AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg er normalvektig dame og har ikke tatt den nyeste vaksinen. Siste vaksine jeg tok var polio. Jeg blir sjelden syk. Sist jeg ble spontant syk var i 2018 og før der, i 2011. Bør jeg vaksinere meg? Kommer jeg til å dø tidligere om jeg ikke gjør det? Må jeg være vaksinert for å få operert nesen min? Kan jeg ta toget uten vaksine? Jeg er ikke imot vaksine. Jeg har nemlig ALLE andre vaksiner inni meg inkludert HPV. Koster det mye å ta vaksinen for sars? Det ble mye "jeg" i denne tråden. Anonymkode: 427cf...d8a 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Har du åpnet en avis det siste året? Det er gratis. Anonymkode: 3f890...e9d 18
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du åpnet en avis det siste året? Det er gratis. Anonymkode: 3f890...e9d Ja, men det er sjelden jeg gjør da. Anonymkode: 427cf...d8a 1
got2go Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Hvilke vaksiner er det snakk om da? Med mindre du reiser til eksotiske strøk så er det nok med de obligatoriske du allerede har. 2
Hulderen Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er normalvektig dame og har ikke tatt den nyeste vaksinen. Siste vaksine jeg tok var polio. Jeg blir sjelden syk. Sist jeg ble spontant syk var i 2018 og før der, i 2011. Bør jeg vaksinere meg? Kommer jeg til å dø tidligere om jeg ikke gjør det? Må jeg være vaksinert for å få operert nesen min? Kan jeg ta toget uten vaksine? Jeg er ikke imot vaksine. Jeg har nemlig ALLE andre vaksiner inni meg inkludert HPV. Koster det mye å ta vaksinen for sars? Det ble mye "jeg" i denne tråden. Anonymkode: 427cf...d8a Vaksinen for Sars? Det er vel vaksinen for Korona du mener? Den er gratis og den bør du ta så raskt som mulig. Hvis du er eldre enn 16 år, så skal du ha to doser. Kontakt kommunen der du bor. Noen steder er det fortsatt dropp-inn. Det betyr at du går dit i åpningstiden og får satt vaksinen uten å måtte bestille time. Du kan ta toget uten vaksine. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Er det koronavaksinen? Det er helt opp til deg om du ønsker. Jeg tok den ikke, fikk et mildt forløp av covid. Har vært mye syk tidligere, men normalvektig. Mannen min tok den ikke, sjeldent syk, men overvektig og fikk et alvorlig forløp hvor han kunne ha dødd. Ligger fortsatt på sykehuset med covid. Anonymkode: cdc8a...411 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det ble mye "jeg" i denne tråden. Anonymkode: 427cf...d8a Ja det er vel derfor du ikke har tatt vaksinen, ditt liv handler utelukkende om deg. Anonymkode: b068a...144 10
Elaine Marley Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. 2
Gjest Lawyam Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er normalvektig dame og har ikke tatt den nyeste vaksinen. Siste vaksine jeg tok var polio. Jeg blir sjelden syk. Sist jeg ble spontant syk var i 2018 og før der, i 2011. Bør jeg vaksinere meg? Kommer jeg til å dø tidligere om jeg ikke gjør det? Må jeg være vaksinert for å få operert nesen min? Kan jeg ta toget uten vaksine? Jeg er ikke imot vaksine. Jeg har nemlig ALLE andre vaksiner inni meg inkludert HPV. Koster det mye å ta vaksinen for sars? Det ble mye "jeg" i denne tråden. Anonymkode: 427cf...d8a De fleste spørsmålene du har finner du svar på. Hvordan DU eller andre vil reagere på å bli smittet, syk eller på vaksine kan INGEN svare på. Du må bare ta en beslutning om det ene eller det andre.
hunteragain Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 0.17): Har du åpnet en avis det siste året? Det er gratis. Anonymkode: 3f890...e9d Det blir vel en pris for det senere, for dem som vaksinerer seg sist? Jeg la ut denne tråden i Kropp og Helse, ikke under Virus kategorien. 2
Jhaawk Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Synes det er sløvt å ikke vaksinere seg. Nå har alle hatt muligheten lenge. Synes de uvaksinerte skal få dekket taxi til injeksjonsstedet. Dette kan virke motiverende, for da er alt gratis. 2
Honey Dew Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 0.17): Har du åpnet en avis det siste året? Det er gratis. Anonymkode: 3f890...e9d Nei, det er ikke gratis. Du må kjøpe den i papirformat eller bli abonnent 1
Gjest Warrior Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Ditt valg men synes du bør ta den. Koronaviruset bryr seg ikke om folk sjelden blir syke. Bedre å være vaksinert og ha litt beskyttelse, enn å risikere å bli skikkelig syk av det unødvendige koronaviruset.
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 Hulderen skrev (På 29.10.2021 den 7.16): Vaksinen for Sars? Det er vel vaksinen for Korona du mener? Den er gratis og den bør du ta så raskt som mulig. Hvis du er eldre enn 16 år, så skal du ha to doser. Kontakt kommunen der du bor. Noen steder er det fortsatt dropp-inn. Det betyr at du går dit i åpningstiden og får satt vaksinen uten å måtte bestille time. Du kan ta toget uten vaksine. Nå heter jo viruset strengt tatt Sars CoV-2, så trådstarter er ikke HELT på bærtur der... men innlegget forøvrig derimot 🤣 1
Jhaawk Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 Jeg synes ikke denne tråden er helt i tråd med felles dugnadsånd når det gjelder de 2. første obligatoriske dosene. Føler at denne tråden er ett skritt tilbake i forhold til det vi trenger å fokusere på nå som er den 3. forfriskningsdosen.
Elaine Marley Skrevet 7. november 2021 #17 Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.
tdm900 Skrevet 7. november 2021 #18 Skrevet 7. november 2021 Er selv sjelden syk, men droppa jo ikke å ta Covid vaksinen for det. 2
Anbefalte innlegg