AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg skal intervjue en psykolog og trenger inspirasjon til spørsmål. Hva kunne du gjerne spurt en slik fagperson om? Anonymkode: 9ac1e...d07
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Hva som er mest krevende med jobben ? Anonymkode: db390...a3c
Zooey Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 "Hva tenker du om systemet som henviser pasienter til psykologer? Fungerer det? Får alle som ønsker hjelp den bistanden de trenger?" Eller noe i den retningen. For det er ikke nok å be om hjelp i dag. Det er lange ventelister og mange får avslag, så det hadde vært interessant å vite mer hva psykologer selv synes om dette.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Hvorfor synes dere det er ok å diskriminere og se på at kollegaer diskriminerer en spesifikk pasientgruppe? Det er et spørsmål jeg kunne betalt for å høre svare på. Anonymkode: 1de27...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor synes dere det er ok å diskriminere og se på at kollegaer diskriminerer en spesifikk pasientgruppe? Det er et spørsmål jeg kunne betalt for å høre svare på. Anonymkode: 1de27...6d4 På hvilken måte mener du de diskriminerer? Og hvilken pasientgruppe? Anonymkode: 9ac1e...d07 1
Zenobia Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Hvorfor valgte du å bli psykolog? Hvordan ble du interessert i psykologi? (Mange som er interessert i psykologi uten å bli psykologer)
Gjest Raptuza Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 Vil du anbefale psykologyrket til flere?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 Fortell litt om deg selv? Hvilke pasienter synes du er mest interessant å jobbe med? Hvilken terapi retning bruker du? Anonymkode: 10bc5...824
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal intervjue en psykolog og trenger inspirasjon til spørsmål. Hva kunne du gjerne spurt en slik fagperson om? Anonymkode: 9ac1e...d07 I en situasjon (nevn et tema som er vanskelig og vanlig for din aldersgruppe) hvilket råd ville du gitt? Tenk at den som skal lese intervjuet ditt skal finne det interessant. Glem diskrimineringsspørsmål og spørsmål om ressursmangel. Ressursmangel er byråkrati og politikk og ikke noe en enkelt psykolog bestemmer akkurat som alle andre sparekutt. Diskriminering er et helt feil ord å bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå