charnelle Skrevet 28. november 2021 #2721 Del Skrevet 28. november 2021 Angående hintene i går. Dragen hadde 1/3 på kostymet, sier han har underholdt tusenvis av mennesker. Kan Dragen være Henrik Ingebrigtsen? Han er en av tre brødre og hvis man tenker idrett som underholdning, stemmer jo dette. Vi trenger en deltaker som er innen idrett, og det tror jeg er Dragen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 28. november 2021 #2722 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (18 minutter siden): Angående hintene i går. Dragen hadde 1/3 på kostymet, sier han har underholdt tusenvis av mennesker. Kan Dragen være Henrik Ingebrigtsen? Han er en av tre brødre og hvis man tenker idrett som underholdning, stemmer jo dette. Vi trenger en deltaker som er innen idrett, og det tror jeg er Dragen. Han har vært utenlands på treningsleir tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 28. november 2021 #2723 Del Skrevet 28. november 2021 rosemarin skrev (6 timer siden): Det er ulrikke som har lagt ut det bildet med teksten bamsen og trollet. Hun la det nok ut fordi hun tror Ingeborg er bamsen. kunne vært med på å trodd at ulrikke er Med igjen, hadde det ikke vært for mamma Mia. Og deg hadde blitt for dumt da Riktig at Ulrikke har lagt ut dette bilde tidligere. Men var Ingeborg som postet dette på sin instagram før sending i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 28. november 2021 #2724 Del Skrevet 28. november 2021 Mrs Kaizer skrev (13 timer siden): Kan Dragen være Alexx Alexander? Synes jeg så en tryllekunst når de viste hint.. Det har jeg også tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireko Skrevet 28. november 2021 #2725 Del Skrevet 28. november 2021 Didrik Solli Tangen har lagt ut datoer for julekonserter på Instagram, ingen av dem er på lørdager 🙈 Snømonsteret er jeg rimelig sikker på, det må være ham! Stemmen er helt lik. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2726 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (58 minutter siden): Angående hintene i går. Dragen hadde 1/3 på kostymet, sier han har underholdt tusenvis av mennesker. Kan Dragen være Henrik Ingebrigtsen? Han er en av tre brødre og hvis man tenker idrett som underholdning, stemmer jo dette. Vi trenger en deltaker som er innen idrett, og det tror jeg er Dragen. Med mindre Victor Sotberg har en karriere innen idrett jeg ikke vet om, så er ikke Dragen kjent fra idrettens verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 28. november 2021 #2727 Del Skrevet 28. november 2021 21 minutter siden, Djækklåsst said: Med mindre Victor Sotberg har en karriere innen idrett jeg ikke vet om, så er ikke Dragen kjent fra idrettens verden. Esport regnes vel som idrett i Norge nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2728 Del Skrevet 28. november 2021 Brødrene Solli Tangen kan vel utelukkes nå som Snømonsteret. I går var Didrik i publikum på P3 Gull. Emil befinner seg i Narvik sammen med blant annet Jørn Hoel og hadde forestilling der i går kveld https://www.ticketmaster.no/event/julenatt-2021-billetter/660423 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 28. november 2021 #2729 Del Skrevet 28. november 2021 Det med Jakob Schøyen sin instastory (at han la ut klipp der han sang Dancing on my own flere timer før sendingen) irriterer meg😂 Det er ikke han, men hvem har sagt til han at snømonsteret skulle synge den? Hahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2730 Del Skrevet 28. november 2021 Hintet på skjerfet til Bamsen der det står 1/8.. Kan det være at Ingeborg Walther kom på 8 plass i The Voice i 2017? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 28. november 2021 #2731 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (12 minutter siden): Brødrene Solli Tangen kan vel utelukkes nå som Snømonsteret. I går var Didrik i publikum på P3 Gull. Emil befinner seg i Narvik sammen med blant annet Jørn Hoel og hadde forestilling der i går kveld https://www.ticketmaster.no/event/julenatt-2021-billetter/660423 Didrik er sett på P3 Gull senere på kvelden. Det kan fortsatt være ham 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 28. november 2021 #2732 Del Skrevet 28. november 2021 Sally-Go-Round skrev (4 minutter siden): Didrik er sett på P3 Gull senere på kvelden. Det kan fortsatt være ham 😊 Tviler sterkt. Maskorama spilles inn på Hellerudsletta i Lillestrøm, P3 Gull var i det gamle Biblioteket i Oslo. Ikke bare å gå som deltager i et show til et annet show langt unna. Instagram storyen hans viser at han var der fra før showet startet og at han var med kompisen og tok en øl først, dette tror jeg ikke er fake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 28. november 2021 #2733 Del Skrevet 28. november 2021 rosemarin skrev (4 timer siden): Syns også det er utrolig kjedelig om bamsen er Ingeborg walther. Ja en del ha jo hørt om henne, men hun er jo ikke en person som figurerer i media og sånn sett en person folk «kjenner til»? Bare en ganske flink sanger som har jobbet litt på musikaler lkmsom. Hun har absolutt vært i mediebildet gjennom The Voice, Stjernekamp, Beat for Beat siste årene. Mer i søkelyset enn Heldiggrisen og Frosken 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 28. november 2021 #2734 Del Skrevet 28. november 2021 Djækklåsst skrev (4 timer siden): Enig, veldig kjedelig deltaker ev. Aner ikke hva jeg skal tro, mange som skriver stemmen er lik, andre at Bamsen tydelig mangler samme stemmekontroll. Mange damestemmer ligner litt på hverandre, så vanskelig å vurdere. Synes ikke det er opplagt at det er samme sangstemme ut fra diverse klipp på YouTube, men for all del fullt mulig. At Ulrikke går så hardt ut med at Ingeborg er Bamsen kan jo også være for å villede. Bamsen gjør om stemmen endel, og prøver å synge dårligere enn hun egentlig kan. I enkelte partier hører man klart at dette er en dyktig artist. Og hintene, stemmen og fremtoning oser av Ingeborg Walter 😉😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. november 2021 #2735 Del Skrevet 28. november 2021 Ny episode i Maskorama-podden ligger ute i Nrk sin app! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 28. november 2021 #2736 Del Skrevet 28. november 2021 I dette intervjuet fra nrk forteller Bamsen at hun legger ut bilde på internett på lørdager.. Ingeborg Walther har lagt ut Insta-bilde de 3 siste lørdagene ... Hmmm... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 28. november 2021 #2737 Del Skrevet 28. november 2021 charnelle skrev (1 time siden): Tviler sterkt. Maskorama spilles inn på Hellerudsletta i Lillestrøm, P3 Gull var i det gamle Biblioteket i Oslo. Ikke bare å gå som deltager i et show til et annet show langt unna. Instagram storyen hans viser at han var der fra før showet startet og at han var med kompisen og tok en øl først, dette tror jeg ikke er fake. Jeg tenker både Didrik og NRK er litt desperate etter å få fjernet mistanken fra han, siden så mange tror det er han. De prøvde jo noe lignende med Ulrikke i fjor. Jeg er fortsatt helt overbevist om at han er Snømonsteret. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 28. november 2021 #2738 Del Skrevet 28. november 2021 Variert skydekke skrev (1 time siden): Jeg tenker både Didrik og NRK er litt desperate etter å få fjernet mistanken fra han, siden så mange tror det er han. De prøvde jo noe lignende med Ulrikke i fjor. Jeg er fortsatt helt overbevist om at han er Snømonsteret. Samme her 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2739 Del Skrevet 28. november 2021 Variert skydekke skrev (1 time siden): Jeg tenker både Didrik og NRK er litt desperate etter å få fjernet mistanken fra han, siden så mange tror det er han. De prøvde jo noe lignende med Ulrikke i fjor. Jeg er fortsatt helt overbevist om at han er Snømonsteret. Ev. at man ønsker fokus på Didrik og at folk skal tro det er ham fordi det ikke er ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 28. november 2021 #2740 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Kan Snømonsteret være en skeiv person? Under fremføringen av "Dancing on my own", så sang han "watching you kiss HIM", ikke "her" som det står i originalteksten. Stod 79 på armen, kan være årstallet han er født. Tore Petterson og Tom Hugo fra Keiino er født i 79. Andre forslag? Endret 28. november 2021 av Biffmedløk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå