solmåneogstjerner Skrevet 26. oktober 2021 #21 Del Skrevet 26. oktober 2021 SoftKitty skrev (4 minutter siden): Jeg måtte svare på dette til alle bankene jeg har kundeforhold i den gang loven kom rundt 2018. Sannsynligvis har du også svart på dette den gang, du husker det bare ikke. En av bankene mine hadde lange spørreskjema de andre hadde bare noen korte spm i nettbanken en gang jeg logget meg på. Du kobler det kanskje ikke fordi det ikke var direkte spørsmål om politikk eller hvitvasking slik det høres ut som i HI, bare noen generelle spm om man skulle overføre penger til utlandet, hadde forbindelse til utlandet osv. (Mulig norsk tipping har formulert seg annerledes enn bankene da) Vet du hva, det er kanskje mulig. Jeg kan ikke huske det. Men hvis det virket mye mer uskyldig enn det jeg leste her så kan jeg ikke se helt bortifra det. Jeg bruker både dnb og sparebank 1, pluss if forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 26. oktober 2021 #22 Del Skrevet 26. oktober 2021 Var det ikke den meldingen man ikke skal svare på fordi det var scam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 26. oktober 2021 #23 Del Skrevet 26. oktober 2021 33 minutter siden, Lunaris said: Var det ikke den meldingen man ikke skal svare på fordi det var scam? Nei, det er ikke scam. De har gått ut å sagt at den er reell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 26. oktober 2021 #24 Del Skrevet 26. oktober 2021 Lunaris skrev (39 minutter siden): Var det ikke den meldingen man ikke skal svare på fordi det var scam? Slik jeg forstod det, kan man bare se vekk fra den, om den ikke er relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå