Gjest Elder Millennial Skrevet 1. november 2021 #21 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns ikke typen din det er ekkelt at du skriver om kukosten og sugingen til gamlekjæresten dine? Anonymkode: 340c1...d43 Han er jo fullstendig klar over at jeg har hatt kjærester før han. Det er ikke sånn at han sitter å nileser alt jeg skriver her, men han har sakt at det er helt greit at jeg skriver her inne, selv ting som er på kanten og som gjelder tidligere forhold. Hvis han hadde syntes det var ugreit at jeg kommenterte saker som dette med Nick så hadde jeg respektert det og kun skrevet som anonym bruker på alt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #22 Skrevet 1. november 2021 Ominous skrev (9 minutter siden): Han er jo fullstendig klar over at jeg har hatt kjærester før han. Det er ikke sånn at han sitter å nileser alt jeg skriver her, men han har sakt at det er helt greit at jeg skriver her inne, selv ting som er på kanten og som gjelder tidligere forhold. Hvis han hadde syntes det var ugreit at jeg kommenterte saker som dette med Nick så hadde jeg respektert det og kun skrevet som anonym bruker på alt. Han er rausere enn de fleste menn jeg kjenner... Anonymkode: 340c1...d43
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. november 2021 #23 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er rausere enn de fleste menn jeg kjenner... Anonymkode: 340c1...d43 Det er han ❤️ Tro du meg, jeg er veldig klar over hvor heldig jeg er🥰
Gjest lurven Skrevet 2. november 2021 #25 Skrevet 2. november 2021 Bamseklemmer skrev (17 timer siden): De har iallefall ikke den på rema1000... heldigvis😂 Tror ikke det er et marked for det heller
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #26 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 23.49): Noen damer her som har opplevd kukost? Spiste dere den? Anonymkode: 8c749...2f7 🤮 Det et et resultat av DÅRLIG HYGIENE. Gå og vask deg. Anonymkode: d0fe7...973
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #27 Skrevet 2. november 2021 Kukost er realiteten bare hud som har løsnet/er iferd med å løsne fra penishodet. Som andre steder på kroppen skifter huden her og. Verre er det ikke. Og runker du ekstra mye kan det løsne ekstra mye hud som kan være vanskelig å fjerne til enhver tid. Anonymkode: 8c749...2f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå