NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2121 Skrevet 21. november 2021 Hva er det Dragen har på drakten sin? Trodde først det var et plaster, men kan se ut som en sløyfe? Hmm... ...
Sally-Go-Round Skrevet 21. november 2021 #2122 Skrevet 21. november 2021 malibu skrev (3 minutter siden): Hvis google-søket stemmer så er Emilie 168 høy, altså høyere enn Silje. Så det får ikke vært henne. Emilie har vært i København denne helgen ifølge hennes Insta. Så nei, ikke henne. 3
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2123 Skrevet 21. november 2021 Dragen har "erobret de dypeste daler og de høyeste fjell og lært at i krig og kjærlighet er alt lov". Deretter ser vi noe som kanskje kan være en ring. Kan det antyde et forhold som enten formelt er inngått (forlovelse, ekteskap) eller som er slutt? ...
GodIsAWoman Skrevet 21. november 2021 #2124 Skrevet 21. november 2021 NordicViking skrev (22 minutter siden): Dragen har "erobret de dypeste daler og de høyeste fjell og lært at i krig og kjærlighet er alt lov". Deretter ser vi noe som kanskje kan være en ring. Kan det antyde et forhold som enten formelt er inngått (forlovelse, ekteskap) eller som er slutt? ... Jeg lurte på Benjamin Silseth i går fordi jeg syns stemmen lignet veldig! Han har jo også nettopp giftet seg med Niklas Baarli 1
Sommerkommer Skrevet 21. november 2021 #2125 Skrevet 21. november 2021 NordicViking skrev (42 minutter siden): Dragen har "erobret de dypeste daler og de høyeste fjell og lært at i krig og kjærlighet er alt lov". Deretter ser vi noe som kanskje kan være en ring. Kan det antyde et forhold som enten formelt er inngått (forlovelse, ekteskap) eller som er slutt? ... Hva med den røde tråden? 1
Djækklåsst Skrevet 21. november 2021 #2126 Skrevet 21. november 2021 malibu skrev (56 minutter siden): 😅mye gøyere hvis det er en person som kan overraske litt med at hun kan synge🙊 Det er jeg enig i. Men dessverre er det nok særdeles tvilsomt at Bamsen er en kjendis som har holdt sitt sangtalent skjult.
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2127 Skrevet 21. november 2021 Sommerkommer skrev (22 minutter siden): Hva med den røde tråden? Jeg har lurt på det samme selv, men har ikke klart å finne ut hva det eventuelt kan bety.
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2128 Skrevet 21. november 2021 I Nissens video finner vi noen hint som kanskje kan peke mot en bestemt person. Vi hører Nissen si at han "er vant til å ta veien fatt, for å komme seg rundt i det vakre landet vårt", og at han "har opplevd litt av hvert av framkomstmidler". Vi ser først Nissen gå på ski, og vi ser i tillegg en sykkel. Abid Raja fullførte Birkebeineren i 2015. Samme år syklet han fra Lindesnes til Nordkapp med til sammen 60 sykkelklubber for bedre folkehelse, og for å sette søkelys på at vi skal bli flinkere til å dele veien. (NRK) Jeg er usikker på hva boka 'Kjell Aukrusts verden' betyr. Jeg vet at Abid Raja selv ga ut ei bok i år (den kritikerroste 'Min skyld'), og at den er utgitt på samme forlag (Cappelen Damm). Om det er en kobling her vet jeg ikke. 2
Henikka Skrevet 21. november 2021 #2129 Skrevet 21. november 2021 (endret) Lykkelinn skrev (22 timer siden): Kan Ina Wroldsen være bamsen? Mange av hintene kan passe til henne. Mor fra Trondheim, eventyrlysten, reist mye, har tidligere sagt at hun ikke er fremmed for å bosette seg i utlandet igjen. Har møtt på mange forskjellige karakterer innenfor musikkbransjen og har gått på noen smeller opp igjennom, i forhold til denne bransjen. Og selvom jeg tenker at stemmen til bamsen er noe lysere enn hva hun synger, så er hun såpass god at hun kan gjøre til stemmen uten at det blir fælt. Nøkken og Bamsen er virkelig de vanskeligste🙈. Jeg har også tenkt på Ina Wroldsen som Bamsen. I tillegg til det du skriver over, er et av hintene: «bamser hører hjemme i skogen» Det fikk meg til å tenke på etternavnet til Inas mann: Ellwood, som også er en skog i England. Men igjen... igår hørtes ikke Bamsen ut som Ina Wroldsen akkurat. Jeg lurte litt på Tone Damli. Men det var for mye aktivitet på instagram både fra henne og de hun var på quiz og julebord med til at det kan være henne. Tror jeg 😅 Endret 21. november 2021 av Henikka
Mollert Skrevet 21. november 2021 #2130 Skrevet 21. november 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Dragen har "erobret de dypeste daler og de høyeste fjell og lært at i krig og kjærlighet er alt lov". Deretter ser vi noe som kanskje kan være en ring. Kan det antyde et forhold som enten formelt er inngått (forlovelse, ekteskap) eller som er slutt? ... I krig og kjærlighet er alt lov. Alt er love. Dragen er homofil. Og inni kostymet er Victor Sotberg. Samboer har gått i klasse med han på vgs, og det er lett hans stemme. 2
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2131 Skrevet 21. november 2021 Dupers skrev (4 timer siden): Nå sikta jeg mest til boka som ble vist tidligere. Olav den helliges fødested. Mange har tolka den til Trøndelag fordi Walther ble født på Levanger. Forøvrig er det mange som nevner Ringerike som olav den helliges fødested, men det har de vel funnet ut at var en eller annen plass på G i Telemark i den boka det er snakk om. Av en eller annen grunn er det referanser til både Olav Tryggvason og Olav den hellige. Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig, eller det kan være et hint som peker mot Trondheim/Trøndelag. 2
Dupers Skrevet 21. november 2021 #2132 Skrevet 21. november 2021 11 minutter siden, NordicViking said: Av en eller annen grunn er det referanser til både Olav Tryggvason og Olav den hellige. Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig, eller det kan være et hint som peker mot Trondheim/Trøndelag. Kanskje det ikke er sted vi skal frem til, men Olav. Ingrid Olava kanskje? 2
Mariángel Skrevet 21. november 2021 #2133 Skrevet 21. november 2021 Dupers skrev (25 minutter siden): Kanskje det ikke er sted vi skal frem til, men Olav. Ingrid Olava kanskje? Eller at Olav var av adel (ref også det skiltet som pekte mot noe kongelig). Adel = Adelen 1
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #2134 Skrevet 21. november 2021 Dupers skrev (56 minutter siden): Kanskje det ikke er sted vi skal frem til, men Olav. Ingrid Olava kanskje? Interessant tanke. Men på bilder virker hun litt for høy. Trond Espen Seim er 186 cm. .. 1
jenteanonym91 Skrevet 22. november 2021 #2135 Skrevet 22. november 2021 (endret) NordicViking skrev (8 timer siden): Hintet fra Snømonsteret ser ut til å være origami. Noen som skjønner hva det kan bety? ... Satt å så på denne nå. I 2021 var 1.mai en lørdag, og 2.mai en søndag. Sjekk Didrik Solli-Tangen sitt innlegg på IG fra den dagen. IS 😁 Endret 22. november 2021 av jenteanonym91 Skrev feil årstall 1
Egenskap Skrevet 22. november 2021 #2136 Skrevet 22. november 2021 charnelle skrev (På 19.11.2021 den 21.31): Hørte noen låter av Knut Anders Sørum, ille lik stemme med Snømonsteret! hvem er han, og hintene passer dem?
Egenskap Skrevet 22. november 2021 #2137 Skrevet 22. november 2021 toto2 skrev (9 timer siden): NØKKEN ER MARIT LARSEN !!! Er ikke nøkken veldig lang da?
Egenskap Skrevet 22. november 2021 #2138 Skrevet 22. november 2021 Sally-Go-Round skrev (7 timer siden): Emilie Nereng er i København. men alle hintene slår jo tilbake at det er henne likefult.
Sommerkommer Skrevet 22. november 2021 #2139 Skrevet 22. november 2021 Tror ikke jeg gidder å se mer maskorama. Hvis folk her har rett. Fy flate for en elendig casting!! De tre til nå har vært gjesp! Og så har vi da Victor Sotberg, Didrik Solli tangen, abid? Og to mainstream unge syngedamer bare de unge har hørt om?! Dette er faktisk ikke verd å bruke lørdagene mine på da. Så utrolig synd. De hadde trengt maks to virkelige stjerner så hadde det vært ok at de hentet resten fra nrk staben… 11
Sozzen Skrevet 22. november 2021 #2140 Skrevet 22. november 2021 Mollert skrev (6 timer siden): I krig og kjærlighet er alt lov. Alt er love. Dragen er homofil. Og inni kostymet er Victor Sotberg. Samboer har gått i klasse med han på vgs, og det er lett hans stemme. Victor Sotberg er bifil da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå