Mrs Kaizer Skrevet 27. november 2021 #2661 Del Skrevet 27. november 2021 Kan Dragen være Alexx Alexander? Synes jeg så en tryllekunst når de viste hint.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaBella_86 Skrevet 27. november 2021 #2662 Del Skrevet 27. november 2021 Nøkken Jenny Skavland?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 27. november 2021 #2663 Del Skrevet 27. november 2021 Sandra Lyng er ikke bamsen. Har stått mellom henne, Cess og Lisa Børud. Men nå er Sandra Lyng utelukket, for en jeg følger på Instagram var på julebord med henne i kveld og la ut på story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 27. november 2021 #2664 Del Skrevet 27. november 2021 Ok. Lisa Børud er Bamsen. Kommer hele tiden tilbake til å mene det.. Alle hint passer, og sangstemmen passer. Hør Youtube/Spotify. Det KAN ikke være noen andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. november 2021 #2665 Del Skrevet 27. november 2021 4 minutter siden, Mrs Kaizer said: Kan Dragen være Alexx Alexander? Synes jeg så en tryllekunst når de viste hint.. Åh! Jeg tenkte det samme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 27. november 2021 #2666 Del Skrevet 27. november 2021 Ikke sett på før i dag. Tippet Lisa Børud før Marion Ravn sa det om bamsen, og tippet Marcus/Martinus på dragen akkurat som Ravn. Snømonsteret (?) MÅ vel være Didrik Solli Tangen.. Eventuelt broren. Nøkken har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. november 2021 #2667 Del Skrevet 27. november 2021 rosemarin skrev (30 minutter siden): Hva har det med noen andre å gjøre?🤣 Det er det jeg prøver å finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toto2 Skrevet 27. november 2021 #2668 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Nøkken er Margaret Berger. Dragen er Victor Sotberg. Bamsen er Lisa Børud. Snømonsteret er Didrik Solli-Tangen. Endret 27. november 2021 av toto2 Påfyll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. november 2021 #2669 Del Skrevet 27. november 2021 Mrs Kaizer skrev (18 minutter siden): Bamsen er Cess og snømonsteret er Espen Grjotheim! Espen Grjotheim er opptatt med julekonserter de neste 2 lørdagene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 28. november 2021 #2670 Del Skrevet 28. november 2021 Marsh skrev (56 minutter siden): Espen Grjotheim er opptatt med julekonserter de neste 2 lørdagene Det er to jeg har vært bombesikker på fra starten: Nøkken= Margareth Berger, Snømonsteret= Didrik Solli-Tangen. I dag ble jeg i tvil på begge. Nøkken klarer jeg ikke å plassere selv om det er så kjent. snømonsteret tror jeg nå er Kåre Conradi. Bamsen= Cess, Dragen.= Victor Sotberg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 28. november 2021 #2671 Del Skrevet 28. november 2021 MsElliot skrev (1 minutt siden): Det er to jeg har vært bombesikker på fra starten: Nøkken= Margareth Berger, Snømonsteret= Didrik Solli-Tangen. I dag ble jeg i tvil på begge. Nøkken klarer jeg ikke å plassere selv om det er så kjent. snømonsteret tror jeg nå er Kåre Conradi. Bamsen= Cess, Dragen.= Victor Sotberg Kåre Conradi spiller i Mamma Mia på lørdager. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 28. november 2021 #2672 Del Skrevet 28. november 2021 Nøkken er Margaret Berger Bamsen er Ingeborg Walther 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 28. november 2021 #2673 Del Skrevet 28. november 2021 Marsh skrev (1 time siden): Espen Grjotheim er opptatt med julekonserter de neste 2 lørdagene Nei!! Jeg var så sikker på at det var han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 28. november 2021 #2674 Del Skrevet 28. november 2021 MsElliot skrev (2 minutter siden): Det er to jeg har vært bombesikker på fra starten: Nøkken= Margareth Berger, Snømonsteret= Didrik Solli-Tangen. I dag ble jeg i tvil på begge. Nøkken klarer jeg ikke å plassere selv om det er så kjent. snømonsteret tror jeg nå er Kåre Conradi. Bamsen= Cess, Dragen.= Victor Sotberg Ikke meningen å sitere deg March. Det ble bare sånn🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 28. november 2021 #2675 Del Skrevet 28. november 2021 Mrs Kaizer skrev (1 minutt siden): Kåre Conradi spiller i Mamma Mia på lørdager. Å, det var synd. Trodde jeg hadde han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enparaply Skrevet 28. november 2021 #2676 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) 1 hour ago, toto2 said: Nøkken er Margaret Berger. Dragen er Victor Sotberg. Bamsen er Lisa Børud. Snømonsteret er Didrik Solli-Tangen. Det er akkurat disse jeg også har tippet. Likevel synes jeg det er merkelig at hele 3 av kjendisene skulle være artister.. Lite variasjon i så fall Endret 28. november 2021 av enparaply Grammatikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 28. november 2021 #2677 Del Skrevet 28. november 2021 Cess er vel omtrent høygravid nå, så usikker på om hun er Bamsen🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 28. november 2021 #2678 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Kan vi snakke om det noe spesielle kostyme og sangvalget til bamsen i dag? I første sesong, episode 4, sang Trollet som sin andre sang Never Enough fra The Greatest Showman. Trollet var ikledd rosa tyllkjole og rosa tyllsløyfe på hodet. Nå i sesong 2, episode 4, synger bamsen som sin andre sang This is Me, fra The Greatest Showman. Bamsen var ikledd den samme rosa tyllkjolen og rosa tyllsløyfen som Ulrikke brukte på nøyaktig samme tidspunkt når hun deltok på fjorårets Maskorama. Og nå kommer det underlige. 4 timer før kveldens live sending ble dette delt på sosiale medier: Det var ikke offentliggjort på forhånd hva deltagerne skulle synge i kveld. Bamsen sang i samme kostyme som Trollet med en Greatest Showman låt. Da er det virkelig mistenkelig at Ingeborg og Ulrikke poster dette bare noen timer før sending. Jeg har derfor to teorier. At Bamsen enten er Ulrikke (hint med lik optreden til samme tid), eller at det fremdeles er Ingeborg, og at sangen og kostymet er en gest til venninne og fjorårets vinner Ulrikke. Noen andre som registrerte den påfallende likheten i kostyme og sangvalg hos Vamsen og Trollet i kveld? Endret 28. november 2021 av Blueberrymuffin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 28. november 2021 #2679 Del Skrevet 28. november 2021 Nøkken og øyenstikker, link til side om metaforer: https://utforsksinnet.no/oyenstikker-metaforen-og-de-forskjellige-livssyklusene/ Er dette ei som har gått gjennom en stor forandring? Hun prater jo mye om det også, tenker det er litt større forandring… i første episode danset hun asiatisk? Med asiatisk(?) musikk i bakgrunnen. Fars morsmål…mor utenlandsk? I bilen ble det også spilt Baba Oriley, the Who, kom i oktober 1971. Den låta forsterker også følelsen jeg har om at hun var vært gjennom en «skandale» driti seg ut e.l og eventuelt blitt sett ned på? Nøkken gjør meg søvnløs 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 28. november 2021 #2680 Del Skrevet 28. november 2021 Syntes Dragen sang så dårlig i dag i forhold til tidligere program🙉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå