AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Hvordan merker du om noe tar valium? Tror kompisen min var på det i kveld. Anonymkode: 02f9f...55b
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Du kan ikke skille det fra andre lignende medisiner, dessuten angår ikke andres medisinbruk deg.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 theTitanic skrev (Akkurat nå): Du kan ikke skille det fra andre lignende medisiner, dessuten angår ikke andres medisinbruk deg. Min kompis' rusmisbruk angår absolutt meg! Han har ikke resepter på noe sånt. Anonymkode: 02f9f...55b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Min kompis' rusmisbruk angår absolutt meg! Han har ikke resepter på noe sånt. Anonymkode: 02f9f...55b Det angår faktisk ikke deg. Om han blir farlig eller kjører bil, så ringer du politiet så får de ta en vurdering. Anonymkode: 1b58e...732 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det angår faktisk ikke deg. Om han blir farlig eller kjører bil, så ringer du politiet så får de ta en vurdering. Anonymkode: 1b58e...732 Er du seriøs nå... kompisen min ruser seg potensielt på illegale medisiner og du mener at jeg ikke skal bry meg om det? Anonymkode: 02f9f...55b
Gjest ElMona Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Google "how to tell if someone is using valium" så finner du relevant info der
KristinF Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Kan bli litt sløv av det (avhengig av dose og hvor godt han tåler det) men ellers vil du sikkert ikke merke det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 ElMona skrev (1 minutt siden): Google "how to tell if someone is using valium" så finner du relevant info der Jeg har seff gjort det. Du blir sløv. Ja... hvor sløv? Klarer ikke sitte oppreist? Svarer sent på spørsmål? Jeg ønsker at noen kan forklare litt mer i detalj hvordan man blir. Anonymkode: 02f9f...55b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 KristinF skrev (1 minutt siden): Kan bli litt sløv av det (avhengig av dose og hvor godt han tåler det) men ellers vil du sikkert ikke merke det. Takk for svar! Han var sløv, virket ikke som han registrerte spørsmål, tom i blikket, likegyldig og uten mimmik. Anonymkode: 02f9f...55b
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 Jøss, har du innblikk i reseptene hans? Dette er ikke din sak. Hadde du visst det minste om dette så hadde du visst svaret. Er han roligere enn vanlig og har forstørrede pupiller så peker det i riktig retning, men du kan ikke vite sikkert. Du ser heller ikke forskjell på valiumrus, valiumBRUK og bruk av andre benzodiazepiner. En som tar valium jevnlig vil du neppe merke stort på da det raskt opparbeides en toleranse.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 theTitanic skrev (1 minutt siden): Jøss, har du innblikk i reseptene hans? Dette er ikke din sak. Hadde du visst det minste om dette så hadde du visst svaret. Er han roligere enn vanlig og har forstørrede pupiller så peker det i riktig retning, men du kan ikke vite sikkert. Du ser heller ikke forskjell på valiumrus, valiumBRUK og bruk av andre benzodiazepiner. En som tar valium jevnlig vil du neppe merke stort på da det raskt opparbeides en toleranse. Jeg har innblikk i livet hans! Jeg vet at han ikke har resepter på det. Og jeg mistenker dessuten at det ikke er snakk om vanlig medisinsk valium. Anonymkode: 02f9f...55b
Gjest ElMona Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har seff gjort det. Du blir sløv. Ja... hvor sløv? Klarer ikke sitte oppreist? Svarer sent på spørsmål? Jeg ønsker at noen kan forklare litt mer i detalj hvordan man blir. Anonymkode: 02f9f...55b Tror det kan være litt individuelt. Ei jeg kjente tok valium og jeg merka ingenting på henne Endret 28. oktober 2021 av ElMona
KristinF Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Han var sløv, virket ikke som han registrerte spørsmål, tom i blikket, likegyldig og uten mimmik. Anonymkode: 02f9f...55b Ja, kan være det eller noe annet benzo 🤷🏼♀️ 1
Slut Skrevet 28. oktober 2021 #14 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min kompis' rusmisbruk angår absolutt meg! Han har ikke resepter på noe sånt. Anonymkode: 02f9f...55b Hvordan kan du være sikker på at han ikke har fått resept på det? Ikke alle forteller til venner/familie hvilket medisin de får med legen😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #15 Skrevet 28. oktober 2021 Slut skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du være sikker på at han ikke har fått resept på det? Ikke alle forteller til venner/familie hvilket medisin de får med legen😊 Nei, ser poenget. Men jeg ville bli veldig overrasket om han hadde fått skrevet ut noe sånt. Vi bor sammen, og det er ingenting som indikerer at han skal gå på noe sånt. Vi har et sånt forhold at han ville fortalt meg det. Han trodde ikke at jeg skulle være hjemme i kveld, jeg kommer hjem og han er helt fjern, uten at han vil fortelle hvorfor. Suspicious. Anonymkode: 02f9f...55b
Babymill Skrevet 28. oktober 2021 #16 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har innblikk i livet hans! Jeg vet at han ikke har resepter på det. Og jeg mistenker dessuten at det ikke er snakk om vanlig medisinsk valium. Anonymkode: 02f9f...55b Tror hu Titanic dama bruker det sjøl …skjerp deg!nett troll
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2021 #17 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har innblikk i livet hans! Jeg vet at han ikke har resepter på det. Og jeg mistenker dessuten at det ikke er snakk om vanlig medisinsk valium. Anonymkode: 02f9f...55b Hvorfor tror du det er netopp valium? Det er mange andre ting, både lovlige og ulovlige, som også er sløvende.
Slut Skrevet 28. oktober 2021 #18 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ser poenget. Men jeg ville bli veldig overrasket om han hadde fått skrevet ut noe sånt. Vi bor sammen, og det er ingenting som indikerer at han skal gå på noe sånt. Vi har et sånt forhold at han ville fortalt meg det. Han trodde ikke at jeg skulle være hjemme i kveld, jeg kommer hjem og han er helt fjern, uten at han vil fortelle hvorfor. Suspicious. Anonymkode: 02f9f...55b Skjønner.. Håper at ham har ikke rota seg borti noe. Måten du beskrev oppførslen hans på kan tyde på beroligende eller at han kanskje har røykt? Jeg brukte å røyke og då ble jeg veldig sløv og uoppmerskom.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #19 Skrevet 28. oktober 2021 KristinF skrev (7 minutter siden): Ja, kan være det eller noe annet benzo 🤷🏼♀️ Ja. Depresjon Anonymkode: 97223...e07
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #20 Skrevet 28. oktober 2021 theTitanic skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror du det er netopp valium? Det er mange andre ting, både lovlige og ulovlige, som også er sløvende. Jeg vet ikke. Jeg tror ikke han bruker narkotika, og jeg har hørt at valium er sløvende, så det var det første jeg tenkte på og søkte etter. Anonymkode: 02f9f...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå