AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg fikk akutt UVI i går, verre en noen gang. Klarte nesten ikke å kjøre eller komme meg til legen grunnet smerter og feber. Fikk antibiotikakur på 3 dager. Har nå fullført 2 dager av 3 men det er fremdeles ingen bedring. Hvor lenge skal det være vondt? Hadde håpet det gikk over snart. Virket som om det skulle bli bedre i dag tidlig, men jeg har fremdeles smerter/ubehag og kvalme. Erfaringer? Anonymkode: dbb4b...9e0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Blir det ikke bedre etter siste tablett, må du jo bare dra til legen. Det kan være at du trenger annen type antibiotika fordi UVI-en ikke er forårsaket av de mest vanlige bakteriene som standard medisin tar. Eller det kan være en hissig infeksjon som har begynt å bevege seg lengre opp i systemet. Anonymkode: 2599b...a47 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir det ikke bedre etter siste tablett, må du jo bare dra til legen. Det kan være at du trenger annen type antibiotika fordi UVI-en ikke er forårsaket av de mest vanlige bakteriene som standard medisin tar. Eller det kan være en hissig infeksjon som har begynt å bevege seg lengre opp i systemet. Anonymkode: 2599b...a47 Takk for svar. Håper på bedring i morgen, hvis ikke får jeg ringe igjen. Anonymkode: dbb4b...9e0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Ta kontakt med legen igjen i morgen hvis du ikke er helt bra igjen da, ja. Eller i kveld hvis du blir verre, eller fortsatt har feber. Som brukeren over sier, det hender man må ha en annen type antibiotika. Og det hender at en kur på tre dager ikke er nok. God bedring! Oftest blir det raskt bra når man begynner på antibiotika, og jeg har erfart selv at det kan være ganske fortvilende når det ikke virker. Men det finnes altså mer hjelp å få. Anonymkode: bac0f...af5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå