Gå til innhold

Missfall?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. I natt så skjedde noe veldigt rart Og jeg lurer på om jeg fick ett missfall? Jeg aner ikke Hvis jeg va gravid eller ikke. Men jeg våknet 3 tiden i natt med en Kjempe rar følelse i kroppen. Så satte jeg meg opp i sengen åsså va det masse blod i sengen. Jeg Tenkte først shit har jeg fått mensen så hoppa lissom ur sengen og begynte å små løpe till Do. Merker att det kommer ut store klomper med blo som faller på gulvet. Man kunde till og med høre det komme på gulvet. Jeg fick helt panikk og tror Sikkert pulsen min va over 170 eller noe. Satte meg på Do , grinte, va stressa og hørte masse klomper fallt i doen. Jeg va så stressa så jeg husker ikke Hvis lenge jeg satt der men det sluta Etter hvart. Og tillslutt klare jeg å ro meg selv ned. Leligheten min vart super grisete Og jeg va Kjempe sliten og trøtt. Så jeg Tokk en dusj og vasket opp på gulvet. Ryddet unna i sengen og la meg i sofan for å sove. Va så trøtt. Jeg Tenkte ringt legevakten men jeg va helt utslitt. Sovnet. 

Jeg hade ikke vondt uten va bara veldigt stressa. Og nå idag så har jeg sovet bort nesten hele dagen. Er først nå som jeg er våken. Har vasket å ryddet Litt. Har en bind på nå men er kun Litt sån brun greie som kommer og ikke mensen. 

Va detta ett missfall? Burde jeg dra på legevakta nå? btw. Jeg føler meg helt ok nå asså. ♥️

Anonymkode: d94f1...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vill bara tillegge att jeg har googlet og prøvd å finne svar. Og att jeg skrev inlegge er fordi jeg skammer meg Litt. Vil ikke fortelle mine nærmeste. Eneste jeg tenker er om jeg ska dra på legevakta eller ikke ….

Anonymkode: d94f1...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...