Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Jegvetik skrev (41 minutter siden):

Dragen må være YouTuber tror jeg. «Alt han har gjort har han gjort fra grotten sin, til og med reist verden rundt…»

Tror dragen er Victor Sotberg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ewna skrev (1 minutt siden):

Tviler, sangstemmen ligner ikke i det hele tatt. Hun har mye mørkere stemme, bare hør f.eks. In My Head av Sophie Elise på Spotify. 

Men jeg har tenkt på det Bamsen sier med at vedkommende ikke hadde billett helt til endestasjonen. Virker som om hun har gitt seg/trekt seg unna mens karrieren gikk oppover, eller at hun har tapt en konkurranse på målstreken. Skjønner ikke helt hva det hintet kan bety.

Akkurat med det hintet om endestasjonen så tenkte jeg umiddelbart på Jorun Stiansen. Men hun har jo ganske mørk og lett gjenkjennelig stemme, så tviler allikevel på at det er hun. Har hatt en magefølelse på Sophie Elise hele tiden, mest på grunn av høyden. Er jo ikke så mange det kan være, da hun må være rundt 160 eller lavere, sammenlignet med Silje. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (7 minutter siden):

Hvorfor tar de med dårlige sangere? Det er ikke underholdende når det er 2 eller 3 som kan synge og resten av programmet bare er ulyd.

Fordi det ikke er en ren sangkonkurranse?

(Men har forståelse for synet ditt :))

Endret av Entern
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (32 minutter siden):

Morsomt at du sier det, jeg tenkte akkurat på Michael Jackson. Hun som er så pen ellers har virkelig tryna med sminken i dag😅❤️

Tror det var noe med sterk sminke UNDER øynene som minnet meg om Lisa Marie. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (2 minutter siden):

Akkurat med det hintet om endestasjonen så tenkte jeg umiddelbart på Jorun Stiansen. Men hun har jo ganske mørk og lett gjenkjennelig stemme, så tviler allikevel på at det er hun. Har hatt en magefølelse på Sophie Elise hele tiden, mest på grunn av høyden. Er jo ikke så mange det kan være, da hun må være rundt 160 eller lavere, sammenlignet med Silje. 

Jorun Stiansen var godt tenkt med tanke på selve hintet isolert sett. Men som du sier stemmen hennes er veldig gjenkjennelig. 

Har tenkt Cess, Ida Fladen og Lisa Børud. Vet ikke om det endestasjonshintet kan passe med noen av dem da, kanskje noen som vet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ewna skrev (12 minutter siden):

Tviler, sangstemmen ligner ikke i det hele tatt. Hun har mye mørkere stemme, bare hør f.eks. In My Head av Sophie Elise på Spotify. 

Men jeg har tenkt på det Bamsen sier med at vedkommende ikke hadde billett helt til endestasjonen. Virker som om hun har gitt seg/trekt seg unna mens karrieren gikk oppover, eller at hun har tapt en konkurranse på målstreken. Skjønner ikke helt hva det hintet kan bety.

Emilie Nereng ga seg jo «på topp» husker jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Tilkrampatarmeg said:

kan Nissen være Erik Alfred Tessaker? 

Du sier noe. Bakgrunnen minnet veldig om kulisser fra "Oppfinneren" :Nikke: Spretten type, hehe 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (Akkurat nå):

Emilie Nereng ga seg jo «på topp» husker jeg. 

Men ifølge Google er Nereng 1,68, altså høyere enn Silje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (6 minutter siden):

Men ifølge Google er Nereng 1,68, altså høyere enn Silje. 

Og hadde bursdagsfest forrige lørdag så er ikke henne 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Blir så sur om nissen er mini jacobsen. Vi har diskutert dette så mye på jobb og sjefen min er så skråsikker på mini, mens jeg holder en knapp på abid. Men jeg må jo innrømme at hintene funker (og 23. Juni vant Norge over Brasil) 

Du kan nok innkassere en enkel seier der. Skjønner ikke at noen kan tro det er Mini.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Bamsen høres ut som Sandra.

Synes sangstemmen ligner, ja.

Og hun har jo fått barn, og ellers hatt psykiske problemer, som passer til hintene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (44 minutter siden):

Nissen er vanskelig. 

Å?

Jeg hadde to bankers før i kveld, Ringnes seff, og Abid Raja som Nissen. Veldig overrasket om det ikke er Abid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Egenskap skrev (36 minutter siden):

Bamsen er Sophie Elise 

Sannsynligheten for at Sophie Elise synger såpass bra live er vel 0 eller svært nær 0.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewna skrev (34 minutter siden):

Sandra Lyng ble vel nr 2 i Stjernekamp?

Ellers sang hun jo falskt i Idol i 2004 stort sett hver gang, men har blitt mye flinkere. Men 100 % rent synger hun ikke, og det gjør heller ikke Bamsen. Så holder en knapp på henne foreløpig, uten at jeg er sikker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (Akkurat nå):

Sandra Lyng ble vel nr 2 i Stjernekamp?

Ellers sang hun jo falskt i Idol i 2004 stort sett hver gang, men har blitt mye flinkere. Men 100 % rent synger hun ikke, og det gjør heller ikke Bamsen. Så holder en knapp på henne foreløpig, uten at jeg er sikker.

Sandra er også for høy til at det kan være henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...