Pilleville Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 En venninne av meg har også en boder collie og den har begynt å skvette inne og i bil, løfter da ikke opp foten. Er hannhund 10 år. Hva kan det være?
Violetta Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Det var en utrolig dårlig overskrift. Det kan være UVI. Kontakt veterinær. 2
Pilleville Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2021 Violetta skrev (9 minutter siden): Det var en utrolig dårlig overskrift. Det kan være UVI. Kontakt veterinær. Og hva burde overskrifta ha vert da mener du?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Kan være mye rart. Hun må ta med hunden til veterinær. Anonymkode: 76e27...292 1
Min_hund_er_Grå Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Eldre hannhund, Da kan det fort være en rekke problemer. Prostata, urin stein, kreft, utslitt rygg/kryss som legger press på nerver. Når det kommer til lufting av hannhunder så trenger dem ofte å gå/bevege seg lengre for å få tømt blæra godt nok, enn ei tispe. Dette gir ikke problemer før dem kommer litt opp i årene. 1
Durinur Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Det kan være veldig mange ulike grunner. Her er en artikkel om noen av de vanligste årsakene til at voksne hunder plutselig tisser inne. Jeg ville nok tatt en prat med veterinær om jeg var deg, for å være sikker på at det ikke er noen sykdommer som forårsaker problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå