AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Del Skrevet 27. oktober 2021 Hallo treningsglade mennesker jeg var i kjempe god form som 25 åring. Etter fylte 28 gjikk alt i dass. Nå har jeg så lyst å trene igjen osv,men siden jeg er blitt over 30 har jeg laget meg en ide oppi hodet som sier til meg selv at jeg kan bli i god form,men må innse at resultatene ikke vil bli like bra som da jeg var 24-25 år gammel. stemmer dette? Har alderen så mye å si som jeg tror eller er det mer sånn at når jeg foreksempel blir 40-45 år SÅÅ vil det være vanskelig å få samme resultat som 25 åringer … ? Jeg kommer til å starte med trening uansett,men merker at alders hysteri har gjort meg veldig negativ og ser ikke like stor glede hvis ikke jeg kan få samme resultat. Vet det kan høres sært ut ,men jeg er kanskje sær da ?😆 Jeg vet at man mest sannsynlig må jobbe litt lenger og hardere enn de yngre,men hvis jeg visste hva slags resultat jeg kunne forvente meg så ville det blitt en mye større motivasjon 👍🤗 Anonymkode: eaf7d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg er 41. Begynte å trene igjen da jeg var 38. Jeg tar flere pullups enn alle andre jentene og kvinnene på treningen min, jeg konkurrerer mot kvinner fra 17-35 år, har 8-pack eller 6-pack alt etter hvor streng jeg gidder å være mot meg selv med vin og sukker, og har aldri vært i nærheten av så god form i mitt liv. Du er jo ung fortsatt! Anonymkode: 1bab1...33a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er 41. Begynte å trene igjen da jeg var 38. Jeg tar flere pullups enn alle andre jentene og kvinnene på treningen min, jeg konkurrerer mot kvinner fra 17-35 år, har 8-pack eller 6-pack alt etter hvor streng jeg gidder å være mot meg selv med vin og sukker, og har aldri vært i nærheten av så god form i mitt liv. Du er jo ung fortsatt! Anonymkode: 1bab1...33a Ååh:) takk takk så mye til deg for svar. høetes extremt positivt i ut. jeg har aldri vært sånn extremt extremt godt trent men hadde en bra kropp når jeg trente vil jeg si. Eneste jeg har en mage som har vært der hele livet mitt og som jeg aldri får bort. Har tenkt at fordi den Har vært der i alle år så vil den aldri kunne trenes bort. Siden jeg aldri har fått den bort så har jeg tenkt at nå er alle tog gått bare fordi jeg ikke er i 20 årene lenger, du høres veldig flink ut ! 💪😎 Anonymkode: eaf7d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElMona Skrevet 27. oktober 2021 #4 Del Skrevet 27. oktober 2021 Søker du litt på youtube så er det masse videoer av folk som begynte å trene seriøst når de var 60-70-80 år gamle, og noen har blitt bodybuildere og fitness modeller! Skal vel ha litt flaks med genene, men alt er tydeligvis mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Del Skrevet 27. oktober 2021 ElMona skrev (39 minutter siden): Søker du litt på youtube så er det masse videoer av folk som begynte å trene seriøst når de var 60-70-80 år gamle, og noen har blitt bodybuildere og fitness modeller! Skal vel ha litt flaks med genene, men alt er tydeligvis mulig! Sant så sant. takk takk for tips🤩 Anonymkode: eaf7d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ååh:) takk takk så mye til deg for svar. høetes extremt positivt i ut. jeg har aldri vært sånn extremt extremt godt trent men hadde en bra kropp når jeg trente vil jeg si. Eneste jeg har en mage som har vært der hele livet mitt og som jeg aldri får bort. Har tenkt at fordi den Har vært der i alle år så vil den aldri kunne trenes bort. Siden jeg aldri har fått den bort så har jeg tenkt at nå er alle tog gått bare fordi jeg ikke er i 20 årene lenger, du høres veldig flink ut ! 💪😎 Anonymkode: eaf7d...747 Det heter "ekstremt" på norsk. Anonymkode: 6ca75...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 28. oktober 2021 #7 Del Skrevet 28. oktober 2021 Legger igjen denne https://mennohenselmans.com/how-bad-is-aging-for-your-gains/ A 2020 meta-analysis by Straight et al. concluded that when we look at all available studies, muscle growth from strength training does diminish after age 60. Age only explains about 10% of the variance in muscle growth, which explains why most individual studies don't find significant effects of age. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det heter "ekstremt" på norsk. Anonymkode: 6ca75...580 Hvorfor er det så viktig for deg å rette på et enkelt ord? Alltid må sånne som deg skrive sånne teite innlegg. jeg skriver extremt med vilje. Alltid gjort det. Du forsto jo hva jeg mente ? Anonymkode: eaf7d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå