AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #21 Skrevet 28. oktober 2021 Slut skrev (2 minutter siden): Skjønner.. Håper at ham har ikke rota seg borti noe. Måten du beskrev oppførslen hans på kan tyde på beroligende eller at han kanskje har røykt? Jeg brukte å røyke og då ble jeg veldig sløv og uoppmerskom. Det håper virkelig ikke jeg heller. Tror ikke han har røyket, men kan ikke være sikker på det. Føler han er altfor sløv. Lukter ikke noe i leiligheten heller og jeg vet godt hvordan hasj lukter. Anonymkode: 02f9f...55b
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2021 #22 Skrevet 28. oktober 2021 Babymill skrev (1 minutt siden): Tror hu Titanic dama bruker det sjøl …skjerp deg!nett troll Hva du tror er meg rivende likegyldig. Har levd noen år da. Forøvrig så har jeg tatt valium 1 gang i mitt liv etter en kjip hendelse om det er viktig for deg å vite det.
Slut Skrevet 28. oktober 2021 #23 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det håper virkelig ikke jeg heller. Tror ikke han har røyket, men kan ikke være sikker på det. Føler han er altfor sløv. Lukter ikke noe i leiligheten heller og jeg vet godt hvordan hasj lukter. Anonymkode: 02f9f...55b Prøv å ta deg en prat med ham imorgå og fortell at du bryr deg og er bekymra. Kryssa fingrane for at han er ærleg og at det ordna seg😊 2
angstfull1985 Skrevet 28. oktober 2021 #24 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Dei gongane eg har tatt valium(tannlegebesøk osv) har eg vorte trøtt og rolig, men ikkje so veldig sløv osv. Trur ikkje at nokon kunne sjå på meg at eg hadde tatt valium, men dette var 1 stk 5 mg. Man kan vell bli sløvere, svare treigere og fjernere om man tar fleire vil eg tru. Spørst kva du tåler 🙂 For å ikkje klare å sitte oppreist osv vil eg tro du må ta mye valium, utan at eg veit. Endret 28. oktober 2021 av angstfull1985 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #25 Skrevet 28. oktober 2021 Burde jeg ringe lege/ambulanse??? Anonymkode: 02f9f...55b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #26 Skrevet 28. oktober 2021 angstfull1985 skrev (2 minutter siden): Dei gongane eg har tatt valium(tannlegebesøk osv) har eg vorte trøtt og rolig, men ikkje so veldig sløv osv. Trur ikkje at nokon kunne sjå på meg at eg hadde tatt valium, men dette var 1 stk 5 mg. Man kan vell bli sløvere og fjernere om man tar fleire vil eg tru. Spørst kva du tåler 🙂 Takk for svar! Han er veldig sløv. Sier "hæ" sikkert 5 ganger før han får med seg spørsmålet. Treg i reaksjon og bevegelse. Anonymkode: 02f9f...55b
angstfull1985 Skrevet 28. oktober 2021 #27 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Burde jeg ringe lege/ambulanse??? Anonymkode: 02f9f...55b Korfor meinar du at du bør det? Får ikkje du kontakt med han? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #28 Skrevet 28. oktober 2021 angstfull1985 skrev (1 minutt siden): Korfor meinar du at du bør det? Får ikkje du kontakt med han? Jo, han er våken, men jeg er redd at noe skal skje Anonymkode: 02f9f...55b
angstfull1985 Skrevet 28. oktober 2021 #29 Skrevet 28. oktober 2021 angstfull1985 skrev (1 minutt siden): Korfor meinar du at du bør det? Får ikkje du kontakt med han? Visst du er bekymra og usikker, so ringer man gjerne en gong for mykje enn en gong for lite 👍🏻 2
angstfull1985 Skrevet 28. oktober 2021 #30 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, han er våken, men jeg er redd at noe skal skje Anonymkode: 02f9f...55b Visst du er bekymra og usikker, so ringer man gjerne en gong for mykje enn en gong for lite 👍🏻 Men fortel at du er urolig for han, og forklar at du vil ringe lege. Kansje han forteller om han har tatt noe då? 3
Tone83 Skrevet 28. oktober 2021 #31 Skrevet 28. oktober 2021 Hvis han er så borte vekk som det der så må du ringe legevakten. ringte selv en gang jeg mistenkte overdose av sovepiller. Det ble innleggelse den natta pga fare for å gjøre noe farlig i forvirringen. Det var sovepiller. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #32 Skrevet 28. oktober 2021 Du kan ikke se om noen har tatt diazepam eller om de har tatt andre stoffer som gjør at man blir sløv i større doser. Anonymkode: a53e1...65d 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #33 Skrevet 28. oktober 2021 Valium er digg. Får deg til å slaaappe av… Anonymkode: 70a17...649
Gjest kaninen Skrevet 28. oktober 2021 #34 Skrevet 28. oktober 2021 Voldsomt så mange som sier han ikke skal bry seg fordi det potensielt er valium. Hadde dere sakt det samme om det var ecstasy? Kokain? GHB? Det er mange flere som pillenarkomae enn det er folk som er avhengige av de stoffene. Selvfølgeliger det lov å bry seg om kompisen sin om man mistenker personen ruser seg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #35 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har et sånt forhold at han ville fortalt meg det. Han trodde ikke at jeg skulle være hjemme i kveld, jeg kommer hjem og han er helt fjern, uten at han vil fortelle hvorfor. vel, som flere sier, han kan godt ha resept på valium når du motsier deg selv her. Anonymkode: 44ec2...d72
TheHairyToothfairy Skrevet 29. oktober 2021 #36 Skrevet 29. oktober 2021 valium og stesolid gir mye samme symptomer som andre benzodiazepiner. - ufokusert blikk, vanskelig å holde øynene åpne - langsom motorikk - kordinasjonsvansker, valium er mildere her enn stesolid - selvfølgelig avhengig av dose - sløret tale, sløvhet og treg "husk" - redusert kognitiv funksjon. husk at dette i kombinasjonsforgiftning med andre sedativa er SVÆRT farlig. det gir respirasjonsproblemer/depresjon, men så lenge det kun er valium så er ikke dette farlig. lavt blodtrykk er vanlig, lav RF og nystagmus/øyerykninger/"dansende øyne". 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #37 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): vel, som flere sier, han kan godt ha resept på valium når du motsier deg selv her. Anonymkode: 44ec2...d72 Ok. Og det er vanlig å bruke valium så du knapt har kontakt med omverdenen da. Uansett misbruk av medisiner. Og nei, jeg motsa ikke meg selv. Han ville fortalt meg hvis han gikk på lovlige medisiner. Anonymkode: 02f9f...55b
KristinF Skrevet 29. oktober 2021 #38 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Burde jeg ringe lege/ambulanse??? Anonymkode: 02f9f...55b Lol nei. Hvordan gikk det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå