Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var selvfølgelig Abid. 

• Liker 4
Skrevet
Tonehj skrev (1 minutt siden):

Bamsen MÅ jo være Emma Ellingsen!!!

Hun er for høy

• Liker 2
Skrevet
Tonehj skrev (1 minutt siden):

Bamsen MÅ jo være Emma Ellingsen!!!

Var det jeg først trodde også 🤔

Skrevet
Amaryllish skrev (På 20.11.2021 den 20.47):

Nissen må være Abid Raja! Snakker om at han har bevegd seg rundt i landet på diverse fremkomstmidler + sykkelen = raja sykler jo masse (har syklet Norge på langs). I tillegg det med at han er hjemmekjær 

Knew it!!

• Liker 2
Skrevet

Bare 20 % har gjettet Abid Raja. Jeg er sjokkert. Det var jo opplagt fra første stund.

• Liker 29
Skrevet

Syns det er litt teit at det er Abid Raja som var nissen. Folk har jo gjettet han så kjapt. Skuffet. 

• Liker 1
Skrevet

Se det ja, var jo soleklart dette! Norges nisse, Abid Raja 😎😎😎

• Liker 5
Skrevet

3/4🙌 Har jo sett hele tiden at han har bøyd knærne😅

• Liker 3
Skrevet

Utrolig flink til å fake lav da 🤭

• Liker 22
Skrevet
Hjertestein skrev (9 minutter siden):

Nissen = Abdi Raja?

Det var jo ikke akkurat vanskelig å høre det var han :fnise:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Stemte på Abid helt til i dag. Da switcha jeg til Mini. Så morsomt når han reiste seg. :hoho:

Endret av Lacuna
  • Liker 7
Skrevet

Så utrolig kult at det var han som var Nissen!!!

• Liker 15
Skrevet

Stakkars knærne hans! Det er kred altså 👏🏻

• Liker 30
Skrevet

Jeg var en av de første i tråden som tippa på Abid, men jeg endra det for jeg trodde ikke han ville klart å holde samme høyde gjenno  hele greia, for ikke å snakke om hvor vondt det må ha vært å danse sammenkrøka. All kudos til abid for å ha klart dette i fire episoder!

• Liker 20
Skrevet
Just now, Lacuna said:

Stemte på Abid helt til i dag. Da switcha jeg til Mini. Så morsomt når han røyste seg. :hoho:

Det er det som er så himla gøy! Man er SÅ sikker på at man vet, også har man den lille stemmen som likevel finner tvilen :fnise:

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, Tradegy said:

Hadde vært tøft om han greide å kombinere Maskorama og Reisen til julestjernen :Nikke:

Går da an det! :) ser at reisen til julestjernen på folketeatret kun er på søndager og mandager

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det var kjedelig at det var han. De har vært flinke i år og gjort det mye vanskeligere en i fjor. Vi sitter jo her og er usikker på flere av karakterene enda. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
Dupers skrev (4 minutter siden):

Jeg var en av de første i tråden som tippa på Abid, men jeg endra det for jeg trodde ikke han ville klart å holde samme høyde gjenno  hele greia, for ikke å snakke om hvor vondt det må ha vært å danse sammenkrøka. All kudos til abid for å ha klart dette i fire episoder!

Han har dog kun gjort det på scenen. Han har vært den som har beveget seg mest og danset. Bøyde seg ned ved siden av de andre maskene og programleder. Var mye høyere enn danserne. 

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...