Gjest Miranda12 Skrevet 27. november 2021 #2541 Del Skrevet 27. november 2021 Dupers skrev (Akkurat nå): Ville ikke Abid heller valgt en sang Mission Impossible? Hadde blitt for åpenbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 27. november 2021 #2542 Del Skrevet 27. november 2021 Nøkken har irritert meg voldsomt for det er en så kjent stemme. Gabrielle var godt forslag fra Jan Thomas. Men hun snakker jo bergensk(?) men mange har jo påpekt at det er lett å legge om... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 27. november 2021 #2543 Del Skrevet 27. november 2021 OI! Snømonsteret har kraft i stemmen!!! Visste han gikk lyst, men ikke at han hadde kraft også! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 27. november 2021 #2544 Del Skrevet 27. november 2021 PinarelloSaCalobra skrev (Akkurat nå): Hei hei Didrik 😎😎😎 Ja ikke mye tvil igjen lenger nå hos meg 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. november 2021 #2545 Del Skrevet 27. november 2021 Snømonsteret må være Didrik Soli Tangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 27. november 2021 #2546 Del Skrevet 27. november 2021 Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden): Dragen; Victor Sotberg Nissen: Abdi Raja Snømonsteret; Didrik Solli Tangen Bamsen; Ingeborg Walther Men den jeg er helt sikker på Nøkken; Margaret Berger Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 27. november 2021 #2547 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg svinger veldig mellom Didrik og Alexander Walmann på snømonsteret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. november 2021 #2548 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg holder meg til Espen Grjotheim på Snømonsteret jeg... Føler det må være en musikal artist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 27. november 2021 #2549 Del Skrevet 27. november 2021 Snacky skrev (Akkurat nå): Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂 Når Nøkken refererte til å synge på farsmål, var det forrige uke når hun sang på norsk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 27. november 2021 #2550 Del Skrevet 27. november 2021 Er bamsen Tiril Heide Steen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 27. november 2021 #2551 Del Skrevet 27. november 2021 Dupers skrev (16 minutter siden): Han høres ut som abid raja i mine ører, men jeg har prøvd å krumme meg ned til 167 (er 179) og det er smertefullt å stå sånn i flere minutter. så jeg tror det er vondt å være 190 i det kostymet der. Enig, tror ikke det er han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. november 2021 #2552 Del Skrevet 27. november 2021 Snacky skrev (Akkurat nå): Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂 Jeg er helt sikker på at det er Margaret Berger… Vi får se…😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 27. november 2021 #2553 Del Skrevet 27. november 2021 Snacky skrev (1 minutt siden): eg tipper nøkken er Trine Rein Hun kan utelukkes. Hun har egne konserter, bl.a. i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. november 2021 #2554 Del Skrevet 27. november 2021 Snacky skrev (1 minutt siden): Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂 Men hun sa jo at det var gøy å endelig få synge på farsmålet, og da sang hun norsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2555 Del Skrevet 27. november 2021 Snacky skrev (Akkurat nå): Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂 For sikkert tusende gang😂; Trine Rein har konsert hver helg, hun synger i Elverum nå as we speak. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 27. november 2021 #2556 Del Skrevet 27. november 2021 Kan trekke vekk de som er på P3 Gull ikveld da, ihvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. november 2021 #2557 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Zenhouse skrev (10 minutter siden): Dragen er Victor Sotberg Nissen abid Raja ( håper han ikke ryker idag. Snømonsteret er Alexander wallmann. ( det er IKKE en av Solli brødrene) edit: nei det er ikke wallmann 🤪 bamsen kan være Ingeborg Walter nøkken er hvertfall IKKE Benedicte Adrian Ups mente ikke sitere meg selv 🤪 Endret 27. november 2021 av Zenhouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. november 2021 #2558 Del Skrevet 27. november 2021 Mynona skrev (1 minutt siden): Jeg holder meg til Espen Grjotheim på Snømonsteret jeg... Føler det må være en musikal artist. Det er ikke dumt…🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enparaply Skrevet 27. november 2021 #2559 Del Skrevet 27. november 2021 Ble så forvirret etter Instagram-storyen til Jakob Schøyen. Han må jo hvertfall ha et samarbeid med Snømonsteret for å kunne vite hvilken sang som skulle synges 2 timer før sendingen overhodet startet!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 27. november 2021 #2560 Del Skrevet 27. november 2021 Just now, enparaply said: Ble så forvirret etter Instagram-storyen til Jakob Schøyen. Han må jo hvertfall ha et samarbeid med Snømonsteret for å kunne vite hvilken sang som skulle synges 2 timer før sendingen overhodet startet!! Evt så kjenner han noen i nrk produksjonen som kunne fortelle hvilke sanger snømonsterer skulle fremføre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå