Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Henikka skrev (1 time siden):

Er det noen av dere som gjetter på hvem som er bak maskene inne på nrk sine sider?

Jeg får opp: "Du er topp 1% i Norge".

Det kan umulig stemme at så få har gjettet riktig? Syns det virker så merkelig. 😅

358777327_Screenshot_20211204-171414_SamsungInternet.thumb.jpg.d6245e8a46981295b504762aae74d535.jpg

VGs Maskorama Profeten er nok mer til å stole på, selv om Maskorama er et NRK-program. På VG får man poeng etter hvor lenge man har vært registrert med riktig gjetning. Jeg har hatt alle de tre siste rett, men ligger allikevel på ca.260.plass i antall poeng. Jeg registrerte meg dagen før Ringnes røk ut og har hatt de tre riktige gjetningene siden da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordicViking skrev (42 minutter siden):

I følge Norsk Tipping er det Dragen som ligger dårligst an i kveld, med Nøkken hakk i hæl. Jeg tror Victor Sotberg er Dragen. Når det gjelder Nøkken, så er jeg mer usikker. Holder en liten knapp på Triana Iglesias. Så får vi se hva som skjer i kveld. 😁

Håper Dragen ryker, vi trenger mer tid til Nøkken😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 timer siden):

Ja, men det er ikke de to hvertfall. 

Jeg her hengt meg veldig opp i Margaret Berger som nøkken, men er ikke sikker 🤔

Jeg har også tenkt tanken på at det er Margaret Berger, stemmen er veldig lik til tider. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PinarelloSaCalobra skrev (1 time siden):

Noen som har vært inne på Agnete Johnsen? MGP suksessen var ikke så lett for henne. Men jeg syntes ikke stemmen passer i det hele tatt. Hun har veldig særpreg i stemmen  🤔

Tror hun har vært foreslått som både nøkken og bamsen men jeg kjenner heller ikke igjen stemmen hennes der😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lyset i øyet til snømonsteret på NRK sin maskorama-side? Er det en morse kode? Isåfall ser det ut som S O S H E..? Hva betyr det?🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (14 minutter siden):

Hva med lyset i øyet til snømonsteret på NRK sin maskorama-side? Er det en morse kode? Isåfall ser det ut som S O S H E..? Hva betyr det?🤷🏼‍♀️

Hvor på maskorama siden ser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (3 timer siden):

Ja, men det er ikke de to hvertfall. 

Jeg her hengt meg veldig opp i Margaret Berger som nøkken, men er ikke sikker 🤔

Og usikker på om en nordlending eller trønder ville klart å rappe på så tydelig bærums-østlandsk

Jeg er fra Oslo og Nøkken høres veldig ut som Oslo Vest/Bærum. 

Endret av Njaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (32 minutter siden):

Hvor på maskorama siden ser du det?

På den siden man legger inn navn. Hvis du venter litt så begynner de å bevege på seg. Prøvde å ta skjermbilde av det.  Får ikke lagt med hele klippet her, da filen blir for stor. 

83DC28DA-0300-4573-AFC6-009E284AAA2C.jpeg

C7D9FB7B-5072-41D5-9C56-882A89B55032.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (2 minutter siden):

Er det bare en episode til etter dette?? 

Ja er visst finale neste lørdag 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis første sang skal gi sterke hint… Snømonsteret og sex is on fire ja 😳 haha. Skjønner jeg ikke hvordan de fikk lov til av nrk 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peggy-Lovise skrev (Akkurat nå):

Kan snømonsteret være Åge Sten Nilsen? 

Jeg var inne på han først, så var det Didrik, men nå er jeg på Åge Steen Nilsen igjen😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en kavalkade-video med alle sangene hver figur har sunget så man hører de etterhverandre. Jeg glemmer fra gang til gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (Akkurat nå):

Skulle hatt en kavalkade-video med alle sangene hver figur har sunget så man hører de etterhverandre. Jeg glemmer fra gang til gang. 

Husker ikke navnet på kontoen, men det er en som legger ut alle videoene sangene og hintene på tiktok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...