firestarter Skrevet 27. november 2021 #2321 Skrevet 27. november 2021 EtFo skrev (13 timer siden): Ja, det er vi flere som håper på. Avdanka kjendiser fra forrige århundre, eller tiktok-kjendiser kan godt utelates. Blir som kjendisfarmen dette, hvor man ikke har hørt om halvparten av de såkalte kjendisene🥴 Dette er et familieprogram, så de må ha med kjendiser som treffer alle aldre. De avdanka kjendisene fra forrige århundre treffer de eldste, og tiktok-kjendiser som du kaller det treffer de yngste. Du kan ikke forvente at de bare har med kjendiser som treffer din aldersgruppe. 16
Sommerkommer Skrevet 27. november 2021 #2322 Skrevet 27. november 2021 Auri skrev (7 timer siden): Uhm, Haddy N’Jie er da ikke hvit? Og om nissen er Abid Raja er ikke han hvit heller. (jeg skulle gjerne sett enda mer diversity altså, men syntes bare det var rart å legge det frem som at det bare har vært hvite folk med så langt). Går ut i fra at folk som tipper her har rett på de øvrige. Og da er resten foruten om abid hvite
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2323 Skrevet 27. november 2021 Ifyousayso skrev (5 timer siden): Men, det ER jo stemmen hennes. Det viktigste i denne konkurransen er å høre på stemmen, og sangstemmen lyver ikke. Helt sikker på at det er Margaret Berger. I alle fall etter at hun sang på norsk. Syns også det er helt Margaret berger da hun sang creme de la creme. Men de to første sangene syns jeg ikke ligner i det hele tatt. Og de spilte et klipp på podcasten av nøkken fra episode to tror jeg, og hun hørtes helt annerledes ut! 3
Dupers Skrevet 27. november 2021 #2324 Skrevet 27. november 2021 Av ren nysgjerrighet hva hadde vært folks drømme maskorama lineup? Trenger ikke navn, men type kjendis. Jeg tror jeg ville vært veldig fornøyd med 1 idrettspersonlighet 1 forfatter eller journalist 1 tv programleder for voksne 2 personer retta direkte mot barn (YouTube, barnetv, barneskuespillere) 1 skuespiller 1 artist 2
Sally-Go-Round Skrevet 27. november 2021 #2325 Skrevet 27. november 2021 Jeg prøver å tenke på hvilken norsk kjendis som hadde gjort meg starstruck, og jeg vet sannelig ikke. Sigrid har jeg møtt vandrende i Oslo. Aksel Henie har jeg kjøpt smoothie med på samme sted. Kristoffer Hivjue har jeg sett på flytoget. Føler ikke Norge har noen så store kjendiser egentlig. De vi har er jo rimelige folkelige? 🤷🏼♀️ 5
FORFAR Skrevet 27. november 2021 #2326 Skrevet 27. november 2021 Dupers skrev (1 time siden): Av ren nysgjerrighet hva hadde vært folks drømme maskorama lineup? Trenger ikke navn, men type kjendis. Jeg tror jeg ville vært veldig fornøyd med 1 idrettspersonlighet 1 forfatter eller journalist 1 tv programleder for voksne 2 personer retta direkte mot barn (YouTube, barnetv, barneskuespillere) 1 skuespiller 1 artist Terje Formoe Matias Alegria Kjetil Rekdal Hedda Mae Per Gessle Unni Lindell Arne Brimi Sigrid 2
EtFo Skrevet 27. november 2021 #2327 Skrevet 27. november 2021 firestarter skrev (5 timer siden): Dette er et familieprogram, så de må ha med kjendiser som treffer alle aldre. De avdanka kjendisene fra forrige århundre treffer de eldste, og tiktok-kjendiser som du kaller det treffer de yngste. Du kan ikke forvente at de bare har med kjendiser som treffer din aldersgruppe. Har ingenting med alder å gjøre, men med kjendisstatusen. Kan jo knapt kalles kjendiser når de ikke har vært i rampelyset på 40 år, eller er «kjent» på kun en platform som tiktok. Blir jo som å si at programmet skal dekke hele Norge, derfor har vi med lokalkjendiser fra ytre Billebæfjord osv.🙄 5
Sommerkommer Skrevet 27. november 2021 #2328 Skrevet 27. november 2021 FORFAR skrev (3 minutter siden): Terje Formoe Matias Alegria Kjetil Rekdal Hedda Mae Per Gessle Unni Lindell Arne Brimi Sigrid Haha Arne Brimi og Terje formoe hadde vært morsomt! Sleng på Magnus Carlsen 4
NordicViking Skrevet 27. november 2021 #2329 Skrevet 27. november 2021 Norsk Tipping mener at Nissen er den som har minst sjanse til å vinne, og som derfor blir stemt ut i kveld. Bak Nissen kommer hhv. Nøkken og Dragen. Jeg tror fortsatt at det er Abid Raja som er Nissen. Så får vi se hva som skjer i kveld. 😁 1
NordicViking Skrevet 27. november 2021 #2330 Skrevet 27. november 2021 Det har vært en del spekulasjoner rundt Desta Marie Beeder i det siste. Grunnen er noen bilder hun har postet på Instagram. Hun er bl.a. avbildet sammen med et filmcrew, der en av personene har navnet Fremantle på ryggen. Et av programmene Fremantle produserer er Maskorama. Dersom Desta Marie er med i Maskorama, så må hun være Nøkken. Jeg tror hun er for høy til å være Bamsen. Jeg har ikke sjekket om hintene stemmer med henne, men tror ikke vi kan avskrive henne helt. (Link)
firestarter Skrevet 27. november 2021 #2331 Skrevet 27. november 2021 EtFo skrev (36 minutter siden): Har ingenting med alder å gjøre, men med kjendisstatusen. Kan jo knapt kalles kjendiser når de ikke har vært i rampelyset på 40 år, eller er «kjent» på kun en platform som tiktok. Blir jo som å si at programmet skal dekke hele Norge, derfor har vi med lokalkjendiser fra ytre Billebæfjord osv.🙄 Men hvem av deltakerne er det som kun er kjent på tiktok?
Zenhouse Skrevet 27. november 2021 #2332 Skrevet 27. november 2021 NordicViking skrev (22 minutter siden): Norsk Tipping mener at Nissen er den som har minst sjanse til å vinne, og som derfor blir stemt ut i kveld. Bak Nissen kommer hhv. Nøkken og Dragen. Jeg tror fortsatt at det er Abid Raja som er Nissen. Så får vi se hva som skjer i kveld. 😁 Forrige lørdag lå Snømonsteret lavest. Jeg satte 200 kr på at en av de øvrige røk, vant 400 😁vet ikke hvor «tøff» jeg er i kveld 😉 1
EtFo Skrevet 27. november 2021 #2333 Skrevet 27. november 2021 firestarter skrev (23 minutter siden): Men hvem av deltakerne er det som kun er kjent på tiktok? Du skjønner prinsippet, gjør du ikke?
Ifyousayso Skrevet 27. november 2021 #2334 Skrevet 27. november 2021 NordicViking skrev (2 timer siden): Det har vært en del spekulasjoner rundt Desta Marie Beeder i det siste. Grunnen er noen bilder hun har postet på Instagram. Hun er bl.a. avbildet sammen med et filmcrew, der en av personene har navnet Fremantle på ryggen. Et av programmene Fremantle produserer er Maskorama. Dersom Desta Marie er med i Maskorama, så må hun være Nøkken. Jeg tror hun er for høy til å være Bamsen. Jeg har ikke sjekket om hintene stemmer med henne, men tror ikke vi kan avskrive henne helt. (Link) Det hadde vært for åpenbart. Da hadde hun ikke sagt at hun skulle ha fri fra God morgen Norge. Jeg tipper hun skal være med på et program, men det er ikke Maskorama. Kanskje utfordrer i Norges nye megahit. 4
Zenhouse Skrevet 27. november 2021 #2335 Skrevet 27. november 2021 Bamsen sier at «reisen hennes startet før hun kunne gå». har hun en mor ( el far ) som er sanger/artist da?
charnelle Skrevet 27. november 2021 #2336 Skrevet 27. november 2021 Kan Nissen være Drillo? Han har blitt sammenlignet med Ludvig i Flåklypa, fotballen stemmer og Zenhouse skrev (12 minutter siden): Bamsen sier at «reisen hennes startet før hun kunne gå». har hun en mor ( el far ) som er sanger/artist da? Tenker her Lisa Børud eller Siri Nilsen. Men ser også hintet «Nokon gongar må ein berre gripe oksen ved horna og hoppe i det,» og da tenker jeg på Lisa sin rolle i Kutoppen. 1
chouette Skrevet 27. november 2021 #2337 Skrevet 27. november 2021 Zenhouse skrev (9 minutter siden): Bamsen sier at «reisen hennes startet før hun kunne gå». har hun en mor ( el far ) som er sanger/artist da? Jeg synes stemmen ligner på Tomine Harket. Bamsen sier også i hintvideo "om min arv skulle fortsette å krysse lengdegrader måtte jeg søke ut i verden" ol. Kan jo peke i retning mot faren og A-ha. Men jeg har ingen andre hint som konkret peker mot henne. 1
charnelle Skrevet 27. november 2021 #2338 Skrevet 27. november 2021 toothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg synes stemmen ligner på Tomine Harket. Bamsen sier også i hintvideo "om min arv skulle fortsette å krysse lengdegrader måtte jeg søke ut i verden" ol. Kan jo peke i retning mot faren og A-ha. Men jeg har ingen andre hint som konkret peker mot henne. Morsomt du nevner dette, drømte i natt at Bamsen var Tomine Harket og hun er nok den tredje av de som man kan si er født inn i det. 1
Carolini Skrevet 27. november 2021 #2339 Skrevet 27. november 2021 Zenhouse skrev (36 minutter siden): Bamsen sier at «reisen hennes startet før hun kunne gå». har hun en mor ( el far ) som er sanger/artist da? Dette har jeg tenkt også siden første program. At det er en som har kjente foreldre.Kan jo være artister eller skuespillere? Tomine Harket og Siri Nilsen har jo vœrt nevnt før. Men folk er jo overbevist om at det er Ingeborg Walther så har latt den ligge. 1
malibu Skrevet 27. november 2021 #2340 Skrevet 27. november 2021 Zenhouse skrev (1 time siden): Bamsen sier at «reisen hennes startet før hun kunne gå». har hun en mor ( el far ) som er sanger/artist da? Ingeborg Walter flyttet fra trøndelag til østfold før hun var ett år.. kan jo være det det betyr. Selv om jeg håper det ikke er hun🙊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå