Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

EtFo skrev (6 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/forklarer-babynavnet/73562288

De tre korsene: Iglesias betyr kirke. Typen heter Gabriel (engelen Gabriel). Datterens navn er navnet på mora til en gud i hinduismen….

Hesten i teltet: Hun var i en stygg ulykke med hesten i farmen. 

Tjern: Noen her sa hun bor i Finland , som er kjent for «de tusen sjøer».

Du er god🙌🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordicViking skrev (2 timer siden):

Det er jo en interessant tanke! Nå på lørdag er det duetter, og tre gjesteartister er kjent. Den fjerde er foreløpig ukjent. Hva om vi får se Didrik Solli-Tangen synge duett med Snømonsteret - som denne kvelden er broder Emil? Det hadde vært sååååå kult! I så fall tror jeg at jeg hadde ramlet ut av sofaen. 🤣

Problemet med denne tanken er at Emil har to konserter i Hønefoss på lørdag (klokken 17 og 20). (Link) Men han kan jo sikkert få tak i en annen artist som kan synge i Hønefoss denne lørdagen i stedet for ham. 😁

Har tenkt akkurat samme tanken som deg! Hadde vært dødskult! :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollert skrev (1 time siden):

Litt på sida, men når sang Ulrikke duett med Trollet i fjor? Vil gjerne se det nå.

Hun sang duett med Vikingen. Første sesong ligger på nrk.no, episode 5. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana er blant annet programleder, og det har allerde blitt sendt hjem 2 med det yrket.  Selv om hintene passer.  er det trolig med en tredje da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett det Victor Sotberg la ut på instagram for noen dager siden? En video der han leser en bok med en drage på forsiden? Vet liksom ikke om jeg ble mer eller mindre sikker på han etter det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, minister-mio said:

Er creme de la creme er spanskt uttrykk? Kan det være det der var hintet til med at nøkken sang på farsmålet? En med spansk far

Nei, det er et fransk uttrykk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolini skrev (8 timer siden):

Hun sang duett med Vikingen. Første sesong ligger på nrk.no, episode 5. 

Åja, jeg hadde forstått det som at hun sang duett med seg selv, som noen kalte det. Daaa så

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (12 timer siden):

Problemet med denne tanken er at Emil har to konserter i Hønefoss på lørdag (klokken 17 og 20). (Link) Men han kan jo sikkert få tak i en annen artist som kan synge i Hønefoss denne lørdagen i stedet for ham. 😁

Hadde jeg betalt for en konsert som hadde en stand-in artist hadde jeg lett krevd pengene tilbake. Samme som teater der jeg hadde betalt for å se enkelte spille en spesiell rolle. Dersom NRK gjør dette med flere som har andre forestillinger er jo dette å lure publikum som faktisk gidder å betale for disse showene rundt omkring i landet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (57 minutter siden):

Hadde jeg betalt for en konsert som hadde en stand-in artist hadde jeg lett krevd pengene tilbake. Samme som teater der jeg hadde betalt for å se enkelte spille en spesiell rolle. Dersom NRK gjør dette med flere som har andre forestillinger er jo dette å lure publikum som faktisk gidder å betale for disse showene rundt omkring i landet.

Enig. Tenkte på det samme med Ulrikke som skal synge duett i morgen. Hun spiller egentlig i Mamma Mia klokka 19.30. Jeg hadde blitt skuffet hvis Ulrikke ikke spilte Sophie da jeg så den forestillingen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaskedInsider skrev (8 timer siden):

Nei, det er et fransk uttrykk.

Takk for oppklaring.

Da kan det kanskje være en med fransk far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg Walther har hatt konsert på Os utenfor Bergen nå ikveld. Denne konserten var ikke søkbar på Ticketmaster, men etter å ha sett storyen hennes, fant jeg den inne på nettsiden til Oseana(konsertstedet).

Hun har konserten sammen med Atle Pettersen. Han fortsetter turnéen imorgen, men da uten Ingeborg(søkbart på Ticketmaster).

Smart trekk av nrk? Eller usannsynlig at de tar sjansen på at hun er på Os ikveld, og skal være Bamsen i Oslo imorgen?

Kanskje de har busstransport backup😂

Screenshot_20211203-211645_Samsung Internet.jpg

Endret av Henikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (4 minutter siden):

Ingeborg Walther har hatt konsert på Os utenfor Bergen nå ikveld. Denne konserten var ikke søkbar på Ticketmaster, men etter å ha sett storyen hennes, fant jeg den inne på nettsiden til Oseana(konsertstedet).

Hun har konserten sammen med Atle Pettersen. Han fortsetter turnéen imorgen, men da uten Ingeborg(søkbart på Ticketmaster).

Smart trekk av nrk? Eller usannsynlig at de tar sjansen på at hun er på Os ikveld, og skal være Bamsen i Oslo imorgen?

Kanskje de har busstransport backup😂

Screenshot_20211203-211645_Samsung Internet.jpg

Hvordan er det et smart trekk av nrk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte dere Bernt Hulsker synge i Beat for Beat i kveld? Han er jo flink! Kommer garantert med i Mascorama en gang 🙂. Noen har vel foreslått han i år også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (3 minutter siden):

Hvordan er det et smart trekk av nrk?

At vi, "detektivene" ha ha, skal tro at da kan ikke hun være Bamsen. 😊

Ingeborg har lagt ut bilder fra flyturen og av et hotellrom på storyen sin. Om hun er Bamsen, vil jeg tro nrk ønsker at hun skal legge ut slike ting. 😊

Endret av Henikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (4 minutter siden):

At vi, "detektivene" ha ha, skal tro at da kan ikke hun være Bamsen. 😊

Ingeborg har lagt ut bilder fra flyturen og av et hotellrom på storyen sin. Om hun er Bamsen, vil jeg tro nrk ønsker at hun skal legge ut slike ting. 😊

Joda, men dette er i dag? Maskorama er jo ikke før i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
minister-mio skrev (Akkurat nå):

Joda, men dette er i dag? Maskorama er jo ikke før i morgen.

Ja, konserten er idag:).

Jeg mente bare at det kan være litt risky å holde konsert i Bergen idag, og rekke frem til prøver og direktesending imorgen. Men de har sikkert en backup-plan. Kanskje bildet av hotellrommet var villedning, og at hun flyr hjem med siste flyet ikveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som snakker om bamsen? Det må jo være Marit Larsen. Hun er gravid😃 og Marion ble rørt da hun sang. Bamsen symboliserer at de var bare barn da de var to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, men er ikke stemmen til Nøkken fra 1. episode der hun sang "Human" til "Creme de la creme" som natt og dag? Stemmen til førstnevnte høres ut som ei godt voksen dame, mens siste høres så ung som om det skulle vært Iman meskini likssom. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...