Ella Grisella Skrevet 13. november 2021 #961 Del Skrevet 13. november 2021 Virker som ingen tenker på prideregnbuen han har på seg. Hva med christen Sveaas? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. november 2021 #962 Del Skrevet 13. november 2021 Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Stordalen er jo ganske lav, og jeg har ikke inntrykk av at Heldiggrisen er spesielt lav...? Tror skuldrene har padding, for å få personen til å se høyere ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2021 #963 Del Skrevet 13. november 2021 Tradegy skrev (2 minutter siden): Det er ikke LITT å lure på en gang....Her "kvinneguides" det blant dommerne Det er jo de samme som gjettes i alle platformer. Det er ikke som at vi på KG er de eneste som klarer å gjette på maskorama. De samme blir jo gjettet på jodel, VG, lokalaviser, arbeidsplasser osv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #964 Del Skrevet 13. november 2021 Sophia_08 skrev (13 minutter siden): Nøkken er Trine Rein. hvilke gjemmested har hun kommet ut fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 13. november 2021 #965 Del Skrevet 13. november 2021 Leser et intervju med christian ringnes, og han var så sjenert når han var liten at han måtte lære seg å snakke med andre.... passer bra! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 13. november 2021 #966 Del Skrevet 13. november 2021 Alexandra Joner elsker iallfall rosa. Men aner ikke hvordan hun skal ha noen tilknytning til Luxemburg. Føler Ingeborg Heldal har nevnt noe om Luxemburg i dette Eurovisionprogrammet, så er ikke så dårleg forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristokatten Skrevet 13. november 2021 #967 Del Skrevet 13. november 2021 Janzypants skrev (13 minutter siden): Jeg tror Melina Johnsen er Nøkken! Det tenkte jeg også, men har ikke hun fotlenke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. november 2021 #968 Del Skrevet 13. november 2021 Etter dialekten å dømme tror jeg Grisen er Thor Hushovd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2021 #969 Del Skrevet 13. november 2021 Aristokatten skrev (Akkurat nå): Det tenkte jeg også, men har ikke hun fotlenke? Fotlenke? Hva gæli har hun gjort? Følger ikke noe særlig med på EOTB og paradise-folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilkrampatarmeg Skrevet 13. november 2021 #970 Del Skrevet 13. november 2021 Egenskap skrev (2 minutter siden): hun har vært med 71 grader nord, og det kan iallfall kjennetegne til telt. Men hvilke gjemmested har hun kommet ut i fra? Hmm, det var det.. vanskelig😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. november 2021 #971 Del Skrevet 13. november 2021 Snømonsteret er Didrik Solli Tangen tror jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 13. november 2021 #972 Del Skrevet 13. november 2021 Snømonsteret = Åge Steen Nilsen ut i fra stemmen. Hintene med is og kjemi sier meg ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 13. november 2021 #973 Del Skrevet 13. november 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Fotlenke? Hva gæli har hun gjort? Følger ikke noe særlig med på EOTB og paradise-folk. Hu soner en dom for fyllekjøring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 13. november 2021 #974 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg har sett alle episoder av EOTB, Nøkken er tvilsomt Melina Johnsen. Hun har en veldig karakteristisk stemme som ikke passer med Nøkken sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2021 #975 Del Skrevet 13. november 2021 Snømonsteret har jeg ingen anelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 13. november 2021 #976 Del Skrevet 13. november 2021 Dåtten skrev (2 minutter siden): Hu soner en dom for fyllekjøring tror hun er ferdi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. november 2021 #977 Del Skrevet 13. november 2021 Hva var navnet på den kokken noen foreslo på snømonsteret? Finner det ikke igjen i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 13. november 2021 #978 Del Skrevet 13. november 2021 Auri skrev (Akkurat nå): Hva var navnet på den kokken noen foreslo på snømonsteret? Finner det ikke igjen i tråden. Svein Erik Renaa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2021 #979 Del Skrevet 13. november 2021 Sola de skrev (4 minutter siden): Snømonsteret er Didrik Solli Tangen tror jeg. Jeg tror også det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 13. november 2021 #980 Del Skrevet 13. november 2021 Auri skrev (1 minutt siden): Hva var navnet på den kokken noen foreslo på snømonsteret? Finner det ikke igjen i tråden. Christer Rødseth tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå