Mille89 Skrevet 27. november 2021 #2641 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg tror nøkken er Hanne Sørvaag 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 27. november 2021 #2642 Del Skrevet 27. november 2021 rosemarin skrev (7 minutter siden): Ja vi kan være sikre på at han faktisk var på p3gull. Men jeg tror at storyen fra tidligere i kveld er falsk. De har ikke samme klær på. Og de er lagt ut for å gi en illusjon av at de har vært ute hele kvelden. det er vel mulig å komme seg dit etter maskorama, men da må det ha vært meget koordinert planlagt-slik de gjorde med ulrikke i fjor. Og han må jo ha kommet veldig Alt for seint inn på P3 gull noe som er litt rart-og fort kan legges merke til da det er en direkte TV sending hvor publikum ikke kan komme Inn slik Når som helst. det er også rart at han hver lørdag henger på byen med den samme ene kompisen. (Medsammensvorne). Han er jo infølge seg selv alt for opptatt til å være med i maskorama. Han er jo heller ikke en typisk person som henger på P3 arrangement. Men han var med i en sketsj. Så perfekt skalkeskjul. Dette virker for overtydelig og gjør meg mer sikker på at han er snømonsteret Hva gjorde de med Ulrikke i fjor? Klarer ikke høre annet enn Didrik når Snømonsteret synger, men samtidig ikke. Hvis det er han så gjør han til stemmen sin "pop'ete", for han har jo en operastemme, spesielt i de høye partiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 27. november 2021 #2643 Del Skrevet 27. november 2021 Om han var på p3gull klokka 22 (ref insta-story) så har han hatt ca 45min på å komme seg av scenen og bort dit. Vet ikke hva slags avstand det er snakk om, ikke kjent i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 27. november 2021 #2644 Del Skrevet 27. november 2021 Kan snømonsteret være Thomas Dybdahl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2645 Del Skrevet 27. november 2021 Peppa88 skrev (3 minutter siden): Hva gjorde de med Ulrikke i fjor? Klarer ikke høre annet enn Didrik når Snømonsteret synger, men samtidig ikke. Hvis det er han så gjør han til stemmen sin "pop'ete", for han har jo en operastemme, spesielt i de høye partiene. Hun sang duett som seg selv. I følge podcasten så hadde de hatt en voldsom koordinert prosess for å få det til, siden kun et par stykker visste at hun var trollet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2646 Del Skrevet 27. november 2021 Peppa88 skrev (3 minutter siden): Om han var på p3gull klokka 22 (ref insta-story) så har han hatt ca 45min på å komme seg av scenen og bort dit. Vet ikke hva slags avstand det er snakk om, ikke kjent i Oslo. Ifølge Google maps 23 minutter å kjøre. Så må ha vært ekstremt nøye planlagt. Fortsatt litt rart å kunne komme inn der en time inn i programmet men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. november 2021 #2647 Del Skrevet 27. november 2021 Peppa88 skrev (5 minutter siden): Hva gjorde de med Ulrikke i fjor? Klarer ikke høre annet enn Didrik når Snømonsteret synger, men samtidig ikke. Hvis det er han så gjør han til stemmen sin "pop'ete", for han har jo en operastemme, spesielt i de høye partiene. Hva med Rein Alexander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 27. november 2021 #2648 Del Skrevet 27. november 2021 Marsh skrev (3 minutter siden): Hva med Rein Alexander? Nei, det er en relativt ung stemme i Snømonsteret. Irriterer meg noe grenseløst, for jeg kjenner den stemmen sååå godt, men sliter med å plassere den. Så holder en knapp på Didrik inntil videre. Det er ikke Walmann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. november 2021 #2649 Del Skrevet 27. november 2021 Lykkelinn skrev (1 time siden): Jeg digger Abid Raja! 🤩 Det var skikkelig gøy, og han var utrolig flink 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 27. november 2021 #2650 Del Skrevet 27. november 2021 On 11/6/2021 at 9:16 PM, Andy123 said: Bamsen er Raylee Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 27. november 2021 #2651 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Hvilken dialekt har faren til Margaret Berger? Jeg bare lurer på om det er det det hintes til jmf "synge på farsmålet"🤔 At man skal tro det handler om etnisitet, men så handler det om dialekt i stedet 😅 Nøkken snakker østlandsk, og jeg syns det er noe "bærumsk" over det (derfor jeg har trodd Melina Johnsen eller Aurora Gude, utelukkende pga måten å snakke på). Mener å huske at Melina er fra fr.stad? Nøkken sang på norsk og østlandsk da hun sang "Creme de la creme" forrige uke, og hvis faren hennes snakker østlandsk, så kan det tenkes at det er dét som menes? 🤔😅 Endret 27. november 2021 av Janzypants 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 27. november 2021 #2652 Del Skrevet 27. november 2021 Trodde frem til i dag at Nøkken var (endelig) Marit Larsen.. Men stemmen i dag virket mørkere enn det hun har. Syns ikke det høres ut som Margaret Berger.. Kanskje Tone Damli? Hun vant jo MGP med sangen Butterflies.. Hun er _vant til_ å synge engelsk.. Kan rett og slett bare være så enkelt .. ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 27. november 2021 #2653 Del Skrevet 27. november 2021 Janzypants skrev (4 minutter siden): Hvilken dialekt har faren til Margaret Berger? Jeg bare lurer på om det er det det hintes til jmf "synge på farsmålet"🤔 At man skal tro det handler om etnisitet, men så handler det om dialekt i stedet 😅 Nøkken snakker østlandsk, og jeg syns det er noe "bærumsk" over det (derfor jeg har trodd Melina Johnsen eller Aurora Gude, utelukkende pga måten å snakke på). Mener å huske at Melina er fra fr.stad? Nøkken sang på norsk og østlandsk da hun sang "Creme de la creme" forrige uke, og hvis faren hennes snakker østlandsk, så kan det tenkes at det er dét som menes? 🤔😅 Faren hennes er fra Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. november 2021 #2654 Del Skrevet 27. november 2021 toto2 skrev (23 minutter siden): Jepp. Men hun var på Palmesus Classics i Kristiansand da Maskorama startet.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. november 2021 #2655 Del Skrevet 27. november 2021 toto2 skrev (10 minutter siden): Trodde frem til i dag at Nøkken var (endelig) Marit Larsen.. Men stemmen i dag virket mørkere enn det hun har. Syns ikke det høres ut som Margaret Berger.. Kanskje Tone Damli? Hun vant jo MGP med sangen Butterflies.. Hun er _vant til_ å synge engelsk.. Kan rett og slett bare være så enkelt .. ? I mine ører er stemmen mye mer lik Margaret Berger enn Tone Damli. Tone Damli er vel også i Tromsø i helgen? Tone Damli har aldri vunnet mgp, hun kom på 2.plass i 2009. Margaret Berger derimot vant i 2013. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. november 2021 #2656 Del Skrevet 27. november 2021 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Helt enig. Hvis det er Aurora Gude så må noen gi henne en platekontrakt med en gang i alle fall. Men tviler sterkt på at Aurora Gude synger så bra. Og hva har sverd, øyenstikker og julelys med henne å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2657 Del Skrevet 27. november 2021 Marsh skrev (6 minutter siden): Og hva har sverd, øyenstikker og julelys med henne å gjøre? Hva har det med noen andre å gjøre?🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2658 Del Skrevet 27. november 2021 Øyenstikker er dragonfly på engelsk. The dragonfly effekt er et begrep som betyr : The Dragonfly Effect is a model that taps concepts from social media, marketing strategy, and consumer psychology to help people achieve a single, concrete goal. We named it after the only insect that can move swiftly in any direction, and even hover, when its four wings are moving in harmony. Kan dette lede noe vei? En influenser😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 27. november 2021 #2659 Del Skrevet 27. november 2021 Bamsen er Ingeborg Walter. 99,9% sikker. Begynner å bli litt enkelt, men hadde vært gøy med en skikkelig overraskelse. Kronprins Håkon eller noe 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 27. november 2021 #2660 Del Skrevet 27. november 2021 Bamsen er Cess og snømonsteret er Espen Grjotheim! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå