AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Klarte å sette fast håret i noe som gjorde at det ble dratt ut av hodebunn så jeg er skalla på et område. Vil håret vokse ut igjen? Noen som har erfaring? Anonymkode: 8cf35...4c2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Nei tror ikke det. Ihvertfall når jeg vokser meg på leggene så vokser håret aldri ut igjen. Anonymkode: c35a2...f51
Metalbitch Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Ja, det vil det, men tar lang tid siden du sikkert har rykket ut håret med rota.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klarte å sette fast håret i noe som gjorde at det ble dratt ut av hodebunn så jeg er skalla på et område. Vil håret vokse ut igjen? Noen som har erfaring? Anonymkode: 8cf35...4c2 Klart det vil. Men det vokser jo ikke raskere enn det andre håret, så om du har litt lengde på håret kan det ta litt tid før det ser ut som det gjorde før. Men jo kortere hår du har jo raskere går det før alle spor etter uhellet er borte. Hvis du har litt lengde, og området som har blitt skallet ikke er veldig stort, midt oppå eller helt i kanten foran burde det ikke være noe problem å skjule flekken mens håret vokser ut. Jeg snakker av erfaring her, dessverre. 😄 (For meg var det en håndmikser, hva var det for deg?) Anonymkode: 2c465...28d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klart det vil. Men det vokser jo ikke raskere enn det andre håret, så om du har litt lengde på håret kan det ta litt tid før det ser ut som det gjorde før. Men jo kortere hår du har jo raskere går det før alle spor etter uhellet er borte. Hvis du har litt lengde, og området som har blitt skallet ikke er veldig stort, midt oppå eller helt i kanten foran burde det ikke være noe problem å skjule flekken mens håret vokser ut. Jeg snakker av erfaring her, dessverre. 😄 (For meg var det en håndmikser, hva var det for deg?) Anonymkode: 2c465...28d Jeg har hår ned til rumpa.... det ble revet av en del på siden oppå toppen 😅😪 Faader... jeg har en ekstrem hårvekst da. Da håper jeg at det kommer ut igjen.... jeg er 28, og har ikke lyst å ha er område uten hår på hodet liksom. Leste litt rundt og noen mener det ikke vokser ut igjen! Men du har erfaring med dette så da håper jeg jeg er like heldig og at det vokser ut. Føles ikke så bra og må hele tiden passe på at det ikke synes. Måtte få en annen skille.. ikke gøy! Anonymkode: 8cf35...4c2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hår ned til rumpa.... det ble revet av en del på siden oppå toppen 😅😪 Faader... jeg har en ekstrem hårvekst da. Da håper jeg at det kommer ut igjen.... jeg er 28, og har ikke lyst å ha er område uten hår på hodet liksom. Leste litt rundt og noen mener det ikke vokser ut igjen! Men du har erfaring med dette så da håper jeg jeg er like heldig og at det vokser ut. Føles ikke så bra og må hele tiden passe på at det ikke synes. Måtte få en annen skille.. ikke gøy! Anonymkode: 8cf35...4c2 Ja, å flytte skillen kan jo føles helt feil. 😳 Men ekstrem hårvekst høres jo lovende ut i denne sammenhengen da. Med hår ned til rumpa skal jeg uansett ikke foreslå å klippe det kort når det har vokst ut litt, da er kanskje en flyttet skill litt mindre drastisk. Og du, i alle fall i denne tråden var de som sa det ikke vokser ut bare sarkastiske. Tro meg, det vokser ut. Men med så langt hår som du har kommer det selvsagt til å ta lang tid før alt er like langt igjen. ❤️ Anonymkode: 2c465...28d
Million Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 En gang da jeg var rundt 11 år, gikk jeg på gaten og ble overfalt av en mentalt handikappet, voksen mann. Han røsket tak i meg etter håret, og løftet meg opp i luften etter håret. Det sa "ratsj", og så ble håret han holdt i, revet ut med roten fra hodebunnen min så jeg datt i bakken igjen. Det håret brukte tid, men det vokste ut igjen til slutt. Jeg har ingen skallet flekk lenger på hodet Så det er håp for deg også.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, å flytte skillen kan jo føles helt feil. 😳 Men ekstrem hårvekst høres jo lovende ut i denne sammenhengen da. Med hår ned til rumpa skal jeg uansett ikke foreslå å klippe det kort når det har vokst ut litt, da er kanskje en flyttet skill litt mindre drastisk. Og du, i alle fall i denne tråden var de som sa det ikke vokser ut bare sarkastiske. Tro meg, det vokser ut. Men med så langt hår som du har kommer det selvsagt til å ta lang tid før alt er like langt igjen. ❤️ Anonymkode: 2c465...28d Ahh godt å høre... jeg har heldigvis mye hår så det er bare å vente tålmodig til det begynner å vokse ut.. 😊 ♥️ Anonymkode: 8cf35...4c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå