jukkapalme Skrevet 4. desember 2021 #3001 Del Skrevet 4. desember 2021 Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden): Kan snømonsteret være Åge Sten Nilsen? Sa nettopp akkurat det samme til samboeren! Jeg har ingen tro på at det er Didrik lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 4. desember 2021 #3002 Del Skrevet 4. desember 2021 Auri skrev (3 minutter siden): Så hvis første sang skal gi sterke hint… Snømonsteret og sex is on fire ja 😳 haha. Skjønner jeg ikke hvordan de fikk lov til av nrk 😂 Nrk har vist et ungt par ha ekte sex i beste sendetid så ser ikke helt hva som er så på kanten her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. desember 2021 #3003 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (4 minutter siden): Sex on Fire som skal være masse hint? Vil påstå "your sex" er godt on fire når du synger "my HARD is yours". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3004 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. desember 2021 #3005 Del Skrevet 4. desember 2021 Ingen tvil om at dragen er victor 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 4. desember 2021 #3006 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket Victor? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 4. desember 2021 #3007 Del Skrevet 4. desember 2021 Dragen har vunnet pris? https://www.t-a.no/victor-sotberg-far-pris-for-bruk-av-tronderdialekta-si/s/5-116-1256511 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veeera Skrevet 4. desember 2021 #3008 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket Victor sotberg er bifil hvertfall 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3009 Del Skrevet 4. desember 2021 Hva med Tooji? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. desember 2021 #3010 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket Victor Sotberg som mange tror er dragen er homofil så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. desember 2021 #3011 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvilke priser har Victor Sotbeg vunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 4. desember 2021 #3012 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Om jeg ikke blander, var et av hintene til snømonsteret tre skistaver? (i podden) For øvrig er eneste jeg forbinder med Sex on fire , Martin Lepperød, komiker og programleder. Men han synger aldri i verden, så bra. Endret 4. desember 2021 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. desember 2021 #3013 Del Skrevet 4. desember 2021 Mariángel skrev (Akkurat nå): Dragen har vunnet pris? https://www.t-a.no/victor-sotberg-far-pris-for-bruk-av-tronderdialekta-si/s/5-116-1256511 Det stikk motsatte er å fake dialekt slik som han gjør her 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. desember 2021 #3014 Del Skrevet 4. desember 2021 Dragen er 100% Victor sotberg. 100%. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 4. desember 2021 #3015 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Mynona skrev (4 minutter siden): Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket . Endret 4. desember 2021 av Magritta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 4. desember 2021 #3016 Del Skrevet 4. desember 2021 minister-mio skrev (Akkurat nå): Hvilke priser har Victor Sotbeg vunnet? Se mitt svar over! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4. desember 2021 #3017 Del Skrevet 4. desember 2021 Om bare alle sangvalgene før duettene i kveld ga meg like stort svar og var så selvfølgelig som at Victor sang Born this way. Hm, snømonsteret da tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 4. desember 2021 #3018 Del Skrevet 4. desember 2021 Dragen er vel Kevin Vågenes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3019 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg synes ikke han høres ut som Victor selv om alle sier det Så jeg klarer ikke å se den. Men er han så veldig "homoforkjemper" da? Jeg føler at nesten alt Dragen har opptrådt med har vært hint om homofili. Og jeg har aldri oppfattet at Victor er bifil eller homofil før jeg leste det i tråden her, så jeg kan liksom ikke se for meg at det skal være hovedbudskapet. Føler det er en som har frontet homokampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 4. desember 2021 #3020 Del Skrevet 4. desember 2021 Dragen sier han har mottatt pris for det «stikk motsatte av det jeg gjør nå». Victor Sotberg har vunnet pris for å bruke Trønder dialekta si. Og på hint videoene snakker han bokmål. Det er jo det stikk motsatte! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå