Hermula Skrevet 24. oktober 2005 #21 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg betalte 1100 for fotografering og 8 prøvebilder i mappe. I tillegg fikk jeg kjøpt tilleggsbilder for 50 kr pr stykk. Vi har bestilt takkekort og julegaveforstørrelser i etterkant. Billig ble det ikke, men lillemor blir fort stor, og jeg er glad jeg har minnene fra hun var baby. (Hun er fremdeles bare 7 mnd). Vi fikk kjempemange flotte bilder! Ellers hadde fotografen vår tilbud på babyfoto inkludert 3 bilder for 150 kroner. Det er m uligheten dersom man ikke har så god råd. Da er i alle fall ungen på trykk!
*Heidi* Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg betalte 1100 for fotografering og 8 prøvebilder i mappe. I tillegg fikk jeg kjøpt tilleggsbilder for 50 kr pr stykk. Vi har bestilt takkekort og julegaveforstørrelser i etterkant. Billig ble det ikke, men lillemor blir fort stor, og jeg er glad jeg har minnene fra hun var baby. (Hun er fremdeles bare 7 mnd). Vi fikk kjempemange flotte bilder! Ellers hadde fotografen vår tilbud på babyfoto inkludert 3 bilder for 150 kroner. Det er m uligheten dersom man ikke har så god råd. Da er i alle fall ungen på trykk! ← hvor da?
monja Skrevet 25. oktober 2005 #23 Skrevet 25. oktober 2005 Vi brukte Fame og er fornøyde med dem. Fikk gratis babyfotografering - innen 6 mnd - og 4 gratis prøvebilde da han var 6 mnd. I tillegg kjøpte jeg 7 bilder til og en ramme der de monterte 4 av bildene. Dette betalte vi 700 kroner for. Men vi forpliktet oss til å ta 1 årsbilder der - eller det var kanskje før han var 18 mnd vi måtte ta bildene. Uansett, vi tok bilder på 1 årsdagen. Betalte 950 kroner og da inkluderte dette 2 klesskift. Vi har enda ikke klart å bestemme oss for hvilke bilder vi skal etterbestille. Så vi er knallfornøyde med Fame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå