PinarelloSaCalobra Skrevet 14. november 2021 #1241 Del Skrevet 14. november 2021 Trond Giske ble satt inn som AUF leder 6/9 1992, ref hintet 69. På mange måter det mange kjenner Trond Giske fra sitt AUF verv. Mye som tilsier at havfruen er Haddy Njie. Stemmen ligner også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. november 2021 #1242 Del Skrevet 14. november 2021 Mollert skrev (1 minutt siden): Emilie er 1,68. Silje er 1,67 og hadde ekstra høyde pga hæl. Er denne bamsen såå lav? Den er ikke 1,55, eller? 🤷🏼♀️ Silje sa at hun var «1,67 med hæl». Å være1,67 med hæl, betyr at man er 1,67 når man bruker hæl, Silje er derfor lavere enn 1,67. Silje sa aldri at hun er 1,67, hun sa at hun er 1,67 med hælen. Emilie er 1,68, og derfor 1 cm høyere. Bamsen er tydelig lavere, så det kan ikke være Emilie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 14. november 2021 #1243 Del Skrevet 14. november 2021 PinarelloSaCalobra skrev (1 minutt siden): Trond Giske ble satt inn som AUF leder 6/9 1992, ref hintet 69. På mange måter det mange kjenner Trond Giske fra sitt AUF verv. Mye som tilsier at havfruen er Haddy Njie. Stemmen ligner også. 69-tegnet er også tegnet for stjernetegnet krepsen som Haddy er født i 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 14. november 2021 #1244 Del Skrevet 14. november 2021 Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden): Høyden på Lisa Burøy er litt i grenseland, for hun er lav, men fremdeles ikke så lav. Så er hun egentlig lav nok? Mistenker hun er rundt 170-175. Men folk må slutte å si at bamsen er Magrethe Røed, Emilie Voe Nereng og Sandra Lyng. Alle disse er høyere enn 167, og kan derfor ikke være bamsen. Uansett hva hintene måtte si. Programlederen er vel 167, men så har hun høye hæler på i tillegg? Så hun blir jo høyere enn 167 med de på. Leste at Emilie Nereng er 168 cm, er ikke umulig at hun er bamsen da? Hvis Børud er 170-175 er hun ikke lav. Gjennomsnittshøyden for kvinner er vel 168 cm. Jeg er veldig usikker på hvor høy Børud er, vanskelig å vurdere ut fra bilder. Angående endestasjonshintet som tydet på at bamsen enten har blitt slått på målstreken eller lagt opp mens hun var på toppen av karrieren, kan det tyde på Emilie Nereng. Hun sluttet plutselig å blogge mens hun var på topp, og trakk seg helt unna rampelyset. Har også tenkt på Malin Reitan, som også forsvant fra rampelyset. Hun har blant annet vunnet Årets barneplate. Men får ikke de andre hintene til å stemme og stemmen passer ikke helt. Hintet kan kanskje også passe med Lisa Børud, hun kom langt i Stjernekamp, men røk vel ut mot slutten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 14. november 2021 #1245 Del Skrevet 14. november 2021 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Silje sa at hun var «1,67 med hæl». Å være1,67 med hæl, betyr at man er 1,67 når man bruker hæl, Silje er derfor lavere enn 1,67. Silje sa aldri at hun er 1,67, hun sa at hun er 1,67 med hælen. Emilie er 1,68, og derfor 1 cm høyere. Bamsen er tydelig lavere, så det kan ikke være Emilie. Åh OK, se bort fra første del av min forrige kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. november 2021 #1246 Del Skrevet 14. november 2021 Ewna skrev (Akkurat nå): Programlederen er vel 167, men så har hun høye hæler på i tillegg? Så hun blir jo høyere enn 167 med de på. Leste at Emilie Nereng er 168 cm, er ikke umulig at hun er bamsen da? Hvis Børud er 170-175 er hun ikke lav. Gjennomsnittshøyden for kvinner er vel 168 cm. Jeg er veldig usikker på hvor høy Børud er, vanskelig å vurdere ut fra bilder. Angående endestasjonshintet som tydet på at bamsen enten har blitt slått på målstreken eller lagt opp mens hun var på toppen av karrieren, kan det tyde på Emilie Nereng. Hun sluttet plutselig å blogge mens hun var på topp, og trakk seg helt unna rampelyset. Har også tenkt på Malin Reitan, som også forsvant fra rampelyset. Hun har blant annet vunnet Årets barneplate. Men får ikke de andre hintene til å stemme og stemmen passer ikke helt. Hintet kan kanskje også passe med Lisa Børud, hun kom langt i Stjernekamp, men røk vel ut mot slutten? Nei. Folk må seriøst lære seg norsk. Silje sa «jeg er 1,67 med hæl». Det vil si at hun er 1,67 når hun bruker hæler. Hadde Silje vært 1,67 og hælen kom i tillegg, ville man sagt «jeg er 1,67 uten hæl». Så Silje er 1,67 med hælene på, og Emilie kan derfor umulig være bamsen, fordi bamsen var vesentlig lavere enn 1,67. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. november 2021 #1247 Del Skrevet 14. november 2021 Ewna skrev (2 minutter siden): Åh OK, se bort fra første del av min forrige kommentar Synes forøvrig Malin var et godt forslag, må innrømme at jeg ikke har tenkt de i de banene enda 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1248 Del Skrevet 14. november 2021 Djækklåsst skrev (4 timer siden): Mini satt på benken hele kampen mot Brasil, så den 23. var vel ingen merkedag for ham. For meg er det uforståelig at noen kan tro det er Mini. Ingenting passer på ham i det hele tatt. Derimot passer alt på Abid Q. Raja. Ikke minst stemmen, men også hintene. Dragen er vel Victor Sotberg. Har ikke noe forhold til fyren, men er neppe tilfeldig at så mange her og der sier de kjenner igjen stemmen hans. mini var i roma da bodø spilte bortekamp, og han ble intervjuet dagen etter kamp, altså fredag. Mulig han gjør et forsøk på alibi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1249 Del Skrevet 14. november 2021 en annen ting så tror jeg NRK er godt fornøyd med at kun 16 klarte å gjette seg frem til hvem frosken var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 14. november 2021 #1250 Del Skrevet 14. november 2021 Ser Maskorama om igjen nå, helt på slutten når deltakerene prater om å få være med videre er jeg skråsikker på at jeg hørte et snev av Bergens-dialekt på Nissen. Er det andre som hørte dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 14. november 2021 #1251 Del Skrevet 14. november 2021 Blueberrymuffin skrev (10 minutter siden): Nei. Folk må seriøst lære seg norsk. Silje sa «jeg er 1,67 med hæl». Det vil si at hun er 1,67 når hun bruker hæler. Hadde Silje vært 1,67 og hælen kom i tillegg, ville man sagt «jeg er 1,67 uten hæl». Så Silje er 1,67 med hælene på, og Emilie kan derfor umulig være bamsen, fordi bamsen var vesentlig lavere enn 1,67. Hun sa vel, jeg er 167, eeh ja også har jeg litt hæler. Det betyr jo at hun er 167 uten hæler 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 14. november 2021 #1252 Del Skrevet 14. november 2021 charnelle skrev (27 minutter siden): 69-tegnet er også tegnet for stjernetegnet krepsen som Haddy er født i Der er hvertfall jeg overbevist 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 14. november 2021 #1253 Del Skrevet 14. november 2021 rosemarin skrev (23 minutter siden): Hun sa vel, jeg er 167, eeh ja også har jeg litt hæler. Det betyr jo at hun er 167 uten hæler Jepp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 14. november 2021 #1254 Del Skrevet 14. november 2021 Nå må vi ikke hjelpe Marion for mye da. Hun kommer ikke med egne forslag, gitt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 14. november 2021 #1255 Del Skrevet 14. november 2021 Blueberrymuffin skrev (42 minutter siden): Nei. Folk må seriøst lære seg norsk. Silje sa «jeg er 1,67 med hæl». Det vil si at hun er 1,67 når hun bruker hæler. Hadde Silje vært 1,67 og hælen kom i tillegg, ville man sagt «jeg er 1,67 uten hæl». Så Silje er 1,67 med hælene på, og Emilie kan derfor umulig være bamsen, fordi bamsen var vesentlig lavere enn 1,67. Hun er 167 uten hæler. Hun sa at hun er 167, og at hun i tillegg har litt hæler (sånn ca) i første program. Mulig formulert litt klønete formulert andre gang, men hadde uansett vært rart å måle nøyaktig hvor høy man er med et spesifikt skopar, som neppe brukes i alle programmene uansett. Lurer også på om jeg er eneste som ikke synes bamsen synger så bra? Tviler på at det er en artist, særlig ikke Ingeborg Walther som sang mye bedre gang på gang på Stjernekamp. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 14. november 2021 #1256 Del Skrevet 14. november 2021 Når det gjelder Nøkken står hun på toppen av Groruddalen, er det noen aktuelle kandidater som kommer derfra eller bor der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 14. november 2021 #1257 Del Skrevet 14. november 2021 Dåtten skrev (54 minutter siden): Ser Maskorama om igjen nå, helt på slutten når deltakerene prater om å få være med videre er jeg skråsikker på at jeg hørte et snev av Bergens-dialekt på Nissen. Er det andre som hørte dette? I så tilfelle kan det vel slås fast at Nissen verken er fra Bergen eller fra Nord-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 14. november 2021 #1258 Del Skrevet 14. november 2021 Sigyn skrev (14 minutter siden): Hun er 167 uten hæler. Hun sa at hun er 167, og at hun i tillegg har litt hæler (sånn ca) i første program. Mulig formulert litt klønete formulert andre gang, men hadde uansett vært rart å måle nøyaktig hvor høy man er med et spesifikt skopar, som neppe brukes i alle programmene uansett. Lurer også på om jeg er eneste som ikke synes bamsen synger så bra? Tviler på at det er en artist, særlig ikke Ingeborg Walther som sang mye bedre gang på gang på Stjernekamp. Ikke at det må være Sandra Lyng, men hun er et eksempel på en artist som ikke alltid treffer på tonene. Et annet eksempel er Maria Mena og opptredenen på Letterman for mange år siden. Poenget er at det kan være krevende, også for artister, å synge live. Selv er jeg ikke i tvil om at Bamsen har artistbakgrunn, men alle står jo fritt til å tro hva man vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra88 Skrevet 14. november 2021 #1259 Del Skrevet 14. november 2021 Stemmen til Bamsen er helt lik Mari Bølla Riseng som vant Idol 2020. Hun vant også jr idol som liten😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 14. november 2021 #1260 Del Skrevet 14. november 2021 Djækklåsst skrev (13 minutter siden): Ikke at det må være Sandra Lyng, men hun er et eksempel på en artist som ikke alltid treffer på tonene. Et annet eksempel er Maria Mena og opptredenen på Letterman for mange år siden. Poenget er at det kan være krevende, også for artister, å synge live. Selv er jeg ikke i tvil om at Bamsen har artistbakgrunn, men alle står jo fritt til å tro hva man vil. For så vidt enig i det, men så nylig både Sandra og Ingeborg synge live ganske mye på Stjernekamp, og synes de i alle tilfeller er bedre enn bamsen. Særlig Ingeborg. Var mer i tvil forrige gang, men synes gårsdagen var enda litt dårligere enn første gang også (om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå