charnelle Skrevet 28. november 2021 #2741 Del Skrevet 28. november 2021 Begynner å helle mot at Dragen kan være illusjonisten Alexx Alexxander. Utenom tryllestaven er det flere hint som stemmer. Han driver et eventselskap som driver med blant annet ballonger (ballongene), tallet 21 (han er født 21 oktober). Han har flere triks som består av ring, egg og speil (alle hint) Han er også åpent bifil (neshornet og andre hint) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2742 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Biffmedløk skrev (25 minutter siden): Kan Snømonsteret være en skeiv person? Under fremføringen av "Dancing on my own", så sang han "watching you kiss HIM", ikke "her" som det står i originalteksten. Stod 79 på armen, kan være årstallet han er født. Tore Petterson og Tom Hugo fra Keiino er født i 79. Andre forslag? Thomas Dybdahl er født i 1979 men vet ikke om han er skeiv Endret 28. november 2021 av charnelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 28. november 2021 #2743 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) charnelle skrev (10 minutter siden): Thomas Dybdahl er født i 1979 men vet ikke om han er skeiv Mulig Snømonsteret har gjort om teksten for å villede oss 🤔 Endret 28. november 2021 av Biffmedløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2744 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (14 minutter siden): Begynner å helle mot at Dragen kan være illusjonisten Alexx Alexxander. Utenom tryllestaven er det flere hint som stemmer. Han driver et eventselskap som driver med blant annet ballonger (ballongene), tallet 21 (han er født 21 oktober). Han har flere triks som består av ring, egg og speil (alle hint) Han er også åpent bifil (neshornet og andre hint) Først foreslår du Henrik Ingebrigtsen, så heller du mot Alexx Alexander … Er du en agent fra produksjonsselskapet som forsøker å få oppmerksomheten bort fra han som faktisk befinner seg inne i Dragen, nemlig Victor Sotberg? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 28. november 2021 #2745 Del Skrevet 28. november 2021 Djækklåsst skrev (3 minutter siden): Først foreslår du Henrik Ingebrigtsen, så heller du mot Alexx Alexander … Er du en agent fra produksjonsselskapet som forsøker å få oppmerksomheten bort fra han som faktisk befinner seg inne i Dragen, nemlig Victor Sotberg? Brukeren ble medlem her inne i 2012, så det var i så fall imponerende forutseende av produksjonsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2746 Del Skrevet 28. november 2021 Ordsmed skrev (1 minutt siden): Brukeren ble medlem her inne i 2012, så det var i så fall imponerende forutseende av produksjonsselskapet. Haha, er nok bare en vanlig dame som liker åpen brainstorming. Når man kommer med forslag betyr det ikke at man står bastant på noe, lov å lufte ulike alternativer og teorier her inne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2747 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Ordsmed skrev (7 minutter siden): Brukeren ble medlem her inne i 2012, så det var i så fall imponerende forutseende av produksjonsselskapet. Nå var det selvsagt ikke seriøst ment fra min side, men ser ikke hvordan det kan utelukkes at noen som i dag jobber i det aktuelle produksjonsselskapet er på KG regelmessig, og opprettet bruker i 2012. Endret 28. november 2021 av Djækklåsst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2748 Del Skrevet 28. november 2021 Biffmedløk skrev (14 minutter siden): Mulig Snømonsteret har gjort om teksten for å villede oss 🤔 Teksten ble gjort om fordi jeg først så etterpå at det ble spurt om skeive artister født i 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 28. november 2021 #2749 Del Skrevet 28. november 2021 Biffmedløk skrev (42 minutter siden): Kan Snømonsteret være en skeiv person? Under fremføringen av "Dancing on my own", så sang han "watching you kiss HIM", ikke "her" som det står i originalteksten. Stod 79 på armen, kan være årstallet han er født. Tore Petterson og Tom Hugo fra Keiino er født i 79. Andre forslag? Hæ? Det er jo en dame som synger originalen. "I'm in the corner watching you kiss her" - det betyr jo at en dame ser mannen hun er forelsket i kysse en annen dame. Hvis en mann synger den sangen, så er det jo naturlig å bytte ut "her" med "him". 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 28. november 2021 #2750 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) charnelle skrev (5 minutter siden): Teksten ble gjort om fordi jeg først så etterpå at det ble spurt om skeive artister født i 1979 . Endret 28. november 2021 av Biffmedløk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 28. november 2021 #2751 Del Skrevet 28. november 2021 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Hæ? Det er jo en dame som synger originalen. "I'm in the corner watching you kiss her" - det betyr jo at en dame ser mannen hun er forelsket i kysse en annen dame. Hvis en mann synger den sangen, så er det jo naturlig å bytte ut "her" med "him". Ja, det stemmer. Beklager 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2752 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Noen flere funn. Jeg har tidligere hatt en teori om at Snømonsteret kan være Sigurd Wongraven. Fant ut nå via en avisartikkel at han er ivrig på snowboard, så der er en link til snø i allefall. I tillegg til linkene tidligere nevnt om Italia, vin, superstjerne, metaller osv. I tillegg fant jeg dette om heavy metal musikk i Store Norske Leksikon: "Tematisk knyttes tekster ofte til fjell, dype skoger, is og snø, " Endret 28. november 2021 av charnelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinepetrine Skrevet 28. november 2021 #2753 Del Skrevet 28. november 2021 3 hours ago, PinarelloSaCalobra said: Bamsen gjør om stemmen endel, og prøver å synge dårligere enn hun egentlig kan. I enkelte partier hører man klart at dette er en dyktig artist. Og hintene, stemmen og fremtoning oser av Ingeborg Walter 😉😎 Har sjekket tidligere opptak av Ingeborg og stemmen er jo forbausende lik! Hun har hjerter overalt og har en singel som heter hjertebank. All reisingen tror jeg har med at hun har reist en del til Amerika bl.a. Og drømmer om Broadway. Har en stund vært overbevist om at det er henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 28. november 2021 #2754 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (6 timer siden): Angående hintene i går. Dragen hadde 1/3 på kostymet, sier han har underholdt tusenvis av mennesker. Kan Dragen være Henrik Ingebrigtsen? Han er en av tre brødre og hvis man tenker idrett som underholdning, stemmer jo dette. Vi trenger en deltaker som er innen idrett, og det tror jeg er Dragen. De er 6 brødre totalt i den søsken flokken.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 28. november 2021 #2755 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (7 minutter siden): Noen flere funn. Jeg har tidligere hatt en teori om at Snømonsteret kan være Sigurd Wongraven. Fant ut nå via en avisartikkel at han er ivrig på snowboard, så der er en link til snø i allefall. I tillegg til linkene tidligere nevnt om Italia, vin, superstjerne, metaller osv. I tillegg fant jeg dette om heavy metal musikk i Store Norske Leksikon: "Tematisk knyttes tekster ofte til fjell, dype skoger, is og snø, " Det er interessant, helt klart. En bekjent av meg som er stor Satyricon-fan hører ikke Sigurd. Så jeg har han foreløpig som plan B, etter Didrik (ja, jeg vet at han også var på P3 Gull). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanBanan Skrevet 28. november 2021 #2756 Del Skrevet 28. november 2021 Variert skydekke skrev (18 minutter siden): Hæ? Det er jo en dame som synger originalen. "I'm in the corner watching you kiss her" - det betyr jo at en dame ser mannen hun er forelsket i kysse en annen dame. Hvis en mann synger den sangen, så er det jo naturlig å bytte ut "her" med "him". Det er kun heterofile som endrer kjønn i sanger de synger for å ikke oppfattes som noe annet, så da var det avgjort! 😂 (bare tuller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 28. november 2021 #2757 Del Skrevet 28. november 2021 JanBanan skrev (1 minutt siden): Det er kun heterofile som endrer kjønn i sanger de synger for å ikke oppfattes som noe annet, så da var det avgjort! 😂 (bare tuller) Jeg vet ikke hva du vil fram til, men jeg tror ikke vi skal legge noe i at vedkommende byttet ut "her" med "him", for det er ingenting rart ved det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 28. november 2021 #2758 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (49 minutter siden): Begynner å helle mot at Dragen kan være illusjonisten Alexx Alexxander. Utenom tryllestaven er det flere hint som stemmer. Han driver et eventselskap som driver med blant annet ballonger (ballongene), tallet 21 (han er født 21 oktober). Han har flere triks som består av ring, egg og speil (alle hint) Han er også åpent bifil (neshornet og andre hint) Men tallet var 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2759 Del Skrevet 28. november 2021 Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Det er interessant, helt klart. En bekjent av meg som er stor Satyricon-fan hører ikke Sigurd. Så jeg har han foreløpig som plan B, etter Didrik (ja, jeg vet at han også var på P3 Gull). Kan ikke finne noe sted et lydklipp der han synger "vanlig" men er det noen som har evnen til å synge som operaartister med laaaaange høye toner og et bredt spenn, så er det heavy metal artister. Synes det er interessant at vinneren i Finlands Masked singer var fra Nightwish og lurte alle fordi han sang låter der stemmen ikke var til å kjenne igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanBanan Skrevet 28. november 2021 #2760 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Variert skydekke skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hva du vil fram til, men jeg tror ikke vi skal legge noe i at vedkommende byttet ut "her" med "him", for det er ingenting rart ved det. Det var bare tull, unnskyld kompis. Endret 28. november 2021 av JanBanan skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå