Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dupers skrev (28 minutter siden):

Hun er jo veldig anti-janteloven og vil heller stå ut som seg selv enn blande seg med alle de andre.

Men hvem vil ikke det da....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Wildanden said:

Hva med Olav Thon på nissen? Blir stort sett observert med rød lue, og han pensjonerer seg aldri. Kler seg ofte fargerikt.

Kanskje Fay Wildhagen på Nøkken. Hun har vel bodd i ei hytte i skogen.

Jeg tenkte også på Fay som nøkken! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så lyst til at Marit Larsen skal være med, og lure Marion. Eneste det kan være er Bamsen, men jeg får ikke det rosa dilldallet i introen til å stemme. 

Stemmen var heller ikke veldig Marit Larsen, men det er jo heller ikke denne type sanger vi er vant til å høre henne synge. 

Ellers tenkte jeg på Alexandra Rotan, Lisa Børud, hun andre lyse fra Stjernekamp, Ingeborg et eller annet? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med at erfarne "gode gamle" kjendiser som Arve Juritzen er representert i år også!

Interessant det havfruen sier om at hun har følgt med på dem fra under overflaten og er fascinert. En som jobber i NRK? I promovideoen som ble sendt under stjernekamp(ligger også på youtube) kan man skimte en miniatyrfigur av trollet og elgen fra i fjor som er plassert bak havfruen. Kanskje en som har blitt forvekslet med trollet på noe tidspunkt?

Fikk også litt følelsen av Pernille Sørensen. Havfruen ser en del fyldigere ut enn henne men det kan garantert justeres på.

Eventuelt er person som er født i fiskens tegn? Tenker på utsagnet "jeg er halvt fisk, halvt menneske"

Endret av toothfairy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjempeglad over å se Arve Juritzen være med, men veldig skuffa over hintene mtp kilten og sånt. Ble veldig misvisende

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bamsen være Lisa Børud? Vært i rampelyset lenge, og var en liten bamse (eller hva hun sa) blant alle de erfarne bamsene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (1 minutt siden):

Kan bamsen være Lisa Børud? Vært i rampelyset lenge, og var en liten bamse (eller hva hun sa) blant alle de erfarne bamsene. 

Min første tanke også, men da ville jeg trodd hun danset mer enn hva hun gjorde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig ikke at frosken så ut som en frosk, så mer ut som en iguan. MEN: Arve Juritsen har jo nylig gitt ut bok med Maud Angelica og hun har en forkjærlighet for frosker har jeg skjønt 🐸

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelinn skrev (4 minutter siden):

Min første tanke også, men da ville jeg trodd hun danset mer enn hva hun gjorde. 

Men det hadde kanskje avslørt henne? Hun stod jo nesten demonstrativt stille 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadine skrev (1 time siden):

Tror det er Sandra. De zoomet inn på en enhjørning, og hun gav jo ut den boka

Og en pynteting med en telefon, kan være hint til telefonstemmer i Idol. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (8 minutter siden):

Ja, i tillegg har hun hjerter på pysjen sin, og det kan være en referanse til et album hun har gitt ut som heter «hjertevenn». I introen var det også mye Mikke mus-figurer, og hun har visstnok fått tilbud en gang fra Disney om å jobbe med dem! Står masse på Wikipedia.

Det må være henne!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissen har blomstene fra nordlandsbunaden på skjorta si. Mini Jacobsen?
Havfrua tror jeg er Birgit Skarstein, pga at hun er roer, altså tilbringer mye tid i vann. Hun hadde også muskuløse overarmer og det at hun ikke gikk ut på scenen…

Googla kjendiser og kaffe, og fikk opp «Pølsa» Pettersen, tenkte på Ismonsteret da, vintersport og at han vil invitere på iskaffe (står i hintene), liker å mikse og blande for å få rett kombo. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...