Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Jeg har syntes Dragen høres helt ut som Henrik Borg fra Ex On The Beach. Det har han gjort i alle 3 program.

Hintene passer og på han.

1) Tallet 23 kommer opp og han var 23 når han var med i Ex on the beach.

2) Det er ballonger og partylys som kan hinte til festing.

3) Han sier "Livet har ikke alltid vært en dans på orkideer og gode ideer men etter regnet kommer solen" 

Det kan jo hinte til at han har driti seg litt ut men kommet seg på bena.

4) Flere i  EX kalte han jo en luring..

5) Han er planlegger for tiden bryllup så det kan forklare ringen..

Osvosv.

Jeg tror og håper jeg tar feil. Det hadde vært sykt om nrk har tatt med en avdanket ex on the beach deltager. 

Så jeg håper virkelig dragen heller er Victor Sotberg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenteanonym91 skrev (4 timer siden):

Satt å så på denne nå. I 2021 var 1.mai en lørdag, og 2.mai en søndag. Sjekk Didrik Solli-Tangen sitt innlegg på IG fra den dagen. IS 😁

3C83C6DC-6740-4EAF-A0CF-BCD7CADBBC0C.jpeg

Men det var bare 1 mai. Det stod vel ogsså 2 mai på den kalenderen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (4 timer siden):

Tror ikke jeg gidder å se mer maskorama. Hvis folk her har rett. Fy flate for en elendig casting!! De tre til nå har vært gjesp! Og så har vi da Victor Sotberg, Didrik Solli tangen, abid? Og to mainstream unge syngedamer bare de unge har hørt om?! Dette er faktisk ikke verd å bruke lørdagene mine på da. Så utrolig synd. De hadde trengt maks to virkelige stjerner så hadde det vært ok at de hentet resten fra nrk staben…

Ok, så se på noe annet da, om du er så misfornøyd 🙄

Ingen som tvinger deg til å se på. Så kan heller vi andre som liker programmet diskutere og glede oss over det 🥳

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor Sotberg som dragen kan kanskje stemme..? Lilla neshorn (som var hintet på lørdag) var et symbol for homofile på 70-tallet.. 🏳️‍🌈

Use of the Purple Rhino dates back to the 1970's as a symbol for Gay power.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampirina skrev (1 time siden):

Victor Sotberg som dragen kan kanskje stemme..? Lilla neshorn (som var hintet på lørdag) var et symbol for homofile på 70-tallet.. 🏳️‍🌈

Nå er han bifil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerkommer skrev (11 timer siden):

Tror ikke jeg gidder å se mer maskorama. Hvis folk her har rett. Fy flate for en elendig casting!! De tre til nå har vært gjesp! Og så har vi da Victor Sotberg, Didrik Solli tangen, abid? Og to mainstream unge syngedamer bare de unge har hørt om?! Dette er faktisk ikke verd å bruke lørdagene mine på da. Så utrolig synd. De hadde trengt maks to virkelige stjerner så hadde det vært ok at de hentet resten fra nrk staben…

Litt enig.  Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å se flere episoder. For meg blir dette litt for perifert og NRK, og man har manglet den store overraskelsen, så langt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORFAR skrev (2 timer siden):

Litt enig.  Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å se flere episoder. For meg blir dette litt for perifert og NRK, og man har manglet den store overraskelsen, så langt. 

Kan dere diskutere dette et annet sted?

Og hvorfor «den store overaskelsen» ikke har kommet såpass tidlig i sesongen er uansett helt meningsløst. Grunnløse bemerkninger kan tas i en annen tråd, her vil vi gruble, spekulere og dele teorier - ikke skrive om hvorfor man ikke ønsker å se videre ☺️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (12 timer siden):

Jeg har syntes Dragen høres helt ut som Henrik Borg fra Ex On The Beach. Det har han gjort i alle 3 program.

Hintene passer og på han.

1) Tallet 23 kommer opp og han var 23 når han var med i Ex on the beach.

2) Det er ballonger og partylys som kan hinte til festing.

3) Han sier "Livet har ikke alltid vært en dans på orkideer og gode ideer men etter regnet kommer solen" 

Det kan jo hinte til at han har driti seg litt ut men kommet seg på bena.

4) Flere i  EX kalte han jo en luring..

5) Han er planlegger for tiden bryllup så det kan forklare ringen..

Osvosv.

Jeg tror og håper jeg tar feil. Det hadde vært sykt om nrk har tatt med en avdanket ex on the beach deltager. 

Så jeg håper virkelig dragen heller er Victor Sotberg.

Hvis de har tatt med en ex on the beach-deltaker blir jeg skuffa over nrk. Så håper du tar feil jeg også :) Aner ikke hvem Victor Sotberg er heller da, selv om jeg har hørt navnet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grublet såå mye på hvem Bamsen kan være. Men hva med Lydia Gieselmann?? Passer veldig bra på mange av hintene, spesielt om reiselysten. Mener å huske at hun har tatovert jordkloden i hånda av den grunn🙊 Hørte henne på beat for beat og hun høres jo helt lik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (33 minutter siden):

Har grublet såå mye på hvem Bamsen kan være. Men hva med Lydia Gieselmann?? Passer veldig bra på mange av hintene, spesielt om reiselysten. Mener å huske at hun har tatovert jordkloden i hånda av den grunn🙊 Hørte henne på beat for beat og hun høres jo helt lik ut.

Synes hun ser høy ut jeg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Synes hun ser høy ut jeg 😛

Hm, fant ingen gode bilder å se høyden på, eneste var et bilde fra kompani lauritsen hvor alle står samlet, og sammenlignet med de som var der så ser hun lavest ut🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerkommer skrev (15 timer siden):

Jeg kommer nok til å fortsette å se på, men jeg tenker at dette er noe av problemet med at serien går live. I USA og UK er alt forhåndsinnspilt, og da har man gjerne flere kjendiser å velge i. Nå ser man at mange er opptatte med f.eks. julekonserter og andre ting, så man kan fort utelukke gode kandidater. I tillegg er det ikke like morsomt å gjette når dommerne så tydelig leser seg opp i løpet av uka. :roll:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 timer siden):

Men han lever jo i et homofilt forhold.

Nei, han har en kjæreste som er mann. Han er bi uansett hvilket kjønn han dater. Å være homofil er å være mann som er tiltrukket av kun menn, det betyr ikke to menn som er sammen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampirina skrev (8 timer siden):

Det var interessant. Men hva med de andre hintene vi fikk? Tamagotchi, lyslenke, bok og origami - jeg klarer ikke å koble dem opp mot noen bestemt person. Kanskje det ikke er selve tingen i seg selv, men mer det den representerer - som det lilla neshornet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sydney skrev (1 time siden):

Jeg kommer nok til å fortsette å se på, men jeg tenker at dette er noe av problemet med at serien går live. I USA og UK er alt forhåndsinnspilt, og da har man gjerne flere kjendiser å velge i. Nå ser man at mange er opptatte med f.eks. julekonserter og andre ting, så man kan fort utelukke gode kandidater. I tillegg er det ikke like morsomt å gjette når dommerne så tydelig leser seg opp i løpet av uka. :roll:

Legger forøvrig merke til at en av dommerne er blitt mer jordbunden. Forrige gang var det ingen navn som Sissel Kyrkjebø og Leonardo di Caprio, og det begynner å bli en stund siden man snakket om Carola 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (21 minutter siden):

Det var interessant. Men hva med de andre hintene vi fikk? Tamagotchi, lyslenke, bok og origami - jeg klarer ikke å koble dem opp mot noen bestemt person. Kanskje det ikke er selve tingen i seg selv, men mer det den representerer - som det lilla neshornet?

Boken sikter kanskje til den biografien som Raja gav ut for en stund tilbake?

Endret av FORFAR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (1 time siden):

Nei, han har en kjæreste som er mann. Han er bi uansett hvilket kjønn han dater. Å være homofil er å være mann som er tiltrukket av kun menn, det betyr ikke to menn som er sammen.

Jeg skrev at han lever i et homofilt forhold, for det gjør han jo, når det er snakk om to menn. Min ekskone er bifil, men hun levde jo i et lesbisk forhold da vi var sammen. Selv om hun er bifil. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Tamagotchien symboliserer året Bamsen er født, den ble funnet opp i 1996. Lisa Børud er født i 1996.

Kanskje Lyslenken symboliserer scenelys som på en standup-scene, dette er tydeligvis nattens dronning. Kan det være Cess eller Sofie Frøysaa? Eller har lyslenken noe med jul å gjøre?

Origami stammer fra Japan, kan det være at dette er en som har oppnådd noe i Japan? Åge Sten Nilsen ga ut en singel der han sang på Japansk for noen år siden. 

Boken kan også være et hint til en som har hatt stemme i en av Flåklypafilmene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...