født i fiskens tegn? Tenker på utsagnet "jeg er halvt fisk, halvt menneske" Endret 6. november 2021 av toothfairy 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. november 2021 #349 Del Skrevet 6. november 2021 Ble kjempeglad over å se Arve Juritzen være med, men veldig skuffa over hintene mtp kilten og sånt. Ble veldig misvisende 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne1234 Skrevet 6. november 2021 #350 Del Skrevet 6. november 2021 Havfruen - Sarah Louise rung. Kjent svømmer . OL utøver . Det må være hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 6. november 2021 #351 Del Skrevet 6. november 2021 Kan bamsen være Lisa Børud? Vært i rampelyset lenge, og var en liten bamse (eller hva hun sa) blant alle de erfarne bamsene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 6. november 2021 #352 Del Skrevet 6. november 2021 Ingebjørg skrev (1 minutt siden): Kan bamsen være Lisa Børud? Vært i rampelyset lenge, og var en liten bamse (eller hva hun sa) blant alle de erfarne bamsene. Min første tanke også, men da ville jeg trodd hun danset mer enn hva hun gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 6. november 2021 #353 Del Skrevet 6. november 2021 Syns egentlig ikke at frosken så ut som en frosk, så mer ut som en iguan. MEN: Arve Juritsen har jo nylig gitt ut bok med Maud Angelica og hun har en forkjærlighet for frosker har jeg skjønt 🐸 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 6. november 2021 #354 Del Skrevet 6. november 2021 Lykkelinn skrev (4 minutter siden): Min første tanke også, men da ville jeg trodd hun danset mer enn hva hun gjorde. Men det hadde kanskje avslørt henne? Hun stod jo nesten demonstrativt stille 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 6. november 2021 #355 Del Skrevet 6. november 2021 Nadine skrev (1 time siden): Tror det er Sandra. De zoomet inn på en enhjørning, og hun gav jo ut den boka Og en pynteting med en telefon, kan være hint til telefonstemmer i Idol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 6. november 2021 #356 Del Skrevet 6. november 2021 Ingebjørg skrev (8 minutter siden): Kan bamsen være Lisa Børud? Vært i rampelyset lenge, og var en liten bamse (eller hva hun sa) blant alle de erfarne bamsene. Ja, i tillegg har hun hjerter på pysjen sin, og det kan være en referanse til et album hun har gitt ut som heter «hjertevenn». I introen var det også mye Mikke mus-figurer, og hun har visstnok fått tilbud en gang fra Disney om å jobbe med dem! Står masse på Wikipedia. Det må være henne! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #357 Del Skrevet 6. november 2021 Krokenguri skrev (2 timer siden): Ole lukkØYE Hva med stjernene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #358 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg fikk blackout og stemte karen Marie Ellefsen på en av de 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #359 Del Skrevet 6. november 2021 Hva med kilten til Lauritzen? Hint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 6. november 2021 #360 Del Skrevet 6. november 2021 Nissen har blomstene fra nordlandsbunaden på skjorta si. Mini Jacobsen? Havfrua tror jeg er Birgit Skarstein, pga at hun er roer, altså tilbringer mye tid i vann. Hun hadde også muskuløse overarmer og det at hun ikke gikk ut på scenen… Googla kjendiser og kaffe, og fikk opp «Pølsa» Pettersen, tenkte på Ismonsteret da, vintersport og at han vil invitere på iskaffe (står i hintene), liker å mikse og blande for å få rett kombo. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå