AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det er en spesifikk treningsøvelse jeg gjør, som jeg er usikker om egentlig bør gjøres. Jeg har ikke funnet hva den heter, men det blir som en Fly men med stang foran. Altså løfte en dumbell/stang foran seg med strak rygg. Har denne øvelsen noe navn og belaster den egentlig bare ryggen feil? Takk på forhånd om noen kan svare meg på dette Anonymkode: 11fd4...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en spesifikk treningsøvelse jeg gjør, som jeg er usikker om egentlig bør gjøres. Jeg har ikke funnet hva den heter, men det blir som en Fly men med stang foran. Altså løfte en dumbell/stang foran seg med strak rygg. Har denne øvelsen noe navn og belaster den egentlig bare ryggen feil? Takk på forhånd om noen kan svare meg på dette Anonymkode: 11fd4...d57 Det beste er å la en personlig trener eller en ansatt på treningssenteret sette opp et treningsprogram for deg, med øvelser som dere går gjennom sammen slik at du vet hva de heter og hva de er gode for. Anonymkode: 07baf...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duvet Skrevet 26. oktober 2021 #3 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg kan de fleste øvelser, og har trent i mange år, det er bare akkurat denne øvelsen spesifikt som jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. oktober 2021 #4 Del Skrevet 26. oktober 2021 Du har to identiske tråder om dette. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå