AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Er det vanlig ikke å ha hatt hull i tennene når man har passert førti? Anonymkode: 8ddc3...e06
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Det er vel veldig individuelt. Men har selv opplevd at de siste 10 årene har jeg ikke hatt hull. Jeg er i 50 årene. Før fant tannlegen stort sett begynnende hull eller et lite. Bytta tannlegene for 9 år siden og har påpekt til nye tannlegen at det er rart at min gamle tannlege fant så mye hull og nå ingenting. Han hadde ingen forklaring på det. Anonymkode: 14a4e...9f2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er vel veldig individuelt. Men har selv opplevd at de siste 10 årene har jeg ikke hatt hull. Jeg er i 50 årene. Før fant tannlegen stort sett begynnende hull eller et lite. Bytta tannlegene for 9 år siden og har påpekt til nye tannlegen at det er rart at min gamle tannlege fant så mye hull og nå ingenting. Han hadde ingen forklaring på det. Anonymkode: 14a4e...9f2 Alle tenne er vel god tetta igjen med fyllinger nå da, det beskytter jo mot hull😂 Anonymkode: 3976f...c10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå