rosemarin Skrevet 4. desember 2021 #2941 Del Skrevet 4. desember 2021 Sweetheaven skrev (5 timer siden): Er det bare meg, men er ikke stemmen til Nøkken fra 1. episode der hun sang "Human" til "Creme de la creme" som natt og dag? Stemmen til førstnevnte høres ut som ei godt voksen dame, mens siste høres så ung som om det skulle vært Iman meskini likssom. Ja enig. Helt merkelig å høre på 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2942 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Tenker at viktige hint om Nøkken er at "Historien startet brått en sen kveld" og "alle ville ha en bit av meg". Dette er utvilsomt en person som ble bråkjent. At hun har Romeo og Julie som favorittfilm tilsier at hun er født sånn 1975-1985ish, den filmen er ekstremt 90s, og tilsier at man var tenåring eller tidlig 20 når den kom. Stemmen tilsier at det er en artist. Synes både Margaret Berger og Lise Karlsnes er gode tips her, men er usikker. Tviler sterkt på at Pia Haraldsen og Triana synger på det nivået. Endret 4. desember 2021 av Njaa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4. desember 2021 #2943 Del Skrevet 4. desember 2021 40 minutter siden, Njaa said: Tenker at viktige hint om Nøkken er at "Historien startet brått en sen kveld" og "alle ville ha en bit av meg". Dette er utvilsomt en person som ble bråkjent. At hun har Romeo og Julie som favorittfilm tilsier at hun er født sånn 1975-1985ish, den filmen er ekstremt 90s, og tilsier at man var tenåring eller tidlig 20 når den kom. Stemmen tilsier at det er en artist. Synes både Margaret Berger og Lise Karlsnes er gode tips her, men er usikker. Tviler sterkt på at Pia Haraldsen og Triana synger på det nivået. Romeo+ juliet sier egentlig ingenting om alderen. Filmen fikk en stor boost av skam sesong 3 og mange veldig unge liker den nå. Personlig elsker jeg den filmen, det har jeg gjort siden vi hadde den på vhs i oppveksten, og jeg er født på 90tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. desember 2021 #2944 Del Skrevet 4. desember 2021 tunaen skrev (8 timer siden): Hvorfor er det ingen som snakker om bamsen? Det må jo være Marit Larsen. Hun er gravid😃 og Marion ble rørt da hun sang. Bamsen symboliserer at de var bare barn da de var to! Joda, kan gi mening det, spes med at hun ikke alltid har vært førstevalget. M2M ble vel oppløst bla fordi Marion fikk tilbud om platekontrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. desember 2021 #2945 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) var det hintene som brakte til at nissen var abid? fordi størrelse og dialekt var iallfall ikke til å stemme Endret 4. desember 2021 av Egenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. desember 2021 #2946 Del Skrevet 4. desember 2021 Egenskap skrev (17 minutter siden): var det hintene som brakte til at nissen var abid? fordi størrelse og dialekt var iallfall ikke til å stemme Jeg trengte ingen hint, selvom jeg fikk flere av de til å gi mening. Å høre på stemmen i sang nr én var mer enn nok. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. desember 2021 #2947 Del Skrevet 4. desember 2021 Egenskap skrev (30 minutter siden): var det hintene som brakte til at nissen var abid? fordi størrelse og dialekt var iallfall ikke til å stemme Tror nok de fleste tok han på stemmen. Siden det var en politiker med i fjor, så var det ikke overraskende at det kunne være med en i år også, og da ble det lett å koble stemmen til Abid Raja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. desember 2021 #2948 Del Skrevet 4. desember 2021 Irja skrev (20 minutter siden): Jeg trengte ingen hint, selvom jeg fikk flere av de til å gi mening. Å høre på stemmen i sang nr én var mer enn nok. men han snakket nord-norsk, og han var en svært liten nisse, så jeg klarer ikke å forstå noen skulle vite det i det hele tatt. Det må jo kun vært hintene som har bidratt til å vite hvem han kunne være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindst Skrevet 4. desember 2021 #2949 Del Skrevet 4. desember 2021 Egenskap skrev (9 minutter siden): men han snakket nord-norsk, og han var en svært liten nisse, så jeg klarer ikke å forstå noen skulle vite det i det hele tatt. Det må jo kun vært hintene som har bidratt til å vite hvem han kunne være. Han snakket EKSTREMT DÅRLIG nordnorsk!😅 og han ble helt tydelig høyere når han danset😄 Så trengte egentlig ingen hint for å forstå at det var Abid😄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 4. desember 2021 #2950 Del Skrevet 4. desember 2021 10 hours ago, tunaen said: Hvorfor er det ingen som snakker om bamsen? Det må jo være Marit Larsen. Hun er gravid😃 og Marion ble rørt da hun sang. Bamsen symboliserer at de var bare barn da de var to! Tenkte også det først, for stemmen ligna litt også, men så fikk jeg ingen av hintene til å stemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. desember 2021 #2951 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Egenskap skrev (1 time siden): var det hintene som brakte til at nissen var abid? fordi størrelse og dialekt var iallfall ikke til å stemme For meg var det stemmen og dansingen/kroppsspråket. Lyste abid lang vei av den dansen. Og med den antagelsen så passet alle hintene veldig godt. En person som har nådd langt ift forutsetninger, krone-sittet ved kongens bord, fotball-idrettsminister osv. Og når man I tillegg så tydelig at Det var noe rart med proporsjonene; personen krummet ryggen og gikk med bøyde knær Og man så at skuldrene var veldig høyt oppe i kostymet skjønte jeg at det var fullt mulig med en høy person inni. Og da ble det ingen tvil. Og antok på forhånd at abid kom til å være med😂 Endret 4. desember 2021 av rosemarin 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2952 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Dupers skrev (3 timer siden): Romeo+ juliet sier egentlig ingenting om alderen. Filmen fikk en stor boost av skam sesong 3 og mange veldig unge liker den nå. Personlig elsker jeg den filmen, det har jeg gjort siden vi hadde den på vhs i oppveksten, og jeg er født på 90tallet. Det om Skam er et godt poeng, har ikke sett Skam. Har likevel mine tvil til at noen i 20-årene har den som favorittfilm? At hun synger 90s Whitney fra Bodyguard i første episode støtter jo litt antagelsen min. Stemmen kan minne om Lise Karlsnes, hun har også bodd i Luxembourg og ble berømt over natten. Nøkken er hvertfall ingen Paradise eller Ex deltager. Det er en artist, alternativt skuespiller. Endret 4. desember 2021 av Njaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 4. desember 2021 #2953 Del Skrevet 4. desember 2021 Egenskap skrev (2 timer siden): men han snakket nord-norsk, og han var en svært liten nisse, så jeg klarer ikke å forstå noen skulle vite det i det hele tatt. Det må jo kun vært hintene som har bidratt til å vite hvem han kunne være. Man så godt at han huket seg sammen. Jeg sa det allerede under første program. Du så at han var mye høyere når han gikk rundt på scenen med danserne, og at kameraene da la seg i en rar vinkel. Dette skrev jeg langt tilbake i tråden, helt i begynnelsen av programmet. Og "nord-norsk", det var jo enda en av tingene som avslørte det. Det var temmelig tilgjort. Du høre hans karakteristiske talemåte både her, og i sang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2954 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Athene skrev (5 minutter siden): Man så godt at han huket seg sammen. Jeg sa det allerede under første program. Du så at han var mye høyere når han gikk rundt på scenen med danserne, og at kameraene da la seg i en rar vinkel. Dette skrev jeg langt tilbake i tråden, helt i begynnelsen av programmet. Og "nord-norsk", det var jo enda en av tingene som avslørte det. Det var temmelig tilgjort. Du høre hans karakteristiske talemåte både her, og i sang. Hintene on Abid var jo bare forvirrende, det var jo til syvende og sist stemmen som ikke kunne tilhøre noen andre 😀. Eneste sikre var vel at Ghostbusters bekreftet at han var barn/ ung tenåring på 80-tallet. Jeg var akkurat for ung for Ghostbusters men Abid er 3 år eldre enn meg. Endret 4. desember 2021 av Njaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2955 Del Skrevet 4. desember 2021 Som innbarka Maskorama-fan gjennom 2 sesonger så tilsier hvertfall all min erfaring at man må vektlegge både stemme OG hint, men samtidig være obs på at mange av hintene kan være forvirrende. Aurora Gude kan man for eksempel enkelt og greit skrinlegge fordi hun 100% sikkert ikke synger så bra. Samme gjaldt f.eks Birgit Skarstein som Havfrue. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. desember 2021 #2956 Del Skrevet 4. desember 2021 Egenskap skrev (3 timer siden): var det hintene som brakte til at nissen var abid? fordi størrelse og dialekt var iallfall ikke til å stemme Jeg ble sikker etter blå/rød nisser. Og så hadde han vel grønn nisselue da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 4. desember 2021 #2957 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Kan nøkken være Kristin Gjelsvik? Hun har en kobling til sommerfugler gjennom sin deltakelser i PH og hun er nok generelt sett mer kjent enn Aurora Gude? Tre kors kan symbolisere henne, Dennis og sønnen(at de er et trekløver) eventuelt samtalene hun har hatt med Lilli Bendriss om døden og det overnaturlige Hun har gått gjennom mange forandringer for å bli den beste versjonen av seg selv, vært åpen om tidligere rusmisbruk, økonomiske problemer og konkurs, jobbet seg fri fra dette og blitt en stemme for dyrs rettigheter(vegansk livsstil) og skjønnhetstyranniet på sosiale medier. Hun har vel vunnet noen priser også. Hun har blitt mor, noe hun lenge aldri så for seg. Ost og champagne kan representere kjendistilværelsen og deltakelsen i camp kulinaris. Tjern og telt- lignende omgivelser som torpet kjendis? De har også teltet i Jotunheimen Hun er jo ikke kjærlighetssyk og bor alene men målet til paradise hotel er jo å la single(kanskje kjærlighetssyke) mennesker møtes. Hun er veldig vakker, men ikke på den "tradisjonelle måten" i en skadelig influencerverden? Historien hennes startet en mørk kveld(Paradise Hotel sendes på kvelden) Teltet viser jo også skyggebildet av en hest og en fugl. Barnet hennes har jo et navn som også er navnet på en fugl og hun har drevet aktivt med hest i 14 år. Hun setter pris på en invitasjon: Har deltatt i flere programmer som CC, Fortet kjendis, Bloggerne, 4 stjerners middag... Og har nylig deltatt i Fangene på Fortet og Da vi styrte Internett. Kanskje hun oppfattes så opptatt for tiden at det kanskje er lett å snike inn en deltakelse i maskorama også. Endret 4. desember 2021 av alix 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 4. desember 2021 #2958 Del Skrevet 4. desember 2021 tunaen skrev (13 timer siden): Hvorfor er det ingen som snakker om bamsen? Det må jo være Marit Larsen. Hun er gravid😃 og Marion ble rørt da hun sang. Bamsen symboliserer at de var bare barn da de var to! Føler folk har bestemt seg for at bamsen er Ingeborg Walther. Jeg kjenner ikke så mye til henne og stemmen hennes og har ingen forutsetninger for å si om det er hun eller ikke. Noe som er rart er at det har vœrt hint til Veggli og Kjerre stasjon som er i Buskerud. Ingeborg ble født i Levanger og vokste opp i Sarpsborg og de stedene har ingenting med Buskerud å gjøre. Kan jo selvfølgelig være at hun har hytte i området/familie derfra. Eller det er villende hint. To ganger har bamsen dresinsyklet. I Trøndelag er det dresinsykling på Namsosbanen... Finner ikke noe slikt i Østfold. Syns det er tre ganske store hint og rart om det ikke passer med personen, men igjen det kan være villedende hint. Skjerfet Bamsen har minner meg om et fotballskjerf. Så kanskje en som er fotball interessert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 4. desember 2021 #2959 Del Skrevet 4. desember 2021 Njaa skrev (1 time siden): Det om Skam er et godt poeng, har ikke sett Skam. Har likevel mine tvil til at noen i 20-årene har den som favorittfilm? At hun synger 90s Whitney fra Bodyguard i første episode støtter jo litt antagelsen min. Stemmen kan minne om Lise Karlsnes, hun har også bodd i Luxembourg og ble berømt over natten. Nøkken er hvertfall ingen Paradise eller Ex deltager. Det er en artist, alternativt skuespiller. Lise Karlsnes er mentor og dommer Norges nye hittlåt på Tv2 som går live samme tid som Maskorama. Så hun er uaktuell. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 4. desember 2021 #2960 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Carolini skrev (32 minutter siden): Føler folk har bestemt seg for at bamsen er Ingeborg Walther. Jeg kjenner ikke så mye til henne og stemmen hennes og har ingen forutsetninger for å si om det er hun eller ikke. Noe som er rart er at det har vœrt hint til Veggli og Kjerre stasjon som er i Buskerud. Ingeborg ble født i Levanger og vokste opp i Sarpsborg og de stedene har ingenting med Buskerud å gjøre. Kan jo selvfølgelig være at hun har hytte i området/familie derfra. Eller det er villende hint. To ganger har bamsen dresinsyklet. I Trøndelag er det dresinsykling på Namsosbanen... Finner ikke noe slikt i Østfold. Syns det er tre ganske store hint og rart om det ikke passer med personen, men igjen det kan være villedende hint. Skjerfet Bamsen har minner meg om et fotballskjerf. Så kanskje en som er fotball interessert. Ingeborg har vokst opp på Skjeberg utenfor Sarpsborg som blir kalt stasjonsbyen, kan være hintet med dresin og togskinner. Dresin i seg selv trenger ikke å være bokstavelig. Endret 4. desember 2021 av PinarelloSaCalobra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå