Irja Skrevet 27. november 2021 #2341 Del Skrevet 27. november 2021 firestarter skrev (3 timer siden): Men hvem av deltakerne er det som kun er kjent på tiktok? Ingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2342 Del Skrevet 27. november 2021 Ifyousayso skrev (1 time siden): Det hadde vært for åpenbart. Da hadde hun ikke sagt at hun skulle ha fri fra God morgen Norge. Jeg tipper hun skal være med på et program, men det er ikke Maskorama. Kanskje utfordrer i Norges nye megahit. Men hvor ofte er det så mye hemmelighold rundt et nytt prosjekt? Da kunne hun jo bare latt være å si noe. Kan jo være noe av det samme som Ulrikke prøvde ifjor, hun gikk jo også all in for å bevise at hun var hjemme å så på maskorama. Eller da hun sang som seg selv med Vikingen. Det var også for åpenbart😉 Jeg har holdt en knapp på Beeder siden første sending, da hun sa det med forandringer og at hun ville være den beste versjonen av seg selv. Det var jo det kompani lauritsen handlet om, hvor Beeder har vært med. Hintene om telt og natur passer også veldig til henne, hvilket ikke passer til Margaret Berger i det hele tatt. Men på den annen side, skjønte aldri hva alle de hintene om vann hadde med Haddy å gjøre heller, så hvem vet🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 27. november 2021 #2343 Del Skrevet 27. november 2021 toothfairy skrev (1 time siden): Jeg synes stemmen ligner på Tomine Harket. Bamsen sier også i hintvideo "om min arv skulle fortsette å krysse lengdegrader måtte jeg søke ut i verden" ol. Kan jo peke i retning mot faren og A-ha. Men jeg har ingen andre hint som konkret peker mot henne. Jeg er fortsatt på Cess jeg. Og bestefarens historie som overlevende fra Auschwitz. Er veldig mye "arv" i hennes familiehistorie, da de var jøder under krigen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2344 Del Skrevet 27. november 2021 Athene skrev (9 minutter siden): Jeg er fortsatt på Cess jeg. Og bestefarens historie som overlevende fra Auschwitz. Er veldig mye "arv" i hennes familiehistorie, da de var jøder under krigen. Hadde vært sykt gøy hvis det var Cess. Det hadde jo forklart «bamsemagen» og det at hun danset med en liten bamse. Men alt det rosa greiene, og soverommet og det med å reise masse (og togstasjonen på Veggli) er jo ikke helt henne..?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2345 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) malibu skrev (20 minutter siden): Men hvor ofte er det så mye hemmelighold rundt et nytt prosjekt? Da kunne hun jo bare latt være å si noe. Kan jo være noe av det samme som Ulrikke prøvde ifjor, hun gikk jo også all in for å bevise at hun var hjemme å så på maskorama. Eller da hun sang som seg selv med Vikingen. Det var også for åpenbart😉 Jeg har holdt en knapp på Beeder siden første sending, da hun sa det med forandringer og at hun ville være den beste versjonen av seg selv. Det var jo det kompani lauritsen handlet om, hvor Beeder har vært med. Hintene om telt og natur passer også veldig til henne, hvilket ikke passer til Margaret Berger i det hele tatt. Men på den annen side, skjønte aldri hva alle de hintene om vann hadde med Haddy å gjøre heller, så hvem vet🤷🏼♀️ Alle karakterene er jo i omgivelser som passer karakteren. Dragen er i grotte, nissen i et verksted, havfruen i vann, snømonsteret i isbar, nøkken i skogen. Disse omgivelsene har dermed ikke noe med personen å gjøre men brukes som metaforer. Dvs at når nøkken sier «ingenting er som tjernet mitt» så betyr ikke det at personen liker tjern, men tjern betyr noe annet- feks hjemstedet mitt, familien min etc. Endret 27. november 2021 av rosemarin 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 27. november 2021 #2346 Del Skrevet 27. november 2021 malibu skrev (3 minutter siden): Hadde vært sykt gøy hvis det var Cess. Det hadde jo forklart «bamsemagen» og det at hun danset med en liten bamse. Men alt det rosa greiene, og soverommet og det med å reise masse (og togstasjonen på Veggli) er jo ikke helt henne..?🤔 Jeg er ikke sikker.... Men samtidig, mye snakk om å følge "drømmen". Hun er jo kjent for drømmemannen, sangen der hun traff samboeren. B på ryggen (Benjamin) Hun reiser jo veldig mye som komiker, har show over hele landet. Var ikke rosa fargen for "tre elefanter i rommet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 27. november 2021 #2347 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) I maskorama-podkasten kom det et nytt hint ang bamsen. Det var et brev fra bamsen der det sto «sommeren har kommet, sommeren har gått», og noe om jordbær og Gud. Og et hjerte i brevet. Hvem kan det være?🤔 Endret 27. november 2021 av Apekatten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2348 Del Skrevet 27. november 2021 Athene skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke sikker.... Men samtidig, mye snakk om å følge "drømmen". Hun er jo kjent for drømmemannen, sangen der hun traff samboeren. B på ryggen (Benjamin) Hun reiser jo veldig mye som komiker, har show over hele landet. Var ikke rosa fargen for "tre elefanter i rommet"? Hm, ja du sier noe. Rosa er også fargen til Martha the musical. Men Bamsen har også svart på spørsmål om hvordan hun klarer å skjule at hun er med i maskorama med at hun legger ut bilde hver lørdag hvor det ser ut som hun er i hiet sitt. Og det gjør jo ikke Cess. Og ikke Nereng heller, som mange mistenker. Ingeborg derimot, gjør det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 27. november 2021 #2349 Del Skrevet 27. november 2021 malibu skrev (1 minutt siden): Hm, ja du sier noe. Rosa er også fargen til Martha the musical. Men Bamsen har også svart på spørsmål om hvordan hun klarer å skjule at hun er med i maskorama med at hun legger ut bilde hver lørdag hvor det ser ut som hun er i hiet sitt. Og det gjør jo ikke Cess. Og ikke Nereng heller, som mange mistenker. Ingeborg derimot, gjør det.. Har aldri opplevd at de får lov til å være så direkte. Da kan man jo stryke 90% av alle navn fra lista? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 27. november 2021 #2350 Del Skrevet 27. november 2021 Kan snømonsteret være Jan Vardøen? Linken til Italia gjennom hans import av mat og vin fra Italia, han driver restauranten Villa Paradiso (Paradis logoen) og startet opp flere kaffebarer (iskaffen). Og mannen kan jo synge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2351 Del Skrevet 27. november 2021 Athene skrev (Akkurat nå): Har aldri opplevd at de får lov til å være så direkte. Da kan man jo stryke 90% av alle navn fra lista? Helt enig med du. Det var i den duell-runden til Vg eller dagbladet, den som det ble linket til i mange innlegg siden☝🏻 Kan prøve å finne den igjen. Ingeborg og Ulrikke legger jo også ut masse ifbm med at hun «liksom» er bamsen. Så krysser alt jeg har for at det ikke er henne, hadde blitt for dumt🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2352 Del Skrevet 27. november 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 27. november 2021 #2353 Del Skrevet 27. november 2021 malibu skrev (59 minutter siden): Men hvor ofte er det så mye hemmelighold rundt et nytt prosjekt? Da kunne hun jo bare latt være å si noe. Kan jo være noe av det samme som Ulrikke prøvde ifjor, hun gikk jo også all in for å bevise at hun var hjemme å så på maskorama. Eller da hun sang som seg selv med Vikingen. Det var også for åpenbart😉 Jeg har holdt en knapp på Beeder siden første sending, da hun sa det med forandringer og at hun ville være den beste versjonen av seg selv. Det var jo det kompani lauritsen handlet om, hvor Beeder har vært med. Hintene om telt og natur passer også veldig til henne, hvilket ikke passer til Margaret Berger i det hele tatt. Men på den annen side, skjønte aldri hva alle de hintene om vann hadde med Haddy å gjøre heller, så hvem vet🤷🏼♀️ Hovedregelen er nok at de som skjuler seg bak maskene forsøker å gi utrykk for at det ikke er dem, mens folk som blir foreslått men som ikke er bak noen maske forsøker iherdig å spille på at folk skal tro det er dem. I fjor var det f.eks utrolig lett å skjønne at Ulrikke var trollet, pga. så mange åpenbare dårlig forsøk på å fremstille det som om det ikke var henne. Hadde Abid Raja spilt hardt på at han kanskje er Nissen nå, så ville jeg seriøst lurt på om det kanskje ikke er han likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. november 2021 #2354 Del Skrevet 27. november 2021 Ifyousayso skrev (3 timer siden): Det hadde vært for åpenbart. Da hadde hun ikke sagt at hun skulle ha fri fra God morgen Norge. Jeg tipper hun skal være med på et program, men det er ikke Maskorama. Kanskje utfordrer i Norges nye megahit. Hvem er det som produserer 'Norges nye megahit'? Er det Fremantle? Jeg finner det ikke i porteføljen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. november 2021 #2355 Del Skrevet 27. november 2021 malibu skrev (1 time siden): Men hvor ofte er det så mye hemmelighold rundt et nytt prosjekt? Da kunne hun jo bare latt være å si noe. Kan jo være noe av det samme som Ulrikke prøvde ifjor, hun gikk jo også all in for å bevise at hun var hjemme å så på maskorama. Eller da hun sang som seg selv med Vikingen. Det var også for åpenbart😉 Jeg har holdt en knapp på Beeder siden første sending, da hun sa det med forandringer og at hun ville være den beste versjonen av seg selv. Det var jo det kompani lauritsen handlet om, hvor Beeder har vært med. Hintene om telt og natur passer også veldig til henne, hvilket ikke passer til Margaret Berger i det hele tatt. Men på den annen side, skjønte aldri hva alle de hintene om vann hadde med Haddy å gjøre heller, så hvem vet🤷🏼♀️ I et av de første programmene i NRKs Maskorama-podcast fikk vi et hint fra Nøkken. Det var et sverd! Først trodde jeg at dette var et våpen, og våpen kan brukes til å drepe mennesker. Da måtte dette være et hint som pekte mot en forfatter - som f.eks. Unni Lindell.... tenkte jeg. Men nå er jeg ikke så sikker lenger. Hva om det er et hint om noe annet? Etter å ha søkt litt rundt Kompani Lauritzen, så kom jeg tilfeldigvis over logoen deres. Det er to sverd i kors! Det kan jo selvfølgelig være helt tilfeldig, men hva om sverdet er et hint som er ment å peke mot nettopp Kompani Lauritzen? Hva om Nøkken har vært med der? Det er ikke helt utenkelig. Og Desta Marie kan synge! (Link) ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrJo Skrevet 27. november 2021 #2356 Del Skrevet 27. november 2021 Apekatten skrev (1 time siden): I maskorama-podkasten kom det et nytt hint ang bamsen. Det var et brev fra bamsen der det sto «sommeren har kommet, sommeren har gått», og noe om jordbær og Gud. Og et hjerte i brevet. Hvem kan det være?🤔 Josefine Frida hadde jo sin første tv-rolle i Neste sommer da. Det var det første jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2357 Del Skrevet 27. november 2021 NordicViking skrev (4 minutter siden): I et av de første programmene i NRKs Maskorama-podcast fikk vi et hint fra Nøkken. Det var et sverd! Først trodde jeg at dette var et våpen, og våpen kan brukes til å drepe mennesker. Da måtte dette være et hint som pekte mot en forfatter - som f.eks. Unni Lindell.... tenkte jeg. Men nå er jeg ikke så sikker lenger. Hva om det er et hint om noe annet? Etter å ha søkt litt rundt Kompani Lauritzen, så kom jeg tilfeldigvis over logoen deres. Det er to sverd i kors! Det kan jo selvfølgelig være helt tilfeldig, men hva om sverdet er et hint som er ment å peke mot nettopp Kompani Lauritzen? Hva om Nøkken har vært med der? Det er ikke helt utenkelig. Og Desta Marie kan synge! (Link) ... Desta kan absolutt synge, hun har også visstnok vært på Idol-audition (i 2005?). Ikke at det i seg selv sier noe om evnen til å synge, men😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrJo Skrevet 27. november 2021 #2358 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Har også tenkt på de tre korsene i Nøkkens hintvideo, og lurer på om det rett og slett kan vise til at Margaret Berger har to søstre (altså at de er tre søsken) og at det er kors fordi faren er prest? Endret 27. november 2021 av MrJo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 27. november 2021 #2359 Del Skrevet 27. november 2021 Har hørt gjennom Nøkken sine sanger nå, og kan ikke skjønne at det kan være Margaret Berger eller noen annen profesjonell sanger i det hele tatt. Det er et eller annet med pustingen som gjør at hun høres amatør aktig ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. november 2021 #2360 Del Skrevet 27. november 2021 malibu skrev (14 minutter siden): Desta kan absolutt synge, hun har også visstnok vært på Idol-audition (i 2005?). Ikke at det i seg selv sier noe om evnen til å synge, men😅 Og for å trekke det litt ut - for moro skyld: 😁 Forrige gang sang Nøkken 'Creme de la crème' av Kamelen (eller Marcus Kabelo Møll Mosele som han egentlig heter). Kamelen er en rapper fra Bergen. Desta Marie er også fra Bergen. Det er selvfølgelig heeeeeelt tilfeldig. 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå