Saschi Skrevet 6. november 2021 #321 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg hadde aldri trodd det var Arve Juritzen 🙈 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. november 2021 #322 Del Skrevet 6. november 2021 Arve Juritzen, gitt! Jeg hadde ikke tenkt den tanken i det hele tatt. 😁 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #323 Del Skrevet 6. november 2021 Arve Juritzen Den så jeg ikke komme 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy123 Skrevet 6. november 2021 #324 Del Skrevet 6. november 2021 Bamsen er Raylee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 6. november 2021 #325 Del Skrevet 6. november 2021 Så morsomt! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2021 #326 Del Skrevet 6. november 2021 Jøss, det hadde jeg aldri gjettet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. november 2021 #327 Del Skrevet 6. november 2021 Hvilke konkrete hint var det på Arve da egentlig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 6. november 2021 #328 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg ELSKER at ingen gjettet på Arve. Kanskje det går Ann og følge med på denne tråden i år da. Det var jo ikke så gøy i fjor når alle ble avslørt her under første program. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. november 2021 #329 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg dauer av dette her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. november 2021 #330 Del Skrevet 6. november 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Hvilke konkrete hint var det på Arve da egentlig? Never mind, det dukket jo opp på skjermen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #331 Del Skrevet 6. november 2021 Hadde helt ærlig glemt litt hvem arve var, måtte google nå for å huske hvorfor han er kjent 🤣 om det fortsetter sånn blir det vanskelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 6. november 2021 #332 Del Skrevet 6. november 2021 Elsker at det var Arve! Et godt tegn på at de ikke har gått i realityfella. Hadde aldri greid å gjette det. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 6. november 2021 #333 Del Skrevet 6. november 2021 Så moro! Smart å ta med Arve Juritzen, det ble en stor overraskelse for de aller, aller fleste. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 6. november 2021 #334 Del Skrevet 6. november 2021 Dupers skrev (Akkurat nå): Hadde helt ærlig glemt litt hvem arve var, måtte google nå for å huske hvorfor han er kjent 🤣 om det fortsetter sånn blir det vanskelig Er du veldig ung? Jeg er 30 og husker han godt selv om han har vært borte fra rampelyset en stund. Om man sammenligner med i fjor så er det vel ikke alle som alle aldersgrupper kjenner til, men en god blanding. Jeg hadde f.eks. aldri hørt om Herman Dahl, mens andre hadde aldri hørt om Susann Gøksør. Føler de er gode på å treffe forskjellige demografier. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 6. november 2021 #335 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tipper bamsen er Alexandra Rotan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #336 Del Skrevet 6. november 2021 Just now, Highhopes said: Er du veldig ung? Jeg er 30 og husker han godt selv om han har vært borte fra rampelyset en stund. Om man sammenligner med i fjor så er det vel ikke alle som alle aldersgrupper kjenner til, men en god blanding. Jeg hadde f.eks. aldri hørt om Herman Dahl, mens andre hadde aldri hørt om Susann Gøksør. Føler de er gode på å treffe forskjellige demografier. Er 28, men vokste opp så langt utpå bygda at vi bare hadde nrk frem til 2008, så har sett han på tv bare et par ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakel Skrevet 6. november 2021 #337 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tror at Benedicte Adrian er nøkken Havfruen er Lilli Bendriss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #338 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg har ikke rukket å lese gjennom tråden ennå, men i dag synes jeg Silje Nordnes stjal showet. I fjor var hun stiv og "kjedelig", men i dag var hun utadvendt og mye mer komfortabel i rollen. Og den kjolen (mulig den var todelt)!!! Noen som aner hvor jeg kan få tak i den? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #339 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tror nøkken er Alexandra Joner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 6. november 2021 #340 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Rakel skrev (3 minutter siden): Jeg tror at Benedicte Adrian er nøkken Havfruen er Lilli Bendriss Jeg tror Havfruen er Sarah Louise Rung. Lilli Bendriss passer veldig til Nøkken da :)) Men det blir litt for åpenbart ... Dragen tenkte jeg TIX med tanke på kroppsbygning og bevegelser, men det blir for åpenbart det også 😄 Endret 6. november 2021 av Drizzt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå