AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg holdte på å dø da det var nettskole bokstavlig talt. Jeg var veldig psykisk syk og prøvde å ta livet av meg. Jeg klarer ikke nettskole en gang til. Dette er mitt andre forsøk på å klare å bli ferdig siste året på vidregående. Mange kommer nok til å si jeg hadde blitt syk uansett men jeg tror sykdommen ble kraftig forverret av hjemmeskole. Nå har det vært vanlig skole i flere måneder og har ikke følt meg så frisk på lenge! Jeg vil ikke miste dette😢 Anonymkode: 80589...1c9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Tror det er liten fare for det, blir det tiltak så blir det nok avstand og munnbind til og begynne med. Forhåpentligvis så går det ut over de eldre og ikke de som er i skolen. Anonymkode: 24753...fbf 1
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er liten fare for det, blir det tiltak så blir det nok avstand og munnbind til og begynne med. Forhåpentligvis så går det ut over de eldre og ikke de som er i skolen. Anonymkode: 24753...fbf (`Forhåpentligvis går det ut over de eldre... Akkurat. Ja, for den uttalelsen får du nok vill jubel for overalt.🥶
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 3 minutter siden, PITTY said: (`Forhåpentligvis går det ut over de eldre... Akkurat. Ja, for den uttalelsen får du nok vill jubel for overalt.🥶 Regner med at vedkommende mente at det forhåpentligvis var tiltakene som gikk ut over de eldre, ikke sykdommen. Anonymkode: d5716...684 2
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regner med at vedkommende mente at det forhåpentligvis var tiltakene som gikk ut over de eldre, ikke sykdommen. Anonymkode: d5716...684 Noen tiltak som eldre skal få men som ungdom skal slippe mener du..?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 PITTY skrev (11 minutter siden): (`Forhåpentligvis går det ut over de eldre... Akkurat. Ja, for den uttalelsen får du nok vill jubel for overalt.🥶 Så heldig du var så klarte å ta den feil, fantastisk smart. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Regner med at vedkommende mente at det forhåpentligvis var tiltakene som gikk ut over de eldre, ikke sykdommen. Anonymkode: d5716...684 Akkurat. PITTY skrev (3 minutter siden): Noen tiltak som eldre skal få men som ungdom skal slippe mener du..? Munnbind og avstand kan alle holde men at ungdommen skal få gå på skole det tar jeg med den største selvfølge. Da kan de eldre ta mer ansvar og med eldre så mener jeg oss voksne som ikke er i skole og utdanningsløpet. Alle som kan ta hjemmekontor gjør det og de som er i risikogruppa må ta mer hensyn og ansvar for egen helse. Anonymkode: 24753...fbf 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Folk tar dette tydeligvis veldig forskjellig. Selv tror jeg at jeg hadde gjort det bedre med nettskole. Syns man burde kunnet velge, og håper det blir økt valgfrihet i fremtiden. Håper det løser seg for deg også ts. Anonymkode: 916db...5a7 1
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #8 Skrevet 27. oktober 2021 PITTY skrev (3 minutter siden): Noen tiltak som eldre skal få men som ungdom skal slippe mener du..? Kjære Ts. Det sitter mennesker i alle aldre som fortsatt kjenner på isolasjon og begrensning. At livet står på vent liksom.. Hvis det føles som noe lys tunnelen så jobber forskere med forbedrede medisinske løsninger hele tiden. Og det går i riktig retning. Prøv bare å hold ut.. Litt til. Bare ganske dumt at litt for mange driter i hele vaksinen.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 Det er nok ikke så stor sjanse for. Grunnskolen skal ikke ha nettbasert undervisning, da skal det være helt krise. Det lærte man i fjor. Mildt sagt dårlig undervisning og lite læring for de yngste. På videregående gjør de vel alt de kan for å unngå å stenge fysisk undervisning, bla ved testing. Tenker det vil gå bra. Selv om vi ser en oppsving av smittede så vil dette også roe seg. Det er ikke så rart at flere smittes når alt er åpent, det er helt normalt. Anonymkode: 9e8f2...569
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så heldig du var så klarte å ta den feil, fantastisk smart. Akkurat. Munnbind og avstand kan alle holde men at ungdommen skal få gå på skole det tar jeg med den største selvfølge. Da kan de eldre ta mer ansvar og med eldre så mener jeg oss voksne som ikke er i skole og utdanningsløpet. Alle som kan ta hjemmekontor gjør det og de som er i risikogruppa må ta mer hensyn og ansvar for egen helse. Anonymkode: 24753...fbf Hverken du eller jeg vet hvor/hvem smitten på sikt i større grad kan komme fra. Hvis nå denne utviklingen skulle bli værende. Et ekstra grep vil nok tas der det er størst behov for det tenker jeg. Det har man foreløpig gjort. Føles naturlig for de fleste..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå