Sophia_08 Skrevet 13. november 2021 #921 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken er Trine Rein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 13. november 2021 #922 Del Skrevet 13. november 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Nøkken er Gro Hammerseng Edin tenkte jeg mens hun pratet. Men sangstemmen Hvem kan det være Jeg synes ganglaget også kan minne om henne. Men aner ikke noe om sangstemmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 13. november 2021 #923 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken tror jeg er Pia Haraldsen. Når hun sto foran det rosa lerretet så tenkte jeg på den rosa kjolen hun ble så kjent for for mange år siden. Krone, så var det frimerket fra Luxembourg og hun var sammen med prinsen av Luxembourg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2021 #924 Del Skrevet 13. november 2021 Altså, kan det være Mona Berntsen? Fikk jo mye oppmerksomhet da hun hadde danset med Justin Bieber (det var snakk om mye oppmerksomhet da hun kom ut av gjemmestedet sitt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 13. november 2021 #925 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken er Märtha Louise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 13. november 2021 #926 Del Skrevet 13. november 2021 Var det ikke litt østfoldsk inni praten til Nøkken der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilkrampatarmeg Skrevet 13. november 2021 #927 Del Skrevet 13. november 2021 Sophia_08 skrev (1 minutt siden): Nøkken er Trine Rein. Eller er det Silya Nymoen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 13. november 2021 #928 Del Skrevet 13. november 2021 Dommerne er nok direkte inne i denne tråden. 🤭 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 13. november 2021 #929 Del Skrevet 13. november 2021 Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Hvorfor, hvordan kan du forklare at musefelle betyr krim? Det er å dra ting langt, har aldri før hørt at musefelle betyr krim. At hun har telt på coveret til en av sine bøker blir også søkt. Hva med boken kyssefabrikken, der er det cover med fabrikk, det betyr ikke at hun er Nissen. Og på boken kjærestehjerte er det hjerte, men det betyr ikke at hun er bamsen. På samme måte er hun ikke nøkken kun fordi det er bilde av et telt på en av bøkene hennes. Det er søkt og å dra det for langt etter min mening. Nei, synes ikke hintene passer med Lindell. Fordi en av de mest kjente krimstykkene i verden er musefellen av agatha christie. unni lindell sin siste bok heter dronen og har bilde av et telt. I dagens episode flyr det en drone over nøkken.. men det høres ikke ut som Unni lindell i dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 13. november 2021 #930 Del Skrevet 13. november 2021 Fikk en Mariann fra Surferosa vibe fra Nøkken, men tror jeg bare ble lurt av den rosa bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 13. november 2021 #931 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken er ihvertfall ingen profesjonell sanger. God stemme, men ikke proff. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 13. november 2021 #932 Del Skrevet 13. november 2021 Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Dommerne er nok direkte inne i denne tråden. 🤭 100% 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. november 2021 #933 Del Skrevet 13. november 2021 2 minutter siden, Blueberrymuffin said: Hvorfor, hvordan kan du forklare at musefelle betyr krim? Krimdronning Agatha Christie, har boka "The Mousetrap". Om ikke direkte inn mot Unni, så inn mot temaet krim 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2021 #934 Del Skrevet 13. november 2021 Nøkken - nå hun sa på slutten "det der var skummelt...". I mine ører var det Emma Ellingsen! Passer godt med hintet om nå føler jeg meg som født på nytt. Husker ikke de andre hintene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 13. november 2021 #935 Del Skrevet 13. november 2021 Dupers skrev (5 minutter siden): Har jobba med renaa. Han synger ikke så bra. Han er mer en hiphop fyr Ja, jeg tror på ingen måte det er ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #936 Del Skrevet 13. november 2021 BK89 skrev (5 minutter siden): Nøkken tror jeg er Pia Haraldsen. Når hun sto foran det rosa lerretet så tenkte jeg på den rosa kjolen hun ble så kjent for for mange år siden. Krone, så var det frimerket fra Luxembourg og hun var sammen med prinsen av Luxembourg. finner du henne i telt? et bilde der hun er i skogen,takk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. november 2021 #937 Del Skrevet 13. november 2021 Silje er veldig fin i kveld. Stor forbedring fra i fjor. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2021 #938 Del Skrevet 13. november 2021 Rignes! Helt 100% sikker - hører det på stemmen og alle hintene passer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. november 2021 #939 Del Skrevet 13. november 2021 Tror også heldiggrisen er Ringnes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. november 2021 #940 Del Skrevet 13. november 2021 Mynona skrev (2 minutter siden): Nøkken - nå hun sa på slutten "det der var skummelt...". I mine ører var det Emma Ellingsen! Passer godt med hintet om nå føler jeg meg som født på nytt. Husker ikke de andre hintene. Det var jeg også inne på 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå