Gå til innhold

Kvinner, hva syns dere om denne stilen for en mann?

Kipling

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du kroppen til modellene du valgte, kan du kle deg i hva du vil og fortsatt være heit, er vel noe av det samme som gjelder for kvinner :) 

Men seriøst så er du veldig velkledd til mann å være hvis dette er stilen din, så dermed er spørsmålet, er du hetero?

Anonymkode: 3ecab...38e

Ja veldig, men med min interesse for stil og design klandrer jeg deg ikke for at du lurer. Har forsåvidt også flere andre småhomo interesser også. Liker opera, ballett, musikaler, 50talls filmer, yoga og arkitektur. Heldigvis er jeg rimelig langt unna å se feminin ut selv, så slipper at noen tar feil 😀 

Hjelper vel også at jeg er enda mer interessert i boksing, cagefighting, vektløfting og motorsykler,så det jevner seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt var pent utenom kjedet til lommeboka (?), og kort bukse med bare ankler. Det er det styggeste jeg ser 

Anonymkode: 69c64...8e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingen av antrekkene. Og spesielt likte jeg ikke jakkene. Syns sjeldent strikkegensere er heldig på menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde styrt unna. Alt for forfengelig for min smak ;) 

Anonymkode: 2386e...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (3 timer siden):

Jeg hadde heller stillt i en skitten kjeledress en halvparten av disse antrekkene...🙈...alt for femi etter min smak...men du spurte kanskje ikke menn?

Heller mann kledd etter hverdagen og været, enn jålemann.

- k33 ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen kjekke menn 😀

Glemte jo å se på klærne 😁

Liker avslappet stil. Smale jeans og t-skjorte aktig. 

Anonymkode: ab0a7...e5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Heller mann kledd etter hverdagen og været, enn jålemann.

- k33 ;) 

🙈..Takk! Hadde heller stillt i Borat enn den jålefrakken på bilde 1.. 😬🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (1 time siden):

Menn kan med fordel jåle seg mer. Er man opptatt av å fremstå som ujålete, så er jo det nettopp jålete.

Anonymkode: e6efd...2b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer kun på bredskuldrete menn med muskler. Høye og tynne blir for femi med en gang i en sånn stil

Anonymkode: a3cf9...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn kan med fordel jåle seg mer. Er man opptatt av å fremstå som ujålete, så er jo det nettopp jålete.

Du får henge det på hvilken knagg du vil...men jeg ville følt meg ukomfortabel i den..som en klovn egentlig...🙈😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kåpen på det første bildet er katastrofe. Altfor feminin fasong, ser ut som en damekåpe med innsving i livet. Ellers syns jeg det ser litt teit ut om en prøver for hardt.

Anonymkode: 2dd6d...127

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (1 minutt siden):

Du får henge det på hvilken knagg du vil...men jeg ville følt meg ukomfortabel i den..som en klovn egentlig...🙈😬

Legg gjerne ved noen bilder av stil du synes er fint da. Da mener jeg som når man prøver å se litt fin eller stilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJJÅ, jeg glemte jo Downton Abbey. Mye fint der. Og så variert pent.

Ett eksempel bare:
The Julian Ovenden | Downton abbey fashion, Downton abbey, Downton abbey  clothes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kipling skrev (20 timer siden):

Kipling skrev (20 timer siden):

Fresh-Dark-Blue-Blazer-Outfit-Ideas-For-

Som sagt, kåpen på første bildet var fæl, og dette antrekket ser også grelt ut. Syns antrekkene på de fleste bildene var fine, men dette her er forferdelig stygt og får assosiasjoner til klysete eiendomsmeglere.  Det ser heller aldri bra ut om man prøver for hardt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Altså, den kåpen på første bildet så virkelig ikke bra ut. Jeg liker menn som kler seg pent, men det så ut som mannen hadde lånt kåpen til kjæresten sin.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså, den kåpen på første bildet så virkelig ikke bra ut. Jeg liker menn som kler seg pent, men det så ut som mannen hadde lånt kåpen til kjæresten sin.. 

Joda, men det er ikke alle av oss som synes det er turn off når menn og kvinner glir litt over i det androgyne. Det er utradisjonelt og jeg kan like det. Er ikke så glad i den jakken jeg heller, men det er ikke fordi jeg synes den er for feminin for en dude. Jeg hadde ikke kjøpt den selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den stilen jeg foretrekker:

Helst kjøpt inn på Dressmann en gang i året😄

Men bildene dine var veldig flotte!!

Jeg kan verdsette hvor flott det så ut, men jeg hadde ikke følt meg trygg med en så velkledd mann. 

(K38)

inCollage_20211027_202732119~2.jpg

Anonymkode: 3747e...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...