Entern Skrevet 20. november 2021 #1921 Del Skrevet 20. november 2021 Dupers skrev (Akkurat nå): Sykt bra jobba å få til å synge så bra i et tungt kostyme når hun er såpass gravid Enig 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 20. november 2021 #1922 Del Skrevet 20. november 2021 Da var det Haddy! Kunne jo ikke vært noen andre.. *host* Siren Sundby 😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 20. november 2021 #1923 Del Skrevet 20. november 2021 Haddy synger jo dritbra! Visste jeg ikke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. november 2021 #1924 Del Skrevet 20. november 2021 Dupers skrev (Akkurat nå): Sykt bra jobba å få til å synge så bra i et tungt kostyme når hun er såpass gravid Absolutt! Mye kreds for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 20. november 2021 #1925 Del Skrevet 20. november 2021 Vi er sikkert flere som har to på rad nå🙌😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. november 2021 #1926 Del Skrevet 20. november 2021 God innsats Haddy! 😁🌸🧜♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 20. november 2021 #1927 Del Skrevet 20. november 2021 toothfairy skrev (17 minutter siden): Tja. Herman Dahl var ukjent for meg(29) og jeg tror nok Eriksen har gjort seg bemerket blant en del mennesker i alderen 20-40-50, samt de som har grei peiling på norsk fotball i årene han var aktiv. Jeg hadde heller aldri hørt om Herman Dahl (30). Men jeg tenker likevel at LKE er aller mest kjent som mannen til Fotballfrue, som i at man skal ha ekstremt stor kunnskap om norsk fotball (eller heie på riktig klubb) for å kjenne til han. Mens Herman Dahl er gjerne kjent for en litt yngre demografi, noe som igjen gir mening med tanke på at det er et familieprogram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 20. november 2021 #1928 Del Skrevet 20. november 2021 Mynona skrev (12 minutter siden): Basert på stemmen er jeg nå helt sikker på Snømonster og Espen Grjotheim. Men jeg husker ikke hintene Og jeg vet ingenting om hans privatliv. Vet bare at han var med i Idol for 100 år siden og spiller i alle musikaler på Folketeateret. Og han synger dritbra. Jeg er enig i denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2021 #1929 Del Skrevet 20. november 2021 Amaryllish skrev (5 minutter siden): Haddy synger jo dritbra! Visste jeg ikke Hun er jo musiker selv om hun ikke akkurat har vektlagt den delen av karrieren de siste 10 åra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 20. november 2021 #1930 Del Skrevet 20. november 2021 Kveldens bombe var vel at havfruen røk ut og ikke nissen. Det var som man kunne høre hele salen gispe på én gang. Godt jobbet til dem som gjettet på Haddy (den damen kan virkelig synge) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 20. november 2021 #1931 Del Skrevet 20. november 2021 Mynona skrev (15 minutter siden): Basert på stemmen er jeg nå helt sikker på Snømonster og Espen Grjotheim. Men jeg husker ikke hintene Og jeg vet ingenting om hans privatliv. Vet bare at han var med i Idol for 100 år siden og spiller i alle musikaler på Folketeateret. Og han synger dritbra. Basert på hintene er jeg rimelig sikker på at snømonsteret er Vebjørn Sand. Får ikke hintene til å stemme med Espen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 20. november 2021 #1932 Del Skrevet 20. november 2021 Mynona skrev (38 minutter siden): Er ikke Sandra ganske høy? Usikker 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 20. november 2021 #1933 Del Skrevet 20. november 2021 Sikker på at nøkken er Emma Ellingsen. Kroppsspråket er helt likt, og alle hintene i dag passet på henne, om at hun har blitt en annen, osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 20. november 2021 #1934 Del Skrevet 20. november 2021 Grønnfrakk skrev (14 minutter siden): Den dragen som sang rise like a Phoenix må jo være Kevin Vågenes! Han er veldig flink å synge. Han har show i kveld både kl 19 og 21, så det blir nok vanskelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 20. november 2021 #1935 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg styrkes i troen på at bamsen er Lisa Børud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 20. november 2021 #1936 Del Skrevet 20. november 2021 Memena skrev (1 minutt siden): Basert på hintene er jeg rimelig sikker på at snømonsteret er Vebjørn Sand. Får ikke hintene til å stemme med Espen? Snømosteret er en dyktig artist. Sikker på at det er Didrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 20. november 2021 #1937 Del Skrevet 20. november 2021 Alvea skrev (17 minutter siden): Bamsen hadde på seg skinnvest.. Trønder? Carina Dahl. Faren hennes har vært med i en kjent motorsykkelgjeng ( husker ikke hvilken i farten) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. november 2021 #1938 Del Skrevet 20. november 2021 Memena skrev (1 minutt siden): Basert på hintene er jeg rimelig sikker på at snømonsteret er Vebjørn Sand. Får ikke hintene til å stemme med Espen? Nei, aner ikke.. Kanskje hintene passer til rollekarakteren han har hatt i musikaler Sitat En sjarmør og en rausing. Kanskje verdens snilleste monster. Byr gjerne på en iskaffe om noen kommer på besøk i hulen. Liker det kaldt. Dommerne har tidligere spekulert i om snømonsteret gjør til dialekten sin, som kan ligne på østfolddialekt – og grenlandsdialekt. I sin evige higer etter perfeksjon har det demret for han at det perfekte snømonster-idealet som er satt av andre, er umulig å leve opp til. Har kommet hint om «å bli satt i bur». Var mer glad i oppmerksomhet før enn nå. Har «vært ute en vinternatt før». Hintet Snømonstret ga detektivpanelet var en «spå» der det sto «No more compromises» og «saturday og sunday may 2021» De er jo veldig generelle en del av disse hintene. Kan jo være hvem som helst egentlig. Liker iskaffe og er raus og sjarmør. Nei, aner ikke. Synes bare stemmen stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. november 2021 #1939 Del Skrevet 20. november 2021 Stavangebrud2012 skrev (Akkurat nå): Carina Dahl. Faren hennes har vært med i en kjent motorsykkelgjeng ( husker ikke hvilken i farten) Men hun er for høy. Bamsen er bitteliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 20. november 2021 #1940 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg håper Snømonsteret overrasker oss skikkelig og er en vi egentlig ikke tror kan synge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå