AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Som foreldre får vi ikke lenger lese journal, samt noen andre funksjoner der lenger. Dette siden hun har fylt tolv. Men hun får jo heller ikke logget seg inn med BANK-ID. Hva er tanken her? Hvordan kan vi få lese journal? Anonymkode: 9fb87...e9d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Med fullmakt. Det fikk jeg, da vi har et barn med kronisk sykdom. Hør med HelseNorge hvordan dere skal gjøre det, siden hun ikke har bankid Anonymkode: d001a...941
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Frem til 16 år har du rett til å få ut papirjournal, men det er foreløpig ingen løsning for digital journal mellom 12 og 16 år. Noe jeg ikke forstår, siden man likevel kan få ut papirjournal frem til 16, så hvorfor den sperra på 12 er uforståelig for meg. Nå er dog mitt barn autistisk og PU, så jeg skrev ut skjema for fullmakt og vergetilgang, underskrevet av behandlende lege og etter 1 mnd fikk jeg tilgang på helsenorge. Anonymkode: f700d...71b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Takk for svar! Ts Anonymkode: 9fb87...e9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå