EmilieH Skrevet 11. november 2021 #781 Skrevet 11. november 2021 Tradegy skrev (17 timer siden): Får litt Linnea Myhre vibes på Bamsen, men tipset om Lisa Tønne er jo knallgøy Så er spørsmålet om hun er for opptatt med et eller annet teater/spel for tida 🙂 (Alternativ: Isabel Raad, hun fikk en brå start på livet, med barndom og ulike fosterhjem. ) Ingen av de. Lisa bor i Trondheim om dagen, raad på vei til utlandet idag 2
Gjest Cammomillo Skrevet 11. november 2021 #782 Skrevet 11. november 2021 Har ikke lest hele tråden, men jeg er 100000% sikker på at Nøkken er Sophie Elise. Åpenbart.
Auri Skrevet 11. november 2021 #783 Skrevet 11. november 2021 Hører noen på podkasten? Var visst nye hint der (jeg kan ikke høre på nå) 1
ARima Skrevet 11. november 2021 #784 Skrevet 11. november 2021 Auri skrev (2 minutter siden): Hører noen på podkasten? Var visst nye hint der (jeg kan ikke høre på nå) Hvilken podkast? 1
Auri Skrevet 11. november 2021 #785 Skrevet 11. november 2021 ARima skrev (8 minutter siden): Hvilken podkast? Ti sekunder på Google… https://radio.nrk.no/podkast/maskoramapodkasten/l_a5be0aa7-08ad-4bd2-be0a-a708ad5bd248 1
Tradegy Skrevet 11. november 2021 #786 Skrevet 11. november 2021 (endret) Synes Havfruen minner meg om Marte Stokstad! . Welcome matten, kan henvise til "Hvem bor her", som hun leder. Rosa og hvite baller, kan henvise til opptakten til eurovision/mgp finalen i Oslo i 2010. Hun ledet den norske finalen med Per Sundes 🙂 Endret 11. november 2021 av Tradegy 7
Agathe Skrevet 11. november 2021 #787 Skrevet 11. november 2021 Dragen minnet meg om Anne-Kat på introen, selve opptredenen ikke SÅ mye 😝
Carolini Skrevet 11. november 2021 #788 Skrevet 11. november 2021 Syns Nøkken høres ut som en ung person. Stemmen minner meg om Christine Dancke, men har ikke noe anelse om hintene kunne passe. Hører både Abid Raja og Cengiz Al i Nissen, men skjønner ikke helt blomsterpynten på Nissen som hint til noen av disse? Når Havfruen snakker i introen så minner stemmen meg om Linni Meister, men det endrer seg når hun synger. Høres ut som en eldre person med sangerfaring. Kanskje en skuespiller eller musikal artist? Høres ihvertfall ikke ut som Birgit Skarstein synes jeg. Bamsen er vanskelig. Jeg er ingen ekspert men både pusten og det at Bamsen trekker seg på mange av tonene gjør at det for meg ikke høres ut som en med mye sang erfaring. Tipper en ung YouTuber eller noe. 1
Mynona Skrevet 11. november 2021 #789 Skrevet 11. november 2021 Etter å ha hørt Venner av Internett podcasten tror jeg Linnea Myhre er med 😝 2
Lykkelinn Skrevet 11. november 2021 #790 Skrevet 11. november 2021 (endret) Jeg sitter og ser lørdagens episode igjen, skylder på barna som ville se igjen 😆 Og jeg synes plutselig at dragen høres ut som Victor Sotberg, kun basert på stemmen, ikke noe annet 😅 Endret 11. november 2021 av Lykkelinn 2
Gjest Marsh Skrevet 11. november 2021 #791 Skrevet 11. november 2021 Tradegy skrev (2 timer siden): Synes Havfruen minner meg om Marte Stokstad! . Welcome matten, kan henvise til "Hvem bor her", som hun leder. Rosa og hvite baller, kan henvise til opptakten til eurovision/mgp finalen i Oslo i 2010. Hun ledet den norske finalen med Per Sundes 🙂 Ja, jeg tenkte også umiddelbart at det var henne, men kunne ikke få de ballene til å stemme, TAKK! Det første hun sier er Kan dere høre meg, så jeg tenkte noen i radio (og hun er jo i nitimen). Så var det velkommen, som hun jo sier i Adresse-programmene, at folk liker å gjette i hvem bor her. Så da gjenstår det halvt fisk og halvt menneske.... Men det var en del ting med Anne Rimmen i fjor som ikke ga mening, selv om jeg hørte at det var henne
Gjest Marsh Skrevet 11. november 2021 #792 Skrevet 11. november 2021 Lykkelinn skrev (15 minutter siden): Jeg sitter og ser lørdagens episode igjen, skylder på barna som ville se igjen 😆 Og jeg synes plutselig at dragen høres ut som Victor Sotberg, kun basert på stemmen, ikke noe annet 😅 DEt er Victor, ingen tvil, alle hintene passer
Hattivatti Skrevet 11. november 2021 #793 Skrevet 11. november 2021 Lykkelinn skrev (53 minutter siden): Jeg sitter og ser lørdagens episode igjen, skylder på barna som ville se igjen 😆 Og jeg synes plutselig at dragen høres ut som Victor Sotberg, kun basert på stemmen, ikke noe annet 😅 Jeg satt her med mini en dag og hørte dragen på nytt. Vi byttet på å høre dragen synge og høre Victor sin BlimE sang og vi syntes vi kunne høre en viss likhet. Men jeg aner jo ikke om det er slik bare fordi vi vil at det skal være slik 1
Sweetheaven Skrevet 11. november 2021 #794 Skrevet 11. november 2021 Carolini skrev (2 timer siden): Når Havfruen snakker i introen så minner stemmen meg om Linni Meister Haha! Så enig. Men det er nok fordi de har lagt på et vanvittig irriterende filter, akkurat like irriterende å høre på som Meister 🙈 4
NordicViking Skrevet 11. november 2021 #795 Skrevet 11. november 2021 Cammomillo skrev (4 timer siden): Har ikke lest hele tråden, men jeg er 100000% sikker på at Nøkken er Sophie Elise. Åpenbart. Hvilke hint mener du peker mot Sophie Elise som Nøkken? 4
NordicViking Skrevet 11. november 2021 #796 Skrevet 11. november 2021 Mynona skrev (11 timer siden): Blir spennende på lørdag hvor vi får fler hint og mer stemmeeksempler. Foreløpig tror jeg ingenting, selv om mange har overbevisende argumentasjon alle gir jo mening. Men man må ikke henge seg opp i alle detaljer, det var mange elementer som ikke var hint på videoene i fjor, og det var det jo også på frosken. Enig. Mange av hintene er tvetydige, og kan passe på flere personer. Våger ikke å være for bastant når det gjelder mulige kandidater, og ser fram til å få nye og forhåpentligvis mer presise hint på lørdag. 🤓 3
NordicViking Skrevet 11. november 2021 #797 Skrevet 11. november 2021 NordicViking skrev (På 9.11.2021 den 11.25): Det er også et telt i bakgrunnen. Er det noe i Unni Lindells forfatterskap der noe av dette er sentralt i noen av bøkene hennes? Jeg ser at en av bøkene hennes - 'Dronen' - har et telt på coveret. (Link) Flere av hintene antyder at det kanskje kan være Unni Lindell som er Nøkken. Skal bli spennende å se hva som kommer av nye hint på lørdag. 1
Djækklåsst Skrevet 11. november 2021 #798 Skrevet 11. november 2021 NordicViking skrev (20 minutter siden): Flere av hintene antyder at det kanskje kan være Unni Lindell som er Nøkken. Finnes det noe info som tilsier at Unni Lindell kan synge? Hvis ikke skjønner jeg ikke dette tipset. 1
rosemarin Skrevet 11. november 2021 #799 Skrevet 11. november 2021 Djækklåsst skrev (36 minutter siden): Finnes det noe info som tilsier at Unni Lindell kan synge? Hvis ikke skjønner jeg ikke dette tipset. Det er da ingen grunn til at vi skal vite om folk kan synge eller ikke, når de ikke har en jobb eller posisjon hvor de synger offentlig. Finnes massevis av vanlige folk som kan synge fint uten at de har det som jobb eller viser det frem sånn uten grunn 15
Tradegy Skrevet 11. november 2021 #800 Skrevet 11. november 2021 (endret) Åh, elsker dette! Går mer og mer i retning av Unni Mange hint stemmer med hennes forfatterskap Angående sangprestasjoner: Er mange som med hjelp av en pedagog, kan lære seg å synge hèlt ok/middels bra 🙂 Sangen hun sang, gikk ikke spesielt høyt, heller. Jørn Lier Horst, var med i podkasten til Nrk i dag. Han er enig med meg i at flere av hintene stemmer Så skal man aldri være sikker i dette gamet. Har en ullen følelse av å bli lurt! 🙈 Endret 11. november 2021 av Tradegy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå